[S8 D2 99 ] Wymiana tarcz i klocków
[S8 D2 99 ] Wymiana tarcz i klocków
Witam mam pytanko w mojej esce zaczęły bić mi hamulce przednie i będę wymieniał i teraz jakie kupić fabryczne Brembo czy nawiercane, nacinane które lepsze bo na fabrycznych sa rewelacyjne a pisza ze tamte lepsze
zyje i jezdze naprawde
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
-
- Forum Audi A8
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
- Lokalizacja: Tychy
NIedawno czytalem na forum o klockach i tarczach bo na wiosne czeka mnie wymiana i z tego co tam wyczytalem to polecaja taracze EBC standart i do tego klocki yellowstuff. Znajomy ma taki zestaw zalozony w S6 i poprostu zyleta fakt niesa tanie bo tarcza na przod prawie 400zl a klocki ponad 700 ale bezpieczenstwo na 1 miejscu
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
-
- Forum Audi A8
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
- Lokalizacja: Tychy
mialem RedStuff'y na przodzie, z tarczami Org dotoczone/wygladzone na aucie, lub nowe ate, juz nie pamietam.
hamulec brzytwa, bylo super skutecznie.
jedynie pierwsze pare tysiecy piszczaly, potem luz.
jezdze agresywnie po miescie, po np dojechaniu do centrum wawy i spowrotem,
grzeje mi sie tak hebel, ze nie mozna dotknac alufelg przednich,
przytknieta plastikowa latarka - odrazu sier topi i smierdzi :-)
zrobilem z 6tys na tych Redach,
i zaczelo sie bicie - ale to tarcze, byly kiedys przegrzane, i wrocilo im to...
w tatym momenciue klockow zostalo ze 3-4mm, wiec okolo 10tys bym na nich zrobil.
ale ukazaly sie mi ukruszenia, popekana okladzina, tzn wyrazne pajeczynki na klocku,
no popekaly skubane.
i akurat nowe tarcze szly, wiec klocki wywalilem.
produkt dobry, ale zbyt drogi.
te klocki powinny byc polowe tansze.
i zapewne bede, kwestia roku/dwoch,
rynek sie nasyci, i ceny sie urynkowia.
i na gladkich tarczach dostaja po tylku,
wykonczyla je dlugotwala wysoka temp podczas pracy.
czujniki zurzycia - wytopily sie i wypadly z klocka po 1 tys km,
ale to kazde tam u mnie,
teraz kazde nowe - to odrazu obcinam przewody, i mostkuje styki.
te redstaff'y chyba lepiej by pasowaly do tarcz nawiercanych itp
hamulec brzytwa, bylo super skutecznie.
jedynie pierwsze pare tysiecy piszczaly, potem luz.
jezdze agresywnie po miescie, po np dojechaniu do centrum wawy i spowrotem,
grzeje mi sie tak hebel, ze nie mozna dotknac alufelg przednich,
przytknieta plastikowa latarka - odrazu sier topi i smierdzi :-)
zrobilem z 6tys na tych Redach,
i zaczelo sie bicie - ale to tarcze, byly kiedys przegrzane, i wrocilo im to...
w tatym momenciue klockow zostalo ze 3-4mm, wiec okolo 10tys bym na nich zrobil.
ale ukazaly sie mi ukruszenia, popekana okladzina, tzn wyrazne pajeczynki na klocku,
no popekaly skubane.
i akurat nowe tarcze szly, wiec klocki wywalilem.
produkt dobry, ale zbyt drogi.
te klocki powinny byc polowe tansze.
i zapewne bede, kwestia roku/dwoch,
rynek sie nasyci, i ceny sie urynkowia.
i na gladkich tarczach dostaja po tylku,
wykonczyla je dlugotwala wysoka temp podczas pracy.
czujniki zurzycia - wytopily sie i wypadly z klocka po 1 tys km,
ale to kazde tam u mnie,
teraz kazde nowe - to odrazu obcinam przewody, i mostkuje styki.
te redstaff'y chyba lepiej by pasowaly do tarcz nawiercanych itp
Skoro jeździsz tak agresywnie że hamulce się gotują to musisz coś z nimi zrobić....smoczek pisze:... jezdze agresywnie po miescie, po np dojechaniu do centrum wawy i spowrotem,
grzeje mi sie tak hebel, ze nie mozna dotknac alufelg przednich,
przytknieta plastikowa latarka - odrazu sier topi i smierdzi :-)
i nie chodzi mi o zakładanie tarcz lepszych czy gorszych i klocków twardszych bądź miększych....
zmień układ hamulcowy tak aby był wydajniejszy...
zaciski co najmniej Brembo od S8... tarcza 335mm i większe klocki i już będzie trochę lepiej... albo zaciski 6-cio tłoczkowe od Porsche, większe tarcze i większe klocki....
na tył też inny zacisk i większe tarcze z klockami....
do tego wydajniejsza pompa hamulcowa, przewody hamulcowe elastyczne zmień na takie w stalowym oplocie i płyn hamulcowy np. Motul żeby się nie gotował....
i obiecuję, że będzie zdecydowanie lepiej.... i klocków nie będziesz musiał kupować jakichś zajebiście drogich EBC - wystarczą zwykłe tanie TRW a hamować i tak będzie o niebo lepiej niż na fabrycznym zestawie ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Numerek nadwozia i przy okazji napisz jaka firma tarcz i klocków Cię interesujęUnknown pisze:nie bede tworzył nowych tematów.
Orientuje sie ktoś gdzie i jak mozna sprawdzić jakie tarcze mam z tyłu ? np po VIN ?
ETKA pokazuje 3 rozmiary
Wiem, że mozna sciągnać i zmierzyć, ale średnio mam na to czas. Potrzebuje zakupić i za jednym zamachem wymienić.
Pozdrawiam