masz korekty po temperaturze -wiem że w stagu to jest człowiek zdany na los
ale inne sterowniki lepiej sobie radzą
można ustawić też że po przejściu na lpg dodajesz lub odejmujesz mieszankę
i wtedy chodzi ok
Moja żona ma audi a6 2,8 i tam zakładałem instalkę AGIS i początkowo były jazdy z lpg teraz jest ustawione 20 stopni
i przepina się na 600 obr i w czasie jazdy lub na postoju przepina się bez możliwości obaczenia tego nawet nie zafaluje na wolnych ;-)
zestaw agis -hana - ac -150
[S8 D2 00 ] Na zimnym silniku nie wkręca się na obroty
Pepi ty do mnie ten post pisałeś?. Ja doskonale wiem o korektach ciśnienia, RPM, temperatury i nie raz je już ustawiałem. Mój Stag 300 niestety nie ma takiej mozliwości jedynie wewnętrzne korekty ma. BRC ma i się nimy bawiłem jednak mało skutecznie działają w A6
Ciekawe czy wiecie, że BRC ma kasownik błędów ECU jak się podłączy kabelek pod linie K
Ciekawe czy wiecie, że BRC ma kasownik błędów ECU jak się podłączy kabelek pod linie K
wiesz dobrze o tym że gaz ma być tak ustawiony aby nie było mowy o błędach
kasowanie ich to tylko pół środek
Spytam się was dlaczego wy lubicie tego staga ??
pali to te 30 % więcej
w ustawieniach nie ma wielu bajerów chyba że te nosze sterowniki z obd
ja zawsze zakładałem AGIS do swych aut
teraz dla poznania to bym dał lpgtech podobno dobry sterownik
kasowanie ich to tylko pół środek
Spytam się was dlaczego wy lubicie tego staga ??
pali to te 30 % więcej
w ustawieniach nie ma wielu bajerów chyba że te nosze sterowniki z obd
ja zawsze zakładałem AGIS do swych aut
teraz dla poznania to bym dał lpgtech podobno dobry sterownik
- bombowozista
- Forum Audi A8
- Posty: 86
- Rejestracja: 16 maja 2010, 20:07
- Lokalizacja: E Ł K
Podpiąłem VAGa i takie błędy mi wywaliło:
1. 17546. P1138 - Regulacja długookresowa paliwa bieg jałowy rząd cylindrów 2-mieszanka za uboga.
2. 17539. P1131 - podgrzewana sonda lambda 1 rząd clindrów 1-rezystancja grzewcza za wysoka
3. 17952. P1544 - czujnik ustawienia przepustnicy 1-sygnał wejściowy za wysoki-G 187
4. 17580. P1172 - czujnik ustawienia przepustnicy 2-sygnał wejściowy za niski-G 188
5. 17953. P1545 - regulacja przepustnicy-niesprawność
Kolega miał ostatnio podobne problemy z porannym odpalaniem w A6 2.8 po wymianie pompy paliwowej problemy się skończyły.
1. 17546. P1138 - Regulacja długookresowa paliwa bieg jałowy rząd cylindrów 2-mieszanka za uboga.
2. 17539. P1131 - podgrzewana sonda lambda 1 rząd clindrów 1-rezystancja grzewcza za wysoka
3. 17952. P1544 - czujnik ustawienia przepustnicy 1-sygnał wejściowy za wysoki-G 187
4. 17580. P1172 - czujnik ustawienia przepustnicy 2-sygnał wejściowy za niski-G 188
5. 17953. P1545 - regulacja przepustnicy-niesprawność
Kolega miał ostatnio podobne problemy z porannym odpalaniem w A6 2.8 po wymianie pompy paliwowej problemy się skończyły.
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
tel. 500113075
Podobne błędy miałem jak jezdziłem "valtkach" czerwonych i wyłączyłem podpieranie się paliwem. Teraz zamieniłem je na hanna zielone i nie występują te błędy. Auto z rana często zle odpalało a teraz pali na dotyk.
Zgadzam siępepi pisze:gaz do wyregulowania
też chciałem wymienić ale skończyło się na wtryskiwaczach gazu i regulacji. Błędów brak, auto śmiga.pepi pisze:lambda do wymiany
- bombowozista
- Forum Audi A8
- Posty: 86
- Rejestracja: 16 maja 2010, 20:07
- Lokalizacja: E Ł K
K...a też mam Valteki i już przelatane z 40 tysi może mnie też już to czeka ??? Ile zapłaciłeś za te wtryski HANA???
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
tel. 500113075
Wymieniłem przepływomierz który był walnięty teraz po rozgrzaniu chodzi ładnie na benzynie i gazie. Ale problem z porannym odpalaniem pozostał. Zakręciłem zawór w butli nie pomogło. Ale jak gaz jest całkiem wyłączony i jeżdżę tylko na paliwie wszystko jest ok. Byłem u gazownika dobry Fachowiec ale jedzie głównie na stagu ja mam sterownik agis który nazwał jednym słowem chuj... nie mógł się z nim połączyć by ustawić. Wydaje mi się że to źle ustawiony gaz miesza w mapach paliwa i z tego powodu są poranne problemy. teraz jak jeżdżę tylko na paliwie nie ma problemu. Co o tym sądzicie. Dodam że rano jak odpalałem auto gdy ściągnełem rurę idącą do filtra paliwa chodzi ładnie jakby dostawał w tedy więcej powietrza nie wiem już sam.