części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 02 3.0TDI ] aktywacja sterownika turbiny spalin-usterk

goldmotosport
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 21 gru 2012, 19:23
Lokalizacja: Małopolskie

[D3 02 3.0TDI ] aktywacja sterownika turbiny spalin-usterk

Post autor: goldmotosport » 21 gru 2012, 19:32

HELP!!! Tak jak w temacie: kod błędu cytuję "aktywacja sterownika turbiny spalin-usterka elektryczna"
tylko że dla pewności owy AKTUATOR czyli ELEKTRONICZNY ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY został zmieniony i przyuczony a błąd pozostaje nadal. Generalnie samochód jedzie , check nie świeci ale mocy (260KM) brak. nie kopci. po prostu turbina nie startuje. Przewody całe. Już passat 1,9 tdi ma więcej życia w sobie. Pomysły koledzy macie????

tobi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 138
Rejestracja: 30 gru 2009, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tobi » 21 gru 2012, 20:18

Pisząc ELEKTRONICZNY ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY masz na myśli sterownik turbiny który jest do niej przykręcony ? Motor 3.0 TDI ? Kod literowy silnika jaki ?

goldmotosport
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 21 gru 2012, 19:23
Lokalizacja: Małopolskie

Post autor: goldmotosport » 21 gru 2012, 21:52

Tak o niego chodzi. tak 3,0 tdi (w teorii 233KM) , BMK

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 21 gru 2012, 23:06

goldmotosport, pisanie na forum rozpocznij od działu powitań

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

tobi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 138
Rejestracja: 30 gru 2009, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tobi » 22 gru 2012, 12:44

W praktryce motor ma 224 KM
http://www.audiklub.org/silniki/bmk/all ... x/all.html
Ta 'dodatkowa moc' to skąd ? Chip ?
Wklej log ze skanowania silnika bo komunikat enigmatyczny.
Ten wymieniony sterownik to nowy ? używany ? Zakładam że sztanga działa i nie było nic przy niej kręcone.

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 23 gru 2012, 00:30

tobi pisze:Zakładam że sztanga działa i nie było nic przy niej kręcone
Oby bo inaczej turbina do ponownej kalibracji wraz z sterownikiem...
robi sie to uzadzeniem turbo booster czy jako tak podobnie ma to nawet cpecyfikacje vag generalnie procedura z ASO jasno mowi ze sterownik nowy przyucza sie do turbiny a dopiero w drugiej kolejnosci do sterownika silnika robiac nastawy podstawowe...
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl