A8 D3 4.2 V8 TDI 20" S8 Carbon
A8 D3 4.2 V8 TDI 20" S8 Carbon
Witam,
Pora przedstawić moje auto: A8 D3 2005 z jedynym słusznym klekotem 4.2 TDI V8 326KM.
Z wyposażenie to jak każde A8 czyli ABS, wspomaganie kierownicy, centralny zamek , a z opcji to:
- fotele komfortowe z masażem, podgrzewaniem i wentylacją
- przednie fotele z pamięcią
- czytnik linii papilarnych
- el. regulowana kolumna kierownicza
- BOSE
- solardach
- Keyless Go
- oświetlenie wnętrza AMBIENTE + zewnętrzne
- el. klapa bagażnika
- worek na narty
- BI XENON
- aktywny tempomat z Distronikiem
- duży FIS
- podwójne szyby
- fotochromatyczne lusterka
- sportowa kierownica 3 ramienna z łopatkami
- pakiet chrom wewnętrzny i zewnętrzny
- Webasto
Mody zrobione:
- oklejony dach folią czarny połysk
- przyciemnione tylne szyby
- mapy do navi 2014r.
- koła 20” ori S8 z oponami 265/35/20
- listwy carbonowe z S8
Mody planowane:
- dystanse
- grill S8
- ledy zamiast zwykłych żarówek w DRL
- modyfikacja wydechu:
Wariant I: a’la S8 - 4 owalne końcówki
Wariant II: jak się nic nie powiedzie wariant I to końcówki od 4.2 PB
Auto po zakupie wyglądało tak:
Wnętrze 1:
Zewnątrz 1:
Pierwszym zmianą było oklejenie dachu Plasti Dipem:
Dach Plasti Dup
Następnie zabrałem się za wnętrze. Jako, że jeszcze nie dojrzałem do drewna w aucie, drewno Vavona okleiłem folią Carbon:
Kolejno Plasti Dip wyglądał co by nie mówic słabo i średnio estetycznie wobec czego dach dałem do oklejenia do firmy wrapcar:
Na ten sezon doszły koła ori S8 z oponami 265/35/20
We wnętrzu folię carbon zastąpiły oryginalne listwy carbonowe z S8
Jako, że wydech cały czas nie daje mi spokoju na ten sezon planowałem modyfikację i zakupiłem takie oto końcówki ultera:
Jednak niestety poszły do zwrotu ponieważ nie szło je wpasować by nie wystawały ordynarnie.
Na koniec jako ciekawostkę dotyczącą 4.2 TDI spalanie z dystansu ~ 150km ( Szczecin – Świnoujście) jadąc przez Niemcy, przepisowo tak jak wszyscy na ej trasie jadą tzn. prędkość max 100-110km/h
filmik 0-200
pzdr
Pora przedstawić moje auto: A8 D3 2005 z jedynym słusznym klekotem 4.2 TDI V8 326KM.
Z wyposażenie to jak każde A8 czyli ABS, wspomaganie kierownicy, centralny zamek , a z opcji to:
- fotele komfortowe z masażem, podgrzewaniem i wentylacją
- przednie fotele z pamięcią
- czytnik linii papilarnych
- el. regulowana kolumna kierownicza
- BOSE
- solardach
- Keyless Go
- oświetlenie wnętrza AMBIENTE + zewnętrzne
- el. klapa bagażnika
- worek na narty
- BI XENON
- aktywny tempomat z Distronikiem
- duży FIS
- podwójne szyby
- fotochromatyczne lusterka
- sportowa kierownica 3 ramienna z łopatkami
- pakiet chrom wewnętrzny i zewnętrzny
- Webasto
Mody zrobione:
- oklejony dach folią czarny połysk
- przyciemnione tylne szyby
- mapy do navi 2014r.
- koła 20” ori S8 z oponami 265/35/20
- listwy carbonowe z S8
Mody planowane:
- dystanse
- grill S8
- ledy zamiast zwykłych żarówek w DRL
- modyfikacja wydechu:
Wariant I: a’la S8 - 4 owalne końcówki
Wariant II: jak się nic nie powiedzie wariant I to końcówki od 4.2 PB
Auto po zakupie wyglądało tak:
Wnętrze 1:
Zewnątrz 1:
Pierwszym zmianą było oklejenie dachu Plasti Dipem:
Dach Plasti Dup
Następnie zabrałem się za wnętrze. Jako, że jeszcze nie dojrzałem do drewna w aucie, drewno Vavona okleiłem folią Carbon:
Kolejno Plasti Dip wyglądał co by nie mówic słabo i średnio estetycznie wobec czego dach dałem do oklejenia do firmy wrapcar:
Na ten sezon doszły koła ori S8 z oponami 265/35/20
We wnętrzu folię carbon zastąpiły oryginalne listwy carbonowe z S8
Jako, że wydech cały czas nie daje mi spokoju na ten sezon planowałem modyfikację i zakupiłem takie oto końcówki ultera:
Jednak niestety poszły do zwrotu ponieważ nie szło je wpasować by nie wystawały ordynarnie.
Na koniec jako ciekawostkę dotyczącą 4.2 TDI spalanie z dystansu ~ 150km ( Szczecin – Świnoujście) jadąc przez Niemcy, przepisowo tak jak wszyscy na ej trasie jadą tzn. prędkość max 100-110km/h
filmik 0-200
pzdr
Ostatnio zmieniony 24 sie 2014, 17:03 przez Bartek87, łącznie zmieniany 2 razy.
- martinez1980
- Forum Audi A8
- Posty: 38
- Rejestracja: 17 cze 2010, 20:10
- Lokalizacja: Nowogard
jesli a8 w dieslu to prawda ... jak juz to 4.2 tdi
co do auta to wypas juz przyjemny napewno narzekac nie mozna ... zreszta zgadzam sie z opisem dla jednych to full a dla innych znajacych sie i wiedzacych co a8 moze miec ... duzo brakuje
ps. popraw fotki bo nie da sie ich powiekszyc
co do auta to wypas juz przyjemny napewno narzekac nie mozna ... zreszta zgadzam sie z opisem dla jednych to full a dla innych znajacych sie i wiedzacych co a8 moze miec ... duzo brakuje
ps. popraw fotki bo nie da sie ich powiekszyc
A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d3-42-v8-polift ... vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
Ładna sztuka,odpowiednia moc :mrgreen: niezłe wyposażenie.
Widze że auto daje ci dużo radości i o to chodzi.bezawaryjności życzę :-D
Widze że auto daje ci dużo radości i o to chodzi.bezawaryjności życzę :-D
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
fajnie to lata
A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d3-42-v8-polift ... vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj