części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[S8 D2 98 LPG ] Tryb awaryjny, brak wstecznego, ASB wariuj

Gość

Post autor: Gość » 07 lut 2013, 23:05

pepi pisze:a ktore scorpio po 95 roku nie ma problemow z kabelkami byly takie nie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nie wiem miałem z tym jednym do czynienia :)
Tomku tam naprawde szybko robią ;)

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 07 lut 2013, 23:25

no to kolego miałeś troche przygód. Nie zazdroszcze i oby jak najmniej takich.

cheyen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 246
Rejestracja: 25 lut 2012, 14:43
Lokalizacja: Radom

Post autor: cheyen » 07 lut 2013, 23:53

Kibicowałem od samego początku. (niestety nie mogłem nic sensownego podpowiedzieć na temat warsztatu, nie mój rejon) Dobrze że już w kraju i u ,,lekarza" ;-) :peace:

ktptomas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 23 paź 2012, 21:13
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ktptomas » 08 lut 2013, 14:03

auto po diagnozie.. dzisiaj rano zaczeli go rozbierac i dzisiaj juz do odbioru! dziwne, bo w anglii trwalo to 5 tyg... A wiec tak, kostka, dokladnie nie pamietam nazwy ale sterowala biegami (numer 125), przez tą jazde na awaryjnym spalily sie tarczki (3), no i konwerter padl...
sprzeglo znowu do wymiany, moze ktos mi podpowie jak to podpiac pod gwarancje? niestety przy poprzednim remoncie nie byla wymieniana kostka, ktora rzekomo byla przyczyna... koszt kostki (uzywanej) 500zł - (jaka cena?) konwertera nie pamietam.. ale lacznie ponad 4 tys. dzisiaj wieczorem bede wszystko wiedzial

Gość

Post autor: Gość » 08 lut 2013, 15:24

ktptomas, U Łobody działają z predkością światła :mrgreen: Masz na mysli gwarancję by poprzedni serwis ci to zwrocił?? Mysle że faktura z tego serwisu powinna wystarczająco obrazować sprawę. W razie potrzeby zapytaj czy dadzą ci wyjasnienie na pismie przyczyn ararii i tego co się działo. Na mojej gwarancji było cos takiego że jak mi by się coś stało to mam dzwonic i postepować ściśle wg.ich instrukcji. W razie czego nawet lawete na swój koszt dawali. Koszt konwertera ok 1500zł,robocizna 1500 i reszta z tą kostką,olejem to tak gdzieś wyjdzie ok 4tyś.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 lut 2013, 20:22

ktptomas pisze:auto po diagnozie.. dzisiaj rano zaczeli go rozbierac i dzisiaj juz do odbioru! dziwne,
- jakoś dziwnie szybko wyrwali
czy może tylko kase wyrwali

Gość

Post autor: Gość » 08 lut 2013, 22:25

pepi, Byłem tam i widziałem ich pracę. uwijają sie jak mrówki. Komuś z opola tu doradzilem i w 2dni miał auto zabrane ich laweta i wyremontowana skrzynię.

ktptomas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 23 paź 2012, 21:13
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ktptomas » 09 lut 2013, 16:49

Podsumowanie...
bezposrednia przyczyna awarii byla zepsuta kostka przelozenia ...? ona powodowala ze zle wyswietlalo biegi i tryb awaryjny skrzyni. musial byc to wielki zbieg okolicznosci z gazem.
mechanik w anglii ktory robil mi skrzynie po pierwszym zmontowaniu skrzyni wykryl blad pompy. okazalo sie wtedy ze musi zmianiac jeszcze pompe, stad byly te koszty - 1700f. przed zmiana pompy zmienil sprzeglo hydrokinetyczne, ktore rzekomo mialo byc NOWE.
stara pompa uszkodzila tuleje na konwerterze do tego stopnia ze tuleja pętkla i "naostrzyla sie". domyslam sie ze przy zmianie pompy angielski fachowiec musial to zauwazyc ale zapewne przestraszyl sie kosztow i tak to zmontowal.
konwerter nie byl nowy tylko zregenerowany w jakiejs niemieckiej firmie, do tego slabo zregenerowany (spawany w srodku). Tutaj zareklamuje serwis łoboda koło wroclawia w ktorym tak szybko naprawili mi auto, ze maja wlasną linie do regenerowania konwerterow i robią to raczej bardzo dobrze.
Dostałem od Łobody papier na ktorym wszystko jest dokladnie opisane (przebieg zdarzenia) oraz konwerter przekrojony na pol w ktorym dokladnie widac usterke.
Mam teraz nadzieje ze to wystarczy zeby odzyskac czesc pieniedzy z gwarancji w anglii. Mialem duze szczescie ze uszkodzony konwerter nie uszkodzil nowej pompy.
Do tego przez jazde na trybie awaryjnym (najprawdopodobniej przez to) spalily się 3 tarczki. koszt 5400 z promocją ;) do tego obowiazkowa zmiana oleju po 1000 km, o czym ani razu nie wspomnial mi mechanik w anglii.
podsumowując ciesze sie ze trafilem do tego serwisu, profesjonalne podejscie mają chlopaki ;) auto przetestowane sprawdzone kilka razy.

teraz mam nowy problem - ale to jest juz nic z tym co za mna. na gazie miedzy obrotami 1-3tys szarpanie, i kontrolka katu migajaca, ale jestem prawie pewien ze to wwina nie zmienianych filtrow. W poniiedzialek powinno byc po problemie.

Dziekuje bardzo wszystkim kibicujacym i pomagającym, jezeli ktos bedzie mial kiedys podobny problem mam nadzieje ze temat pomoze w diagnozie. pozdrawiam

Gość

Post autor: Gość » 09 lut 2013, 17:16

Cieszę się że mogłem pomóc :) Po remoncie lub wiekszej naprawie logiczne jest że sie olej z filtrem zmienia po 1000km bo zanim sie to wszystko pouklada i wyczysci to troche syfu się nazabiera i dlatego jest ta wymiana. Ja tez taka miałem. Niedługo przede mna juz 3 wizyta i wymiana oleju z filtrem :)

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 09 lut 2013, 18:29

ktptomas pisze:Mam teraz nadzieje ze to wystarczy zeby odzyskac czesc pieniedzy z gwarancji w anglii
proponuje Ci przetłumaczyć ten dokument z przebiegiem tej sytuacji u jakiegoś tłumacza, a najlepiej jakby to był tłumacz z Anglii

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl