części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 97 4.2PB/LPG ] Uszczelki po głowicą - koszty

wojak_1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 29 gru 2011, 20:25
Lokalizacja: Białogard

[D2 97 4.2PB/LPG ] Uszczelki po głowicą - koszty

Post autor: wojak_1 » 18 lut 2013, 20:22

dla zaiteresowanych jestem właśnie po wymianie uszczelki pod głowicą drobny wyciek oleju więc w końcu się zebrałem koszt jednej głowicy
uszczeka głowicy 165 zł.
uszczelka kolektora ssącego 2x 215 zł. tylko w oryginale
uszczelka kolktora wydechowego 118 zł
uszczelka pokrywy zaworów 85 zł.
nowe szpilki kolektora wydechowego pare nowych przewodów podciśnienia pare węży złaczek i inne badziewie 250 zł
planowanie głowicy plus nowe uszczelniacze zaworów 200 zł.
nowy pasek rozrządu 300 zł
nowe dwie rolki 200
mechanik 900 zł,
olej płyn chłodniczy płyn wspomagania 150 zł.
w sumie wydałem 2500 zł
Ostatnio zmieniony 19 lut 2013, 23:52 przez wojak_1, łącznie zmieniany 1 raz.

adrian949

Post autor: adrian949 » 18 lut 2013, 21:07

U nas w Radomiu jest gości co dorabia uszczelki, za uszczelki pod kolektor ssący zapłaciłem 80zł, latam już dwa miechy i nic się nie dzieje. Polecił mi go kolega z serwisu VW!

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 18 lut 2013, 22:54

Do ABZ'ta zamienniki uszczelki kolektora dolotowego są jak najbardziej dostępne, np. REINZ 71-27744-00. Pierwszy link z google i cena 46zł/szt.

Do swojej wyciąłem uszczelki z klingerytu. Płyta 500x500x1,5mm kosztuje na allegro z wysyłką koło 50zł i wychodzi z niej 7-8 uszczelek.
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 18 lut 2013, 22:56

Ja kiedyś kupiłem do przedlifta uszczelki kolektora ssącego bez problemu w sklepie za 80 zł komplet (2 sztuki) :)
I nawet mieli na miejscu.
Uszczelki głowicy też jakoś drogo.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 19 lut 2013, 16:53

Jak widzę stosujecie różne patenty :mrgreen: oby taniej było .Kiedyś w motocyklach też dorabiałem sam ale do naszych kochanych 4,2 nigdy bym się chyba nie zdecydował na taką samoróbe :mrgreen:

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 19 lut 2013, 17:45

Hehe, nie tyle, że taniej tylko tak akurat wyszło.. Wymieniałem wtryski od gazu i z racji bardzo ograniczonego czasu chciałem tylko w miejsce Valteków leżących na osłonach podpiąć plug'n'play nowe, a latem poprawić całą instalację zgodnie ze sztuką. Skończyło się na ściąganiu kolektora, nowych nawiertach itp.. Stare uszczelki nie wyglądały zachęcająco, nowych fabrycznych nie miałem, to sobie wyciąłem ;-D Ważne, że jest szczelnie ;-)
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 19 lut 2013, 18:21

No ja bym je chyba na hermetyk ze strachu zamontował :mrgreen:

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 19 lut 2013, 18:40

Eeee.. za dużo roboty z czyszczeniem jakby przyszło jeszcze raz kolektor ściągać :-D
Four rings to rule them all

adrian949

Post autor: adrian949 » 19 lut 2013, 18:45

Jak byś zobaczył dorobioną uszczelkę pod kolektor to na pewno byś się zdziwił, wyglądała jak oryginał. Szkoda że nie zrobiłem zdjęcia! Ja dorabiałem tu, w serwisie mi go polecili, jak chciałem zamawiać uszczelki pod kolektor http://www.cylex.pl/reviews/viewcompany ... d=10430018

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 19 lut 2013, 19:02

Warto mieś kontakt do takiego warsztatu :peace:

maisto30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 27 lut 2013, 16:12
Lokalizacja: jaworzno/ślaśk

Post autor: maisto30 » 01 mar 2013, 15:59

witam mam pare pytan audi a8 d2 4.2 gazolina ostatnio wzieła mi płyn chłodniczy z litr i przykapciła na niebiesko na zimnym silniku i mam taki dziwny klekot stuk przy zapaleniu na zimnym mija to po 2-3 sekundach tak jak by łansuszki lub szklanki prosze o opinie co jest do zrobienia bo sam nie wiem i jakie koszta sa z tym związane z góry dziękuje
maisto30

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl