części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 00 ] Na zimnym silniku nie wkręca się na obroty

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 gru 2012, 20:49

masz korekty po temperaturze -wiem że w stagu to jest człowiek zdany na los
ale inne sterowniki lepiej sobie radzą
można ustawić też że po przejściu na lpg dodajesz lub odejmujesz mieszankę
i wtedy chodzi ok
Moja żona ma audi a6 2,8 i tam zakładałem instalkę AGIS i początkowo były jazdy z lpg teraz jest ustawione 20 stopni
i przepina się na 600 obr i w czasie jazdy lub na postoju przepina się bez możliwości obaczenia tego nawet nie zafaluje na wolnych ;-)
zestaw agis -hana - ac -150

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 21 gru 2012, 12:37

Pepi ty do mnie ten post pisałeś?. Ja doskonale wiem o korektach ciśnienia, RPM, temperatury i nie raz je już ustawiałem. Mój Stag 300 niestety nie ma takiej mozliwości jedynie wewnętrzne korekty ma. BRC ma i się nimy bawiłem jednak mało skutecznie działają w A6
Ciekawe czy wiecie, że BRC ma kasownik błędów ECU jak się podłączy kabelek pod linie K

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 gru 2012, 16:07

wiesz dobrze o tym że gaz ma być tak ustawiony aby nie było mowy o błędach
kasowanie ich to tylko pół środek
Spytam się was dlaczego wy lubicie tego staga ??
pali to te 30 % więcej
w ustawieniach nie ma wielu bajerów chyba że te nosze sterowniki z obd
ja zawsze zakładałem AGIS do swych aut
teraz dla poznania to bym dał lpgtech podobno dobry sterownik

Gość

Post autor: Gość » 21 gru 2012, 17:35

pepi pisze:Spytam się was dlaczego wy lubicie tego staga ??
pali to te 30 % więcej
Pewnie lubią bo jest tani :lol:

Awatar użytkownika
bombowozista
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 16 maja 2010, 20:07
Lokalizacja: E Ł K

Post autor: bombowozista » 23 gru 2012, 20:58

Podpiąłem VAGa i takie błędy mi wywaliło:
1. 17546. P1138 - Regulacja długookresowa paliwa bieg jałowy rząd cylindrów 2-mieszanka za uboga.
2. 17539. P1131 - podgrzewana sonda lambda 1 rząd clindrów 1-rezystancja grzewcza za wysoka
3. 17952. P1544 - czujnik ustawienia przepustnicy 1-sygnał wejściowy za wysoki-G 187
4. 17580. P1172 - czujnik ustawienia przepustnicy 2-sygnał wejściowy za niski-G 188
5. 17953. P1545 - regulacja przepustnicy-niesprawność
Kolega miał ostatnio podobne problemy z porannym odpalaniem w A6 2.8 po wymianie pompy paliwowej problemy się skończyły.
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 23 gru 2012, 21:36

lambda do wymiany i gaz do wyregulowania
i ja bym przepustnice wymył lub wymienił lub zaadaptował

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 24 gru 2012, 08:22

Podobne błędy miałem jak jezdziłem "valtkach" czerwonych i wyłączyłem podpieranie się paliwem. Teraz zamieniłem je na hanna zielone i nie występują te błędy. Auto z rana często zle odpalało a teraz pali na dotyk.
pepi pisze:gaz do wyregulowania
Zgadzam się :)
pepi pisze:lambda do wymiany
też chciałem wymienić ale skończyło się na wtryskiwaczach gazu i regulacji. Błędów brak, auto śmiga.

Awatar użytkownika
bombowozista
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 16 maja 2010, 20:07
Lokalizacja: E Ł K

Post autor: bombowozista » 24 gru 2012, 22:55

K...a też mam Valteki i już przelatane z 40 tysi może mnie też już to czeka ??? Ile zapłaciłeś za te wtryski HANA???
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075

koles999
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 48
Rejestracja: 18 lis 2012, 21:47
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: koles999 » 06 sty 2013, 14:39

Wymieniłem przepływomierz który był walnięty teraz po rozgrzaniu chodzi ładnie na benzynie i gazie. Ale problem z porannym odpalaniem pozostał. Zakręciłem zawór w butli nie pomogło. Ale jak gaz jest całkiem wyłączony i jeżdżę tylko na paliwie wszystko jest ok. Byłem u gazownika dobry Fachowiec ale jedzie głównie na stagu ja mam sterownik agis który nazwał jednym słowem chuj... nie mógł się z nim połączyć by ustawić. Wydaje mi się że to źle ustawiony gaz miesza w mapach paliwa i z tego powodu są poranne problemy. teraz jak jeżdżę tylko na paliwie nie ma problemu. Co o tym sądzicie. Dodam że rano jak odpalałem auto gdy ściągnełem rurę idącą do filtra paliwa chodzi ładnie jakby dostawał w tedy więcej powietrza nie wiem już sam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl