Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 2.8PB/LPG ] Ustawienia rozrządu

forest2007
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
Lokalizacja: Poznań

[D2 00 2.8PB/LPG ] Ustawienia rozrządu

Post autor: forest2007 » 12 mar 2013, 00:36

Ostatnio mam podejrzenie ze mam przestawiony rozrzad.. Znajomy pozyczyl mi VAGA i powiedział ze mam sprawdzic blok 93 wartosc 3 i 4. Jaki powinien byc prawidlowy zakres na tych blokach? bo u mnie jest -0,1 do 0,4 KW
Ostatnio zmieniony 12 mar 2013, 21:44 przez forest2007, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Re: Sprawdzenie rozrzadu

Post autor: Simone331 » 12 mar 2013, 00:39

forest2007 pisze:Ostatnio mam podejrzenie ze mam przestawiony rozrzad.. Znajomy pozyczyl mi VAGA i powiedział ze mam sprawdzic blok 93 wartosc 3 i 4. Jaki powinien byc prawidlowy zakres na tych blokach? bo u mnie jest -0,1 do 0,4 KW
Troszkę za duże masz te wartości. Idealnie to powinno być 0/0.

W jaki sposób to sprawdzałeś? Przed pomiarem należy wykasować błędy w silniku nawet jak ich nie ma, żeby nastawniki sie zresetowały. ;)

forest2007
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: forest2007 » 12 mar 2013, 02:28

Wszystko jak mowisz bylo kasowane i bez zmian..w trzeciej wartosci mam -0,1 a w czwartej 0,4. Znajomy powiedzial ze tolerancja jest -0,2 do 0,2

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 12 mar 2013, 09:47

forest2007 pisze:Wszystko jak mowisz bylo kasowane i bez zmian..w trzeciej wartosci mam -0,1 a w czwartej 0,4. Znajomy powiedzial ze tolerancja jest -0,2 do 0,2
Tolerancja tych wartości to tak jak piszesz i jak jej nie przekracza to jest najbezpieczniej. W Twoim przypadku rozrząd do małej korekty. ;)

Awatar użytkownika
foxik33
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 247
Rejestracja: 18 lut 2013, 22:21
Lokalizacja: Szydłowiec/Radom

Post autor: foxik33 » 12 mar 2013, 11:09

oo luxus! Nawet nie wiedziałem że tak można rozrząd sprawdzić. ;)

Dziś z ciekawości sprawdze swój jak to wygląda po wymianie..:)

Jeśli źle ustawiony, to co tam do poprawki zgłaszać? ;-)

Gość

Post autor: Gość » 12 mar 2013, 11:11

foxik33, Swojego w ABZ tak nie sprawdzisz to w FL only ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 mar 2013, 11:22

może napinacz dogorywa :-D

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 12 mar 2013, 11:29

może napinacz dogorywa
A jak to jest w 2.8? Bo tu o ten silnik chodzi? Taki sam jest tam napinacz jak w 3.7/4.2?

Gość

Post autor: Gość » 12 mar 2013, 11:42

W V6 tez sa te napinacze.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 12 mar 2013, 12:01

Maciek chodzi mi o ten na rozrządzie. Taki sam jest jak w V8 poliftowych?

Awatar użytkownika
foxik33
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 247
Rejestracja: 18 lut 2013, 22:21
Lokalizacja: Szydłowiec/Radom

Post autor: foxik33 » 12 mar 2013, 12:06

Apophis pisze:foxik33, Swojego w ABZ tak nie sprawdzisz to w FL only ;)
a jest jakis sposób na sprawdzenie?:)

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 12 mar 2013, 12:15

Odpowiedziałem sobie samemu. Napinacz a dokładnie tłumik drgań dla silnika 2.8 Fl jest taki sam jak w V8 Fl. :-P

Gość

Post autor: Gość » 12 mar 2013, 12:40

foxik33 pisze:a jest jakis sposób na sprawdzenie?:)
Z tego co wiem to jak masz pojetnego mechanika co wie jak sie wymienia rozrząd i po tej operacji silniczek cyka płynnie i nie wywala żadnych innych błedów bądź dziwnych zachowań to jest dobrze ;) Takie info uzyskałem z paru zródeł także z forum. ABZty są prostsze ;)

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 12 mar 2013, 12:59

wszystkie V8 przedliftowe można sprawdzić tylko przez zdjęcie pokryw zaworowych i sprawdzeniu czy kółeczka na wałkach są idealnie do siebie ustawione.Lub za pomocą specjalnych blokad, które przykręca się z tyłu zamiast czujnika halla i z prawej strony zamiast zaślepki.Tolerancją na wywalenie błedu w Vagu(czujnika wałka rozrządu) jest bardzo duża.
Mam takie blokady także kolego Foxik jak bardzo chcesz to podjedz do mnie i sprawdzimy.

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 12 mar 2013, 13:34

U mnie w tych blokach 0.0 i 0.0 tak więc chyba dobrze? Rozrząd wymieniany w ASO

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl