dokładnie moje zdanie jest identyczne, po złożeniu pomiar kompresji i wiesz czym jedziesz, fajnie jest posprawdzać stan tej częsci łańcuchowej ślizgi itp... i tak wszystko będzie w rękach jak zdejmiesz czapkiaro51 pisze:Silnik do d3 to pod 10tysia podchodzi, więc bezsensem jest jego wymiana, lepszy remont, do kupionego silnika i tak trzeba założyć nowy rozrząd.
Zwalać głowice obrobić je ładnie poskładac i silnik cacy.
[D3 04 4.2MPI ] Zerwany rozrząd - naprawa silnika
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Wymiana całego zestawu wraz z pompom wody itp. 90 tolerancja 120 tyś. ale lepiej nie czekać do 120 tyś . bo może być za pużnoRafiPl pisze:A ja mam pytanko co do rozrządu... przy jakim przebiegu się go wymienia i jaki jest tego koszt?
Koszty są zróżnicowane w zależności jakie części kupisz dobre markowe czy tańsze zamienniki . wybór należy do ciebie .poszukaj chłopaki gdzieś opisywali koszty . mnie po zerwaniu paska rozrządu naprawa kosztowała 4200 pln.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Napisane jest we wcześnejszych postach. Niedoczytałeś :-Dpepi pisze:tylko o jednym zapominacie przy nowym silniku też trzeba wymienić
i wtedy to już się nie opłaca
Co do rozrządu to jeśli robiony w ASO i dają gwarancje na 120tys km to spoko, ale...
Rozrząd robiony na zamiennikach to pasek moim zdaniem i nie tylko to do wymiany co 60tys km.
Pompa wody i hydrauliczny napinacz można wymienic raz na 120tys, ale pasek napinacz i rolki co 60tys. Taka jest procedura w każdym rozrządzie napedzanym paskiem ( w Peugeot sa teflonowe i wytrzymuja dluzej) , a w a8 pasek jest długości linki holowniczej. Koszt jest stosunkowo nieduży więc spokojnie mozna sobie na to pozwolic. Komplet czesci w zaleznosci od dojsc to ok 1200zl z termostatem pompa wody napinaczem hydraulicznym.
Mowa o markowych zamiennikach, nie czesciach ori w ASO.
Rolki w sumie to w sklepie to samo co w ASO tylke ze startym numerem :-) , ale pasek miałem kiedys okazje porownywac moze nie w 4.2 , ale roznica w pasku Conti a ori AUDI to kosmos, dlatego nie dziwie się ze okres wymiany moze byc dluzszy.