[D2 94 4.2PB/LPG ] Nie trzyma obrotów na zimnym, gaśnie
[D2 94 4.2PB/LPG ] Nie trzyma obrotów na zimnym, gaśnie
witam wszystkich bledy wywala mi takie 16506-czujnik polozenia przepustnicy(g69) sygnal za niski ,17800-czujnik polozenia walka rozrzadu ,przerw lub zwarnie z plusem,17917-zawor stabilizacji biegu jalowego,wymienilem te zeczy sprawdzilem pezpieczniki dalej te same bledy wywala ,kupilem z urzywki moze dlatego te skutki a obiawy na zimnym nie trzyma obrotow gasnie faluje obrotami musze trzymac go na lekkim gazie dopiero jak sie troche nagrzeje to jest lepiej na cieplym trzyma obroty 900,ale tez troche faluje strasznie mulowaty dopiero od 3tys jedzie dobrze
Ostatnio zmieniony 26 gru 2012, 00:49 przez darek111, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: nie trzyma obrotow na zimnym silniku i gasnie
Zrób adaptację przepustnicy i przeczyść krokówkę. Powinno pomóc.darek111 pisze:witam wszystkich bledy wywala mi takie 16506-czujnik polozenia przepustnicy(g69) sygnal za niski ,17800-czujnik polozenia walka rozrzadu ,przerw lub zwarnie z plusem,17917-zawor stabilizacji biegu jalowego,wymienilem te zeczy sprawdzilem pezpieczniki dalej te same bledy wywala ,kupilem z urzywki moze dlatego te skutki a obiawy na zimnym nie trzyma obrotow gasnie faluje obrotami musze trzymac go na lekkim gazie dopiero jak sie troche nagrzeje to jest lepiej na cieplym trzyma obroty 900,ale tez troche faluje strasznie mulowaty dopiero od 3tys jedzie dobrze
P.S. Zakładasz trzeci temat i w żadnym nie używasz tagów. Jak moderator się dopatrzy temat może polecieć do kosza.
sprawdzalem napiecie do silniczka krokowego raz jest a raz nie ma pradu i dlatego te falowanie powinno byc 6volt cos tam bo u ojca tak pokazuje i wszystko u niego wporzadku i jeszcze czujnik walka tez sie nie zgadzaja napiecia co za to odpowiada ,bo juz nie mam sil do tego czytalem na forum ale nic nie znalazlem .NA zimnym jak go nie trzymam na lekkim gazie to gasnie musi pochodzic a z 2min i wtedy w miare, i jest zmulony dopiero po wyzej 3tys idzie normalnie bledy te same co wczesniej pisalem ,krokowy wymieniony i czyszczony i dalej kicha??????. Pozdrawiam
Sprawdź czujnik tempery silnika. Są dwa; jeden podaje temperaturę na zegary, drugi do ECU silnika. U mnie w innym autku też tak miałem. Jak bym nie miał ssania. Błędu na pod kompem nie pokazywał, ale w blokach pokazywał jak temperatura skakała z 70 stopni na 103. Co było przy zimnym silniku tylko mogę się domyślać bo nie sprawdzałem. Po wymianie czujnika problem zniknął. A jeszcze jedno? Czy nie masz czasem problemów z porannym odpalaniem? Najlepiej jak byś podłączył pod kompa i sprawdził czy temperatura na blacie jest taka sama jak pokazuje komp. To na pewno może wykluczyć jego uszkodzenie. Przy temperaturze minusowej często daje to o sobie znać. Ponieważ ECU silnika nie zwiększa dawki paliwa.
Powodzenia
Powodzenia
Dążenie do doskonałości.
no tak jest na zimnym zapali i zgasnie ,nie ma ssania ,musze go trzymac na llekim gazie ok 1min potem jakos trzyma a na cieplym ok sprawdze ten czujnik z gory dziki odezwie sie pozdrawiam.
[ Dodano: 2013-01-11, 10:38 ]
WYMIENILEM CALY KOMPUTER SILNIKA I WSZYSTKO CHODZI IDEALNIE
[ Dodano: 2013-01-11, 10:38 ]
WYMIENILEM CALY KOMPUTER SILNIKA I WSZYSTKO CHODZI IDEALNIE
Ostatnio zmieniony 21 lut 2013, 23:06 przez darek111, łącznie zmieniany 1 raz.