[D2 00 ] Czujnik poziomowania ksenonów
[D2 00 ] Czujnik poziomowania ksenonów
Witam.
Od niedawna stałem się posiadaczek poliftowej Ósemki i mam problem z ksenonami, a mianowicie od pewnego czasu zapaliła mi się kontrolka na Fisie od samo poziomowania ksenonów.
Odkręciłem prawe lewo koło, sprawdziłem czujnik, wszystko na suche i na swoich miejscu. Ściągam koło z prawej strony , a tam tylko otwory po czujniku, więc teraz pytanie ktoś ukradł czy powinien być tylko po lewej stronie?
Jeżeli powinny być dwa to gdzie prowadzi kabel którego też nie widzę?
Chce sprawdzić czy czujnik został wyrwany na parkingowym postoju, czy może wypięty na warsztacie w którym auto było naprawiane.
Proszę o wszelkie porady.
Od niedawna stałem się posiadaczek poliftowej Ósemki i mam problem z ksenonami, a mianowicie od pewnego czasu zapaliła mi się kontrolka na Fisie od samo poziomowania ksenonów.
Odkręciłem prawe lewo koło, sprawdziłem czujnik, wszystko na suche i na swoich miejscu. Ściągam koło z prawej strony , a tam tylko otwory po czujniku, więc teraz pytanie ktoś ukradł czy powinien być tylko po lewej stronie?
Jeżeli powinny być dwa to gdzie prowadzi kabel którego też nie widzę?
Chce sprawdzić czy czujnik został wyrwany na parkingowym postoju, czy może wypięty na warsztacie w którym auto było naprawiane.
Proszę o wszelkie porady.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 11:35 przez Wariat, łącznie zmieniany 1 raz.
mogłem tak wcześniej Vagować
774 Czujnik poziomu pojazdu tylny Lewy-76
przerwa lub zwarcie do masy
Dobrałem się do czujnika, suchy, ale jeden kabel miał małe przetarcie, zostało zaizolowane. Zobaczymy czy to coś da.
Przy próbie kasowania błędu słyszę jakieś buczenie w aucie i błąd na nowo pojawia się w okienku.
Co to może być?
774 Czujnik poziomu pojazdu tylny Lewy-76
przerwa lub zwarcie do masy
Dobrałem się do czujnika, suchy, ale jeden kabel miał małe przetarcie, zostało zaizolowane. Zobaczymy czy to coś da.
Przy próbie kasowania błędu słyszę jakieś buczenie w aucie i błąd na nowo pojawia się w okienku.
Co to może być?
Przy niesprawnym czujniku będzie taki sam problem ze skasowaniem błędu?
W pierwszej kolejności należy się przywitać, w tym dziale
http://www.a8team.pl/przywitaj-sie-i-pr ... .htm#99504
Simone331
W pierwszej kolejności należy się przywitać, w tym dziale
http://www.a8team.pl/przywitaj-sie-i-pr ... .htm#99504
Simone331
Ostatnio zmieniony 19 mar 2013, 21:19 przez Wariat, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzizas... myślcie...
wszystkie informacje znajdziesz spokojnie w innych tematach na forum... bez oczekiwania na odpowiedź... wystarczy użyć "Szukajki".
- jak czujnik niesprawny to VAG pokaże jego błąd
- jak okablowanie czujnika niesprawne to VAG pokaże jego błąd
Jeżeli masz VAG'a i wiesz gdzie znaleźć błędy z czujnika poziomowania (sterownik "poziomowanie xenonów" żeby nie było zbyt trudno) to wchodzisz w bloki pomiarowe ruszasz czujnikiem poziomowania i patrzysz czy wartości w blokach się zmieniają.
Jeżeli elektryka jest sprawna to czujnik jest uwalony co w tych autach i jego roczniku nie jest niczym niezwykłym.
Jak nie umiesz sprawdzić czujnika inaczej to wystarczy podmienić go z tym drugim sprawnym - w ten sposób określisz czy uwalony jest czujnik czy jego okablowanie.
Nowy czujnik, o ile dobrze kojarzę dostaniesz tylko w ASO - koszt około 350pln (cena aktualna - wymieniałem to ostatnio w jednym S8).
Nie mam wiedzy czy można tu zastosować inny czujnik, od innego modelu Audi, tak żeby było taniej ale cóż... masz A8 to trzeba liczyć się z kosztami.
wszystkie informacje znajdziesz spokojnie w innych tematach na forum... bez oczekiwania na odpowiedź... wystarczy użyć "Szukajki".
- jak czujnik niesprawny to VAG pokaże jego błąd
- jak okablowanie czujnika niesprawne to VAG pokaże jego błąd
Jeżeli masz VAG'a i wiesz gdzie znaleźć błędy z czujnika poziomowania (sterownik "poziomowanie xenonów" żeby nie było zbyt trudno) to wchodzisz w bloki pomiarowe ruszasz czujnikiem poziomowania i patrzysz czy wartości w blokach się zmieniają.
Jeżeli elektryka jest sprawna to czujnik jest uwalony co w tych autach i jego roczniku nie jest niczym niezwykłym.
Jak nie umiesz sprawdzić czujnika inaczej to wystarczy podmienić go z tym drugim sprawnym - w ten sposób określisz czy uwalony jest czujnik czy jego okablowanie.
Nowy czujnik, o ile dobrze kojarzę dostaniesz tylko w ASO - koszt około 350pln (cena aktualna - wymieniałem to ostatnio w jednym S8).
Nie mam wiedzy czy można tu zastosować inny czujnik, od innego modelu Audi, tak żeby było taniej ale cóż... masz A8 to trzeba liczyć się z kosztami.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 17:13 przez Unknown, łącznie zmieniany 1 raz.
czy ma ktoś możliwość sprawdzenia nr części do wersji FL ?FOSS pisze: Nowy czujnik, o ile dobrze kojarzę dostaniesz tylko w ASO - koszt około 350pln (cena aktualna - wymieniałem to ostatnio w jednym S8).
Nie mam wiedzy czy można tu zastosować inny czujnik, od innego modelu Audi, tak żeby było taniej ale cóż... masz A8 to trzeba liczyć się z kosztami.