Wolałbym najpierw sprawdzić w jakiś pewny sposób ten tył - bo jeśli po geometrii okaże się że mimo wszystko muszę wymienić te tuleje to potem geometrię będę musiał robić ponownie ;-) A po co dwa razy płacić? ;-)Jakub pisze:Ja stawiam na geometrię ...
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB ] Auto niestabilne przy większej prędkości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jak sprawdzić te tuleje z tyłu w audi to nie wiem, w starym mercedesie to zaciągało się ręczny jedna osoba pod auto oglądać a druga leciutko ruszała samochodem na przemian do tyłu i przodu :-P Wizualnie mogą być ok jednak po wyjęciu mogą się rozsypać. Motaj sobie koła na podmiankę bo te 4 tulejki nie są tanie. Był swego czasu temat o "myszkowaniu" auta przy większych prędkościach, tylko szukajka mi cuda wynajduje :-/ .
Poduszki ławy można sprawdzić tak jak tuleje wahaczy - łyżką montażową do kół. Tylko ciężko o dobry punkt podparcia w podwoziu.
Oryginalne poduszki tylko w ASO za ~330zł/szt., wiec trochę drogo. U siebie mam założone poliuretany z Olkusza http://poliuretany.olkusz.pl/pl/audi-a8 ... -1szt.html
Edit:
Tak wyglądają w rzeczywistości: http://imageshack.us/g/1/10038413/
Oryginalne poduszki tylko w ASO za ~330zł/szt., wiec trochę drogo. U siebie mam założone poliuretany z Olkusza http://poliuretany.olkusz.pl/pl/audi-a8 ... -1szt.html
Edit:
Tak wyglądają w rzeczywistości: http://imageshack.us/g/1/10038413/
Four rings to rule them all
Czy w takim razie sprawdzenie na szarpaku w stacji kontroli pojazdów będzie lepsze - bardziej dokładne? W sumie to na szarpakach w SKP sprawdziłem tylko przód - reszta była sprawdzana łyżką w sieciowym warsztacie tylko ...gtfan pisze:Poduszki ławy można sprawdzić tak jak tuleje wahaczy - łyżką montażową do kół. Tylko ciężko o dobry punkt podparcia w podwoziu.