[D2 ALL ] Wymiana wkładki zamka tylnej klapy + centralny
[D2 ALL ] Wymiana wkładki zamka tylnej klapy + centralny
Witam , nie znalazłam rozwiązania przeglądając forum
Mam do wymiany wkładkę zamka tylnej klapy , i tu pytanie czy po zakupie powiedzmy z aledrogo używki będzie pasowała bez żadnego kodowania itd . Czy otworzę np kluczykiem który mam fizycznie lub pilotem.
Druga sprawa , po wymianie pompki centralnego i mega problemach z zakodowaniem kluczyka (otwiera/zamyka) oprócz drzwi kierowcy .... jakiś pomysł.
Dodam że po wymianie pompki(śmigiełko rozsypane) strasznie długo chodzi ok 20 sek. po naciśnieciu/zamknięciu , wcześniej zanim pompka padła otwierało/zamykało z pilota elegancko bez żadnego buczenia długiego
A może jest to wina źle zakodowanego pilota , ale swoją drogą pompka nie powinna tak buczeć i działać długo , od czego zacząć ?
Z góry dziękuję za podpowiedź
Mam do wymiany wkładkę zamka tylnej klapy , i tu pytanie czy po zakupie powiedzmy z aledrogo używki będzie pasowała bez żadnego kodowania itd . Czy otworzę np kluczykiem który mam fizycznie lub pilotem.
Druga sprawa , po wymianie pompki centralnego i mega problemach z zakodowaniem kluczyka (otwiera/zamyka) oprócz drzwi kierowcy .... jakiś pomysł.
Dodam że po wymianie pompki(śmigiełko rozsypane) strasznie długo chodzi ok 20 sek. po naciśnieciu/zamknięciu , wcześniej zanim pompka padła otwierało/zamykało z pilota elegancko bez żadnego buczenia długiego
A może jest to wina źle zakodowanego pilota , ale swoją drogą pompka nie powinna tak buczeć i działać długo , od czego zacząć ?
Z góry dziękuję za podpowiedź
Re: Wymiana wkładki zamka tylnej klapy + centralny
Gdy wymienisz wkładkę nie musisz jej kodować i będzie bez problemu pasowała. Co do otwierania kluczykiem to zapomnij o swoim bo będzie inny. Jest na forum manual jak można łatwo naprawić tą wkładkę. Jak coś mam sprawną wkładkę z kluczykiem.Agnes pisze:Witam , nie znalazłam rozwiązania przeglądając forum
Mam do wymiany wkładkę zamka tylnej klapy , i tu pytanie czy po zakupie powiedzmy z aledrogo używki będzie pasowała bez żadnego kodowania itd . Czy otworzę np kluczykiem który mam fizycznie lub pilotem.
Druga sprawa , po wymianie pompki centralnego i mega problemach z zakodowaniem kluczyka (otwiera/zamyka) oprócz drzwi kierowcy .... jakiś pomysł.
Dodam że po wymianie pompki(śmigiełko rozsypane) strasznie długo chodzi ok 20 sek. po naciśnieciu/zamknięciu , wcześniej zanim pompka padła otwierało/zamykało z pilota elegancko bez żadnego buczenia długiego
A może jest to wina źle zakodowanego pilota , ale swoją drogą pompka nie powinna tak buczeć i działać długo , od czego zacząć ?
Z góry dziękuję za podpowiedź
Nie rozumiem Twojego problemu z tym kodowaniem pilota. Chodzi Ci pilot? Znaczy czy otwiera i zamyka? Jeśli długo pompuje zanim zaskoczy zamek to raczej masz jakąś nieszczelność w układzie.
Dziękuję za podpowiedzi , zanim pompka padła wszystko chodziło idealnie czyli otwierało/zamykało pilotem lub ręcznie bez żadnego buczenia , po wymianie pompki
na "nową" okazało się że pilot nie zamyka/otwiera żadnych drzwi tylko alarm mrugał
i pompka buczy bardzo długo ok 20 sekund . Auto można było zamknąć od środka tylko manualnie a drzwi kierowcy od zewnątrz kluczykiem . Po kilkudziesięciu różnych kombinacjach począwszy z kluczykiem technicznym w stacyjce poprzez zamykanie otwieranie z trzymaniem na pilocie przycisku otwarcie/zamknięcie udało się ale nie do końca .
W tej chwili po naciśnięciu np zamknięcie - zamyka drzwi ale oprócz kierowcy (tak samo jest z otwarciem) . Dodam jeszcze że po zczytaniu vagiem jest błąd w zamku centralnym coś w rodzaju "zbyt dużo prób kodowania"
Ale wydaje mi się że nie ma to nic wspólnego z buczeniem długim , może magicy w warsztacie wymieniając pompkę coś pogubili lub źle zmontowali ?
na "nową" okazało się że pilot nie zamyka/otwiera żadnych drzwi tylko alarm mrugał
i pompka buczy bardzo długo ok 20 sekund . Auto można było zamknąć od środka tylko manualnie a drzwi kierowcy od zewnątrz kluczykiem . Po kilkudziesięciu różnych kombinacjach począwszy z kluczykiem technicznym w stacyjce poprzez zamykanie otwieranie z trzymaniem na pilocie przycisku otwarcie/zamknięcie udało się ale nie do końca .
