[S8 D2 00 ] Na zimnym silniku nie wkręca się na obroty
Odkurzacz :mrgreen:
Dokładnie to koledze chodzi o pompe powietrza wtórnego, która znajduje się w obudowie filtra powietrza. Pracuje na zimnym silniku w celu ... podgrzania powietrza, zasysu spalin jak zimny silnik, generalnie norma Euro4. Za pomocą Vaga mozna wymusić jej prace i sprawdzić czy działa. Myśle ze to nie jej wina, Ona nie ma wpływu na rozruch silnika, na prace zimnego silnika jedynie. A może ja mało jeszcze wiem i ma wpływ :-(
Sprawdz Vagiem
temperature powietrza zasysanego, temp płynu, korekty paliwowe(najlepiej zrobic reset)przepływke. wypadanie zapłonów czy jest.
zakrecić lpg i wypierdzieć na postoju az się przełaczy na pb i iśc spać a rano odpalać
Jak wszystko oki to pompa paliwa Ci zostaje albo zdychające wtryski Pb
Dokładnie to koledze chodzi o pompe powietrza wtórnego, która znajduje się w obudowie filtra powietrza. Pracuje na zimnym silniku w celu ... podgrzania powietrza, zasysu spalin jak zimny silnik, generalnie norma Euro4. Za pomocą Vaga mozna wymusić jej prace i sprawdzić czy działa. Myśle ze to nie jej wina, Ona nie ma wpływu na rozruch silnika, na prace zimnego silnika jedynie. A może ja mało jeszcze wiem i ma wpływ :-(
Sprawdz Vagiem
temperature powietrza zasysanego, temp płynu, korekty paliwowe(najlepiej zrobic reset)przepływke. wypadanie zapłonów czy jest.
zakrecić lpg i wypierdzieć na postoju az się przełaczy na pb i iśc spać a rano odpalać
Jak wszystko oki to pompa paliwa Ci zostaje albo zdychające wtryski Pb
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jak wcześniej hipcio wyjaśnił działanie pompy powietrza wtórnego dodam od siebie, że tłoczy ona dodatkowe powietrze w celu jak najszybszego nagrzania katalizatora do jego optymalnej temperatury i spełnienie odpowiedniej normy emisji spalin. Jeśli ona nie uruchamia się (przepalony bezpiecznik, albo uszkodzony przekaźnik 40A albo zalanie kondensatem rzeczonej pompy) to wtedy wywala błąd CHECK na zegarach, i błędu typu mały przepływ powietrza wtórnego albo SAI obwód otwarty . Na dobrą sprawę można bez tego śmigać ale ta pomarańczowa lampka w zegarach :-?
Może to śmieszne ale ja miałem taki sam objaw jak miałem źle wyregulowana instalację lpg. Też kombinowalem świece wymieniłem. U mnie gdy rano odpalilem auto nie reagowalo gdy wciskalem pedał gazu dopiero jak wcisnalem gaz do dechy to skoczyły obroty. Gdy przyłączyła się na gaz to wszystko idealnie. Miałem rozjechane mapy (stag300) . Odlaczylem aku wlaczylem zaplon .Po 15min wylaczylem zaplon podlaczylem aku . Pojezdzilem na pb dość dużo. później ustawienie lpg. i wszystko teraz jest ok. Z przepuszczajacym gaz parownikiem teŻ kiedyś przerabialem . ale to nie ma wpływu na to ze nie wkręca się na pb tylko na odpalanie . Źle wyregulowana instalacja lpg powoduje zmiany w mapach sterownika silnika.
To ustaw przełączanie na Lpg na 20stopni i sam się przekonasz co jest warte BRC.
Ja wyjeżdzam A8 z podwórka i jade już na lpg i oszczędzam a A6 potrzebuje jeszcze z 5km aby się przełaczyć i miało ustawioną taką samą temp jak u mnie czyli 20.(teraz ma więcej) przytym prycha kicha i świruje obrotami. U mnie wypadnie kilka zapłonów i tyle.
Jak nie widzisz róznicy między jednym a drugim to trudno. Ja podaje żywe fakty bo to sprawdziłem i nie mam powodu aby Ciebie czy kogokolwiek oszukiwać.
BRC nie jest złe ale mistrzostwo to to tez nie jest i ma kilka wad jak i zalet.
Jak dla mnie przegrywa ze Stagiem bynajmniej moim. A co do jakości montażu to widziałeś zapewne kilka postów wyżej. A6 też moge wrzucić to ocenisz sam. Nie jest to mojego autorstwa ale jest oki. Nawet czeka nie wywala w Biturbo a to dlatego, że go sobie samo kasuje
Jestem ciekawy jak wyjdzie Ci spalanie w porównaniu do benzyny.
Nie bede się sprzeczał bo Mi to w sumie lata, każdy zakłada to co chce i za ile chce. Luzik
Ja wyjeżdzam A8 z podwórka i jade już na lpg i oszczędzam a A6 potrzebuje jeszcze z 5km aby się przełaczyć i miało ustawioną taką samą temp jak u mnie czyli 20.(teraz ma więcej) przytym prycha kicha i świruje obrotami. U mnie wypadnie kilka zapłonów i tyle.
Jak nie widzisz róznicy między jednym a drugim to trudno. Ja podaje żywe fakty bo to sprawdziłem i nie mam powodu aby Ciebie czy kogokolwiek oszukiwać.
BRC nie jest złe ale mistrzostwo to to tez nie jest i ma kilka wad jak i zalet.
Jak dla mnie przegrywa ze Stagiem bynajmniej moim. A co do jakości montażu to widziałeś zapewne kilka postów wyżej. A6 też moge wrzucić to ocenisz sam. Nie jest to mojego autorstwa ale jest oki. Nawet czeka nie wywala w Biturbo a to dlatego, że go sobie samo kasuje
Jestem ciekawy jak wyjdzie Ci spalanie w porównaniu do benzyny.
Nie bede się sprzeczał bo Mi to w sumie lata, każdy zakłada to co chce i za ile chce. Luzik
Ostatnio zmieniony 20 gru 2012, 19:58 przez hipcio, łącznie zmieniany 1 raz.
hipcio, z całym szacunkiem ale ja sam kazałem ustawić na nie mniej jak 30st przełączanie bo uklad "bezynowy" ma w aucie pracować dla własnego i silnika dobra a nie pałowac zimny silnik gazem.... Jeśli BRC nie chce zasilac zimnego silnika to własnie tak być powinno. Tyle z logicznego punktu widzenia ja wiem sam. Juz nie popadajmy w skrajnośc że jak mamy A8 na gazie to najlepiej bak wymontować :mrgreen:
moje BRC przepina mi się po odpaleniu nawet na -15 :mrgreen:
i zgaśnie ale już jak odpalę i w czasie jazdy to nie i nawet normalnie jedzie
Kolego co staga reklamuje może nie jest to zła instalka bo są o wiele gorsze
ale porównywać ją do BRC to jakby audi porównać a8 do szmelcz wagena :-D
[ Dodano: 2012-12-20, 19:57 ]
ale dlaczego te 20 stopni mają być złe dla silnika ??
poproszę o przykłady :mrgreen:
i zgaśnie ale już jak odpalę i w czasie jazdy to nie i nawet normalnie jedzie
Kolego co staga reklamuje może nie jest to zła instalka bo są o wiele gorsze
ale porównywać ją do BRC to jakby audi porównać a8 do szmelcz wagena :-D
[ Dodano: 2012-12-20, 19:57 ]
ale dlaczego te 20 stopni mają być złe dla silnika ??
poproszę o przykłady :mrgreen: