części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Montaż sterownika świateł dziennych

emdzej
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 452
Rejestracja: 03 kwie 2012, 15:56
Lokalizacja: Trójmiasto

[D2 FL ALL ] Montaż sterownika świateł dziennych

Post autor: emdzej » 16 lut 2013, 21:50

Zakupiłem moduł z tej strony:

http://www.dzienne.eu/inclh.pdf

Sądziłem że uda mi się go zamontować bez przeróbek ale niestety jest inaczej. Z powodu posiadania Bi-xenonu trzeba wstawić diody prostownicze przy żarówce i dopiero pomiędzy żarówką a diodą podłączyć kable od modułu.
Moduł zamontowałem w kabinie nad bezpiecznikami. Zasilanie modułu wziąłem z listwy pod nogami pasażera, minus ze śruby którą przykręcona jest obudowa od bezpieczników a od postojówek (bezpiecznik nr 1) wyłączenie modułu.
I teraz pytania:
- którędy można przeprowadzić kable z kabiny pod maskę
- skąd doprowadzić sygnał tak aby działała funkcja Comin/leaving home

Może ktoś ma zainstalowany taki moduł?

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 17 lut 2013, 00:12

emdzej pisze:- którędy można przeprowadzić kable z kabiny pod maskę
Przez tą puszkę pod nogami pasażera. ;)
emdzej pisze:- skąd doprowadzić sygnał tak aby działała funkcja Comin/leaving home
Potrzeba małej ingerencji w pompkę centralnego zamka. Z racji, że zamykanie/otwieranie idzie po CANie to musisz z niej za pomocą przekaźnika wyciągnąć masę po otwarciu samochodu pilotem. Plus po zgaszeniu aby zapalał się leavinh nie trzeba podłączać bo automatycznie będzie moduł wyzwalany tą masą (coming). Ja tak mam u siebie i działa rewelka. ;)

Gość

Post autor: Gość » 17 lut 2013, 00:17

Mozna to tez podłaczyc do przeciwmgielnych.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 17 lut 2013, 00:25

emdzej pisze:Z powodu posiadania Bi-xenonu
Apophis pisze:Mozna to tez podłaczyc do przeciwmgielnych.
Dokładnie polecam do halogenów się podpiąć. Ja mam tak u siebie i do przysłowiowej wisienki na torcie będzie się załączał HID zestawik, który czeka już na montaż. :d

Gość

Post autor: Gość » 17 lut 2013, 00:57

Simone331 pisze:HID zestawik, który czeka już na montaż. :d
W przeciwmgielne wsadzić chcesz xenony tak?? I sterować to modułem DRL?? Jesli tak to nie pajdiot kolego. Moduł DRL dziala na 25-40%mocy i dlatego obsługuje jedynie żarówki by sie żazyły nie świeciły.
Chyba że nie mowimy o module DRL a zwyczajnym automatycznym właczniku swiateł ;)

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 17 lut 2013, 08:48

Simone331 a mógł byś konkretnie opisać z kąd brałeś sygnał, jakiś schemacik :?:
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 17 lut 2013, 12:57

Apophis pisze:I sterować to modułem DRL??
Nie mówię tu o module DRL, dla mnie jakoś tego typu przeróbki nie mają racji bytu. Mam moduł leaving/coming home i za jego pośrednictwem będzie włączany HID w halogenach.
pb41ns pisze:Simone331 a mógł byś konkretnie opisać z kąd brałeś sygnał, jakiś schemacik
Zależy jakiego impulsu potrzebujesz, czy masy czy plusa. Rozbierasz pompkę i lecisz miernikiem po pinach i szukasz plusa po otwarciu auta pilotem. Potem zależnie czego potrzebujesz, jeśli plusa to lutujesz do tego pinu przewód i ciągniesz go do modułu, a jak masy to stosujesz przekaźnik. który zamieni Ci tego plusa na masę i dalej do modułu. U mnie jest sterowany i masą po otwarciu i plusem po zamknięciu ale wystarczyło, że podpiąłem tylko masę przez przekaźnik i po otwarciu oraz zamknięciu zapalają mi sie halogeny. ;)

Gość

Post autor: Gość » 17 lut 2013, 13:42

No to panowie odchodzimy od tematu :)
Sterownik swiateł dziennych wraz z funkcja coming/leaving to znakomita sprawa i nie widze przeszkod by nie łaczyc oby tych funkcji w jednym urządzeniu.
Simone331, W twoim pomyśle wolał bym w halogenach wstawic diodowe H3 firmy cree-mają one po 15W i lepszym sa rozwiązaniem od HIDów w takiej opcji.

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 17 lut 2013, 13:46

no rozumiem, wsumie to nie trzeba żadnego modułu żeby to zrobić, wystarczy na przekażniku,

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 17 lut 2013, 14:31

Apophis pisze:Simone331, W twoim pomyśle wolał bym w halogenach wstawic diodowe H3 firmy cree-mają one po 15W i lepszym sa rozwiązaniem od HIDów w takiej opcji.
Tak tylko na HIDzie pozostaje funkcjonalność halogenów a mam je tak ustawione, że w moich częstych nocnych podróżach znacznie poprawiają widoczność. ;)
pb41ns pisze:no rozumiem, wsumie to nie trzeba żadnego modułu żeby to zrobić, wystarczy na przekażniku,
Źle mnie zrozumiałeś. Ten przekaźnik ma za zadnie podanie masy do modułu coming/leaving. W poliftowych pompkach sterowanie zamków jest naprzemiennie zmianą biegunów w jednym przewodzie i inaczej tego nie zrobisz.

Gość

Post autor: Gość » 17 lut 2013, 14:36

Simone331 pisze:mam je tak ustawione, że w moich częstych nocnych podróżach znacznie poprawiają widoczność. ;)
A to wtedy tak. Usuwałes przesłone ze srodka??

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 17 lut 2013, 14:40

Apophis pisze:Usuwałes przesłone ze srodka??
Ja mam halogeny w zderzaku i nic z nich nie usuwałem. Polerka szybek tylko była, ale zbytnio zadowalającego efektu nie dała. Chyba zakupię nowe bo troszeczkę zdezelowane są od kamieni.

A coś można w nich tam zmodzić?

Gość

Post autor: Gość » 17 lut 2013, 14:47

Tak wywalić przesłony bo kazdy taką na pewno ma nawet te zderzakowe i wtedy będzie więcej swiatła ;)

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 17 lut 2013, 14:56

Apophis pisze:Tak wywalić przesłony bo kazdy taką na pewno ma nawet te zderzakowe i wtedy będzie więcej swiatła ;)
Dzięki, tego to nie wiedziałem. Więc czeka mnie rozbiórka. ;)

Gość

Post autor: Gość » 17 lut 2013, 15:06

Przesłony mają za zadanie oddzielać swiatło tak by swieciło jedynie po dole. Ich usunięcie może powodowac oslepianie ale nie zawsze bo jak ktoś chce te halogeny przerobic na dzienne i wsadzic tam LEDa(niekoniecznie)lub sterowac przy pomocy modułu DRL to brak przesłony bedzie wrecz wskazany,jak ktos chce zrobić z nich doswietlacze to także przesłona out. Poza tym halogeny przeciwmgielne sa i tak zawsze kierowane ku dołowi. W moim przedlifcie jak wywalilem przeslone to i tak by nie oslepiały zabardzo ale juz są dziennymi. U mnie można je także podnieść regulując soczewke ręcznie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl