[D2 00 3.3TDI ] Zaczął masakrycznie kopcić.
[D2 00 3.3TDI ] Zaczął masakrycznie kopcić.
Witam, i mam kolejny problem, dzisiaj jadąc nawet w miarę spokojnie nagle za sobą zobaczyłem ciemność, i to taką prawdziwą ciemność 3 pasy ruchu całkowicie zasłonięte , zwolnienie , pobocze i ruszam obserwując lusterko. Niestety praktycznie non stop poza wolnymi obrotami kopci niesamowicie, o wejściu na obroty powyżej 2 tys wogóle nie mówię bo wtedy daje chmurę wielką na kilka metrów. Dzisiaj już do tej padliny nie schodzę , jutro kompa podepnę ale dajcie znać czego szukać. Wcześniej potrafił kopcić delikatnie jak był gorący i dawałem mu po garach .
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 26 lip 2012, 14:39
- Lokalizacja: Legionowo
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
a turbo na to.... lubie olej... sprawdz poziom bo może go już nie być
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
jutro dam znać jak sprawdzę co VAG na to , ale jest to o tyle dziwne iż stało się nagle w czasie jazdy a dokładnie po zwolnieniu na skrzyżowaniu i dalej już jechałem bardzo przepisowo bo inaczej była całkowita zasłona dymna (czarna), jak tylko jakiekolwiek obciazenie jest to kopci nieźle , a jak już powyżej 2 tys obrotów to kosmicznie, jeszcze takiego kopciucha nigdy na drodze nie widziałem a trochę jeżdzę. Jutro VAG i test przelewowy wtrysków i ewentualnie ich wyjęcie.
Pozdrawiam
Ja widziałem. Kolega miał poliftowe A8 diesla i kiedys identycznie sie stało,jechała jego zona odstawić auto ja za nia i nagle na światłach jak wystartowala to beczka smoły sie wylala z wydechu. Jemu to padło w sliniku prawie wszystko na raz wtedy. Mi w omedze dieslu siadła UPG i pusciła chłodziwo na tłoki ktore pękły do tego jednoczesnie padła turbina i tez nagle zaslone miałem ale białą. Olej wyssało w 2 km.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 26 lip 2012, 14:39
- Lokalizacja: Legionowo
Dane na szybko z rana : z VAG stary błąd przepływki (były odpinane jakiś miesiąc temu jak się dostawałem do rozrusznika) po skasowaniu błąd nie powraca, kopcić nie kopci ... niby ... no to w drogę , około kilkaset metrów dalej to samo w momencie jak wskazówka od temperatury się ruszyła zaczął pięknie kopcić na czarno. No nic następne testy po wyjściu z pracy w drodze na garaż.
[ Dodano: 2013-01-17, 21:54 ]
To tak :
1. wtryski sprawdzone , założony zapas w lejący ale to nie był powód , a lejący do wysłania do regeneracji, nadal to samo .
2. VAG bloki danych i okazuje się ze brak ciśnienia doładowania.
3. Przegląd dolotów - uszkodzenie prawej strony, opaski dokręcone, sprawdzone , no to w drogę ..... no i nadal przykopci ale już tylko w pierwszym momencie
4. znowu VAG no i ciśnienie jest ale z opóźnieniem,
5. Endoskop i oglądanie wszystkiego w tym popierniczonym silniku , i jest ... powód znaleziony - pękniety wylot z prawej turbiny.
6. Opcje do wyboru , warsztat wymiana turbiny , kombinacja, wybieram opcje 2 pod warunkiem że auto unieruchomię na mniej niż kilka godzin w ciągu dnia , czyli że naprawię doraźnie bez wyjmowania.
7. Poszukiwania kleju do odlewów żeliwnych itd ... chester metal , tylko trochę cieżko dostępny,.
8. dzisiaj około godziny 18 wjazd na garaż, demontaż filtra powetrza i rury metalowej od turbiny do rury gumowej z kolektora, czyszczenie miejsca pęknięcia - przy samej śrubie około połowy obwodu.
9. okolo 19 klejenie , i czekam na rano , jutro dam znac jak efekt.
[ Dodano: 2013-01-17, 21:54 ]
To tak :
1. wtryski sprawdzone , założony zapas w lejący ale to nie był powód , a lejący do wysłania do regeneracji, nadal to samo .
2. VAG bloki danych i okazuje się ze brak ciśnienia doładowania.
3. Przegląd dolotów - uszkodzenie prawej strony, opaski dokręcone, sprawdzone , no to w drogę ..... no i nadal przykopci ale już tylko w pierwszym momencie
4. znowu VAG no i ciśnienie jest ale z opóźnieniem,
5. Endoskop i oglądanie wszystkiego w tym popierniczonym silniku , i jest ... powód znaleziony - pękniety wylot z prawej turbiny.
6. Opcje do wyboru , warsztat wymiana turbiny , kombinacja, wybieram opcje 2 pod warunkiem że auto unieruchomię na mniej niż kilka godzin w ciągu dnia , czyli że naprawię doraźnie bez wyjmowania.
7. Poszukiwania kleju do odlewów żeliwnych itd ... chester metal , tylko trochę cieżko dostępny,.
8. dzisiaj około godziny 18 wjazd na garaż, demontaż filtra powetrza i rury metalowej od turbiny do rury gumowej z kolektora, czyszczenie miejsca pęknięcia - przy samej śrubie około połowy obwodu.
9. okolo 19 klejenie , i czekam na rano , jutro dam znac jak efekt.
Pozdrawiam