W tej chwili po naciśnięciu np zamknięcie - zamyka drzwi ale oprócz kierowcy (tak samo jest z otwarciem) . Dodam jeszcze że po zczytaniu vagiem jest błąd w zamku centralnym coś w rodzaju "zbyt dużo prób kodowania"
Ale wydaje mi się że nie ma to nic wspólnego z buczeniem długim , może magicy w warsztacie wymieniając pompkę coś pogubili lub źle zmontowali ?
Akumulator jest nowy , w międzyczasie jak pompka padła to padł też aku i był wymieniony już na samym końcu po wymianie pompki - i tu był problem bo nie można się było dostać do bagażnika i auto było odpalone spod spodu gdzieś bo nie ma plusa w bagażniku ....
Błąd podam później bo jestem w pracy teraz
[ Dodano: 2013-01-10, 13:03 ]
Tak pompka miała identyczny numer jak poprzednia , dodam jeszcze że ta "nowa" po kilkukrotnym otwieraniu/zamykaniu np z 10 razy z rzędu przegrzewa się i wyłącza na ok 30 min
update :
oto wydruk vaga
KODY BŁĘDÓW - Zamek centralny Data 10.01.2013 Godzina 14:50:19
8L0862257G ZV-Pumpe, DWA, Funk D16
1367 Wyłączenie pompy centralnego zamka
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
1371 Alarm od drzwi kierowcy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
1374 Alarm od włączenia stacyjki
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
1370 Alarm od czujek ultradźwiękowych
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Podczas zamknięcia się w środku pilotem , słychać że pompka cały czas pracuje a w drzwiach kierowcy słychać jakby syczenie głośne , dodam jeszcze że dzisiaj po otwarciu auta kluczem alarm się włączył .......
ps nie ma już błędu w vagu"zbyt duża liczba prób kodowania"
Błąd podam później bo jestem w pracy teraz
[ Dodano: 2013-01-10, 13:03 ]
Tak pompka miała identyczny numer jak poprzednia , dodam jeszcze że ta "nowa" po kilkukrotnym otwieraniu/zamykaniu np z 10 razy z rzędu przegrzewa się i wyłącza na ok 30 min
update :
oto wydruk vaga
KODY BŁĘDÓW - Zamek centralny Data 10.01.2013 Godzina 14:50:19
8L0862257G ZV-Pumpe, DWA, Funk D16
1367 Wyłączenie pompy centralnego zamka
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
1371 Alarm od drzwi kierowcy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
1374 Alarm od włączenia stacyjki
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
1370 Alarm od czujek ultradźwiękowych
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Podczas zamknięcia się w środku pilotem , słychać że pompka cały czas pracuje a w drzwiach kierowcy słychać jakby syczenie głośne , dodam jeszcze że dzisiaj po otwarciu auta kluczem alarm się włączył .......
ps nie ma już błędu w vagu"zbyt duża liczba prób kodowania"
Wystarczy dostać się do skrzynki pod nogami pasażera i dołożyć na dolną listwę przewód plusowy. Lepsze to niż czołgać się pod autem. To tak na przyszłość.Agnes pisze:Akumulator jest nowy , w międzyczasie jak pompka padła to padł też aku i był wymieniony już na samym końcu po wymianie pompki - i tu był problem bo nie można się było dostać do bagażnika i auto było odpalone spod spodu gdzieś bo nie ma plusa w bagażniku ....
Ja bym rozebrał boczek od drzwi kierowcy i sprawdził gdzie to syczy. Do prawidłowego działania centralnego zamka układ musi być całkowicie szczelny. To że pompka długo pracuje to wina właśnie tego, że powietrze ucieka w atmosferę.Agnes pisze:Podczas zamknięcia się w środku pilotem , słychać że pompka cały czas pracuje a w drzwiach kierowcy słychać jakby syczenie głośne , dodam jeszcze że dzisiaj po otwarciu auta kluczem alarm się włączył .......
To była przyjemność.Agnes pisze:Simone331 dziękuję za podpowiedź.
Czy sądzicie że te błędy (vag) mogą być spowodowane nieszczelnością gdzieś w układzie drzwiach kierowcy ?
Te błędy napewno są tym spowodowane. Tymbardziej, że piszesz o wyraźnym syczeniu w tych drzwiach. Po naprawie usterki powinny wszystkie poznikać.
Simone331 pisze:To była przyjemność.Agnes pisze:Simone331 dziękuję za podpowiedź.
Czy sądzicie że te błędy (vag) mogą być spowodowane nieszczelnością gdzieś w układzie drzwiach kierowcy ?
Te błędy napewno są tym spowodowane. Tymbardziej, że piszesz o wyraźnym syczeniu w tych drzwiach. Po naprawie usterki powinny wszystkie poznikać.
Sprawa rozwiązana :lol: :
Zamek drzwi kierowcy+wymiana koszt w sumie 250PLN
Dziękuję za podpowiedzi
ps auto chyba pójdzie do sprzedania
Proszę bardzoDetter pisze:mógł by ktoś zapodać linka?
http://www.a8team.pl/d2-all-naprawa-zam ... vt6567.htm
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC