części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 94 4.2PB/LPG ] Nie trzyma obrotów na zimnym, gaśnie

darek111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 25 gru 2012, 19:24
Lokalizacja: Rzeszow

[D2 94 4.2PB/LPG ] Nie trzyma obrotów na zimnym, gaśnie

Post autor: darek111 » 25 gru 2012, 21:30

witam wszystkich bledy wywala mi takie 16506-czujnik polozenia przepustnicy(g69) sygnal za niski ,17800-czujnik polozenia walka rozrzadu ,przerw lub zwarnie z plusem,17917-zawor stabilizacji biegu jalowego,wymienilem te zeczy sprawdzilem pezpieczniki dalej te same bledy wywala ,kupilem z urzywki moze dlatego te skutki a obiawy na zimnym nie trzyma obrotow gasnie faluje obrotami musze trzymac go na lekkim gazie dopiero jak sie troche nagrzeje to jest lepiej na cieplym trzyma obroty 900,ale tez troche faluje strasznie mulowaty dopiero od 3tys jedzie dobrze
Ostatnio zmieniony 26 gru 2012, 00:49 przez darek111, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Re: nie trzyma obrotow na zimnym silniku i gasnie

Post autor: Simone331 » 25 gru 2012, 21:39

darek111 pisze:witam wszystkich bledy wywala mi takie 16506-czujnik polozenia przepustnicy(g69) sygnal za niski ,17800-czujnik polozenia walka rozrzadu ,przerw lub zwarnie z plusem,17917-zawor stabilizacji biegu jalowego,wymienilem te zeczy sprawdzilem pezpieczniki dalej te same bledy wywala ,kupilem z urzywki moze dlatego te skutki a obiawy na zimnym nie trzyma obrotow gasnie faluje obrotami musze trzymac go na lekkim gazie dopiero jak sie troche nagrzeje to jest lepiej na cieplym trzyma obroty 900,ale tez troche faluje strasznie mulowaty dopiero od 3tys jedzie dobrze
Zrób adaptację przepustnicy i przeczyść krokówkę. Powinno pomóc.

P.S. Zakładasz trzeci temat i w żadnym nie używasz tagów. Jak moderator się dopatrzy temat może polecieć do kosza. :peace:

darek111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 25 gru 2012, 19:24
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: darek111 » 25 gru 2012, 21:49

jestem tu nowy co to te tagi???

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 25 gru 2012, 21:51

darek111 pisze:jestem tu nowy co to te tagi???
Jak zakładasz nowy temat to z rozwijanej listy wybierasz jakiego auta to dotyczy, silnika i roku produkcji. Tylko nie wpisuj tego z palca tylko wybierz z tej listy. ;)

darek111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 25 gru 2012, 19:24
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: darek111 » 25 gru 2012, 21:53

aha oki dzieki ;-)

[ Dodano: 2012-12-25, 21:58 ]
a masz te kody do blokow pomiarowych mam kompa moze cos zrobie ,bo chodzilo ci o adaptacje przepustnicy vag- com ???????

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 26 gru 2012, 01:32

Adaptacja przepustnicy to tylko w polifcie. U Ciebie jest na linkę, więc nic vagiem nie zrobisz ;-)

darek111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 25 gru 2012, 19:24
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: darek111 » 26 gru 2012, 10:43

o widzisz te staruszki :->

Gość

Post autor: Gość » 26 gru 2012, 11:24

No własnie staruszki choc niemal identyczne sa troche inne i prostsze więc koledzy nie mylić :)

darek111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 25 gru 2012, 19:24
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: darek111 » 29 gru 2012, 16:08

sprawdzalem napiecie do silniczka krokowego raz jest a raz nie ma pradu i dlatego te falowanie powinno byc 6volt cos tam bo u ojca tak pokazuje i wszystko u niego wporzadku i jeszcze czujnik walka tez sie nie zgadzaja napiecia co za to odpowiada ,bo juz nie mam sil do tego czytalem na forum ale nic nie znalazlem .NA zimnym jak go nie trzymam na lekkim gazie to gasnie musi pochodzic a z 2min i wtedy w miare, i jest zmulony dopiero po wyzej 3tys idzie normalnie bledy te same co wczesniej pisalem ,krokowy wymieniony i czyszczony i dalej kicha??????. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 01 sty 2013, 21:05

Sprawdź czujnik tempery silnika. Są dwa; jeden podaje temperaturę na zegary, drugi do ECU silnika. U mnie w innym autku też tak miałem. Jak bym nie miał ssania. Błędu na pod kompem nie pokazywał, ale w blokach pokazywał jak temperatura skakała z 70 stopni na 103. Co było przy zimnym silniku tylko mogę się domyślać bo nie sprawdzałem. Po wymianie czujnika problem zniknął. A jeszcze jedno? Czy nie masz czasem problemów z porannym odpalaniem? Najlepiej jak byś podłączył pod kompa i sprawdził czy temperatura na blacie jest taka sama jak pokazuje komp. To na pewno może wykluczyć jego uszkodzenie. Przy temperaturze minusowej często daje to o sobie znać. Ponieważ ECU silnika nie zwiększa dawki paliwa.
Powodzenia
Dążenie do doskonałości.

darek111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 25 gru 2012, 19:24
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: darek111 » 03 sty 2013, 17:41

no tak jest na zimnym zapali i zgasnie ,nie ma ssania ,musze go trzymac na llekim gazie ok 1min potem jakos trzyma a na cieplym ok sprawdze ten czujnik z gory dziki odezwie sie pozdrawiam.

[ Dodano: 2013-01-11, 10:38 ]
WYMIENILEM CALY KOMPUTER SILNIKA I WSZYSTKO CHODZI IDEALNIE
Ostatnio zmieniony 21 lut 2013, 23:06 przez darek111, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl