[S8 D2 01 LPG ] Wypadanie zaplonów.
a nie wiem dominator sie nazywa
wiec czytalem ten link ale w sumie trudno mi powiedziec co oznaczaja te moje odczyzty czy 6 i 8 stopni czy tez 0,0006 i 0,0008, po wymianie tych nastanikow (lacznie z lancuszkiem) gosc ustaiwla rozrzad na nowo i raczej nie jest to partacz znany gosc i drogi w Lubinie Pan Trojnar P. dlatego ja bym to raczej odrzzucal jako powod wypadania tych zaplonow dziwne jest jednak to ze dzieje sie to zawsze jeak jest zimny i w koncu przechodzi ale czas do rozpoczecia prawidlowej pracy sie wydluza osatnimi czasy tak jakby bylo coraz gorzej.. moze to tylko takie odczucie w kazdym razie moge przyspieszyc to gaszac i odpalajac auto na nowo. Ja bym stawial na wadliwa prace ECU sterujacego skoro nie ma modulów co o tym sadzicie??
ostanimi czasy musialem wymienic 2 cewki bo juz padly i natych cylindrach nigdy nie wyskakuje przerwa w zaplonie na reszcie sporadycznie najczesciej na trzecim nasuwa sie pytanie czy skoro pokolei padaja cewki to czy cala reszta tez powoli sie konczy i moze trzeba wszystkie wymienic? czy tez nie ma takiego czego ze cewka czasem zadziala a czasem nie?
wiec czytalem ten link ale w sumie trudno mi powiedziec co oznaczaja te moje odczyzty czy 6 i 8 stopni czy tez 0,0006 i 0,0008, po wymianie tych nastanikow (lacznie z lancuszkiem) gosc ustaiwla rozrzad na nowo i raczej nie jest to partacz znany gosc i drogi w Lubinie Pan Trojnar P. dlatego ja bym to raczej odrzzucal jako powod wypadania tych zaplonow dziwne jest jednak to ze dzieje sie to zawsze jeak jest zimny i w koncu przechodzi ale czas do rozpoczecia prawidlowej pracy sie wydluza osatnimi czasy tak jakby bylo coraz gorzej.. moze to tylko takie odczucie w kazdym razie moge przyspieszyc to gaszac i odpalajac auto na nowo. Ja bym stawial na wadliwa prace ECU sterujacego skoro nie ma modulów co o tym sadzicie??
ostanimi czasy musialem wymienic 2 cewki bo juz padly i natych cylindrach nigdy nie wyskakuje przerwa w zaplonie na reszcie sporadycznie najczesciej na trzecim nasuwa sie pytanie czy skoro pokolei padaja cewki to czy cala reszta tez powoli sie konczy i moze trzeba wszystkie wymienic? czy tez nie ma takiego czego ze cewka czasem zadziala a czasem nie?
"w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."
I jak wymieniłes cewki i tam już nie wypada zapłon, to teraz przełóż te cewki na inne cylindry pojeździj i zobacz gdzie znowu wypada.
A jak nie to może zakręć gaz, zrestuj sterownik ecu, pojeździj cały dzień na PB i na nastepny dzien odpal i zobacz co sie dzieje. Tylko tak zeby gaz się nie wlaczał w miedzy czasie.
A jak nie to może zakręć gaz, zrestuj sterownik ecu, pojeździj cały dzień na PB i na nastepny dzien odpal i zobacz co sie dzieje. Tylko tak zeby gaz się nie wlaczał w miedzy czasie.
2300 od głowy
nie mam wlasnie nikogo z ecu nei za wiele luddzi w lubienie ma AQF a ty nie masz jakis pomysłów moze znasz kogos?
my sie czasem nie znamy nie miales wczesnuiej ABZ? i czasem nie znasz mojego brata i paulo79?
sprobuje z tymi cewkami mmooze trzeba wszystkie wymienic wszystko ma swoj czas pracy moje maja 270 tys z tego 100 na gazie
nie mam wlasnie nikogo z ecu nei za wiele luddzi w lubienie ma AQF a ty nie masz jakis pomysłów moze znasz kogos?
my sie czasem nie znamy nie miales wczesnuiej ABZ? i czasem nie znasz mojego brata i paulo79?
sprobuje z tymi cewkami mmooze trzeba wszystkie wymienic wszystko ma swoj czas pracy moje maja 270 tys z tego 100 na gazie
"w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."