części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Miernik grubości lakieru

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 10 sty 2013, 00:37

Oki, dziękuję za odpowiedzi. Już zamówiłem zestaw nr 2. Czekam teraz na przesyłkę :lol:
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Tores
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 02 mar 2012, 14:03
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: Tores » 11 sty 2013, 13:49

Pochwal się jak to będzie się sprawowało od tego sprzedającego.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 11 sty 2013, 15:26

Na razie dużo nie mogę powiedzieć, bateria padła i muszę jechać kupić nową:D

Mam też pytanie.. Jaka powinna być grubość lakieru w D2 i jej maksymalna tolerancja?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 11 sty 2013, 15:53

krzychu22.p1i pisze:Mam też pytanie.. Jaka powinna być grubość lakieru w D2 i jej maksymalna tolerancja?
Mi jak badali auto na umowę z AC to wychodziło między 42 a 47. Tylko lewy błotnik był chyba 55. ;)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 11 sty 2013, 17:05

Na pewno to są dobre wartości? :-o
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 11 sty 2013, 19:24

krzychu22.p1i pisze:Na pewno to są dobre wartości? :-o
Oj tam czepiasz się... :D
Jedynki z przodu pozjadałem. ;)

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 11 sty 2013, 20:26

Simone331, czyli malowane ;)

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 11 sty 2013, 20:42

robertas pisze:Simone331, czyli malowane ;)
hehe...
Raczej nowa baza nie jest położona, albo jest to zrobione idealnie. Mi się wydaje, że jak już to tylko klarem całe auto było przeciągnięte, ale czy to miałoby jakiś sens? Jak wymieniałem przedni błotni to nie było widać jakiejś podwójnej warstwy. Jakby była cała malowana to te wartości chyba byłyby dużo wyższe co nie? Tymbardziej, że wartość wymienianego błotnika znacznie nie odbiega od reszty.

Niech ktoś inny poda wartości ze swojego autka to z moim będzie już wszystko jasne. ;)

Awatar użytkownika
Maciex
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 222
Rejestracja: 03 lut 2010, 18:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Maciex » 11 sty 2013, 20:45

Ja mam całe auto 90-120.

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 11 sty 2013, 21:35

U mnie jak wyżej, sprawdzane miernikiem w ASO AUDI przed zakupem (jak i po) całe auto 90-120, tam gdzie był malowany ładne przejście do 140/150 - fragment błotnika tył.

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 11 sty 2013, 21:41

Maciex, mi sie tez auto zamykalo w tych granicach.... no poza blotnikami z przodu i maska... ale o tym to wiem...wiadomo plaskie poziome elementy na samochodzie maja nieco wiecej grubosci lakieru niz pionowe... ja tam nie mowie ze Simone ze auto bylo bite czy cos, bycmoze jak tak mysle to moga byc roznice w dwoch pomiarach 2och roznych urzadzen ;) Ale szczerze gdy mierzylem nie bita corse to pomiary wychodzily mi w granicach 40.... do 90 um ;) Tak wiec mysle ze a8 maja grubsza warstwe lakieru niz chocby opel ;) ale 140.... 150 um to mysle ze element byl malowany 2 razy ;)

Motostacja

Post autor: Motostacja » 02 lut 2013, 17:34

Panowie, jestem w trakcie poszukiwan a8 d3 lift , chciałbym sie zaopatrzyc w miernik lakieru , jakie wartosci powinna miec badana powłoka w d3? czy mozna jakos sprawdzic powłoke lakieru na zderzakach ??
oraz czy powloka lakieru na podlużnicach jest taka sama jak na innych elementach ?

mysle równiez nad miernikiem :

http://allegro.pl/miernik-grubosci-laki ... 43827.html

jak on sie sprawuje ? jest szybki i dokładny ?

pozdrawiam

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 02 lut 2013, 19:14

Kolego, kupiłem taki sam miernik lakieru jak podałeś. Co mogę powiedzieć, baterię dołączoną do miernika wywal na śmieci i kup nową markową philipsa alkaliczną. Kijowa bateria przekłada się na wynik pomiarów, sam mało zawału nie dostałem :shock: Miernik działa super, jest w miarę dokładny, szybko odczytuje pomiar. Odnośnie grubości lakieru, najlepiej jakby na wszystkich elementach było tyle samo. Grubość lakieru na drzwiach można porównać od środka a potem na zewnątrz. Na progach, słupkach itp mogą być czasem mniejsze wartości (przykładowo 35-80um jednak powinny być dosyć zbliżone po obu stronach auta) Wartości powyżej 160um można uznać za powtórnie malowane. Czy jest sens spr. grubość lakieru na zderzakach? Jeśli przód auta będzie gładziusieńki, bez odprysków od kamyczków itp to pewnie malowany albo odpowiednio zarobione i wypolerowane.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

emre
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 76
Rejestracja: 14 paź 2012, 14:28
Lokalizacja: Tomaszów Lub

Post autor: emre » 02 lut 2013, 20:11

W swoim sklepie mam na półce podstawowe mierniki. Sprawdzony, bardzo podobny do tego w aukcji tylko bez sondy na przewodzi wychodzi poniżej 200zł ;-)

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 02 lut 2013, 20:23

krzychu22.p1i pisze: Wartości powyżej 160um można uznać za powtórnie malowane.
Bez przesady.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl