[D2 FL ALL ] Problemy ze wspomaganiem
to i ja sie podebne i odświeze temat
mialem oddac magiel do regeneracji ale sie przyzwyczailem do tego, a mianowicie u mnie jest tak gdy rano odpalam auto to w prawo krece paluszkiem a lewo z oporem po paru sekundach koniec... prawo i lewo czuc opor ale napewno nic nie przerywa non stop taki sam opor
i tak jezdze :-( magiel suchy, plyn jest ale wiecej nic nie zagladalem
jak myslicie magiel do wymiany czy jak z rana chodzi w jedna strone leciutko przez jakis czas to czego to jest wina
mialem oddac magiel do regeneracji ale sie przyzwyczailem do tego, a mianowicie u mnie jest tak gdy rano odpalam auto to w prawo krece paluszkiem a lewo z oporem po paru sekundach koniec... prawo i lewo czuc opor ale napewno nic nie przerywa non stop taki sam opor
i tak jezdze :-( magiel suchy, plyn jest ale wiecej nic nie zagladalem
jak myslicie magiel do wymiany czy jak z rana chodzi w jedna strone leciutko przez jakis czas to czego to jest wina
Zawór serwotronika... tylko jak dobrze kojarzę od jest w maglu... więc raczej magiel na stół.lukas28 pisze:mialem oddac magiel do regeneracji ale sie przyzwyczailem do tego, a mianowicie u mnie jest tak gdy rano odpalam auto to w prawo krece paluszkiem a lewo z oporem po paru sekundach koniec... prawo i lewo czuc opor ale napewno nic nie przerywa non stop taki sam opor
i tak jezdze :-( magiel suchy, plyn jest ale wiecej nic nie zagladalem
jak myslicie magiel do wymiany czy jak z rana chodzi w jedna strone leciutko przez jakis czas to czego to jest wina
Miałem podobnie w moim S8... nawet kupiłem drugi magiel... ale okazało się to tak mało uciążliwe że nigdy nie znalazłem czasu na wyciąganie magla.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
hmm najlepsze jest to że raz działał cały dzień , więc uśmiech mi z twarzy nie zchodził myślałem że się naprawiło a tu na drugi dzień znów to samo
no już się przyzwyczaiłem ale pomyśle z czasem aby to zrobić w końcu przyjemnie się kreci jak jest w 100% sprawne
a może ktoś podpowie który to przekaźnik od servo ? bo miejsce to z tego co się dowiedziałem to pod nogami pasażera ale tam jest trochę tego
tylko teraz jak to sam zawór a jak oddam do regeneracji to co będą mi go cały magiel regenerować??
no już się przyzwyczaiłem ale pomyśle z czasem aby to zrobić w końcu przyjemnie się kreci jak jest w 100% sprawne
a może ktoś podpowie który to przekaźnik od servo ? bo miejsce to z tego co się dowiedziałem to pod nogami pasażera ale tam jest trochę tego
tylko teraz jak to sam zawór a jak oddam do regeneracji to co będą mi go cały magiel regenerować??
Sam zawór jest wymienny. Cena w serwicie troszke sporawa ale ja dorwałem(moj przerdzewiał)za 150zl sprawna uzywke w serwisie co regenrruje magle. Jako że miałem magiel na wierzchu to zawiozłem tam go i mi wymienili oraz sprawdzili szczelnośc calego magla za te cenęlukas28 pisze:tylko teraz jak to sam zawór a jak oddam do regeneracji to co będą mi go cały magiel regenerować??