![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] V6 3.0L 4x4 - są takie?
[D3 ALL ] V6 3.0L 4x4 - są takie?
Witam
Czy była produkowana wersja D3 z silnikiem V6 (benzyna) 3.0 z napędem 4x4 ??
Czy była produkowana wersja D3 z silnikiem V6 (benzyna) 3.0 z napędem 4x4 ??
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 11:03 przez colln, łącznie zmieniany 1 raz.
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Jeśli wolno się wtrącić właścicielowi innego modelu, to ten silnik 3.0 ASN (PB) to jest taki jak w A6 C5... w C6 (od 2004 roku) już nie ma tego silnika... jest albo 2.4, albo 3.2 FSI, albo 4.2 FSI/MPI... 2.8 FSI to dopiero od rocznika 2009, 'polift'labas pisze:Były takie D3 z silnikiem V6 3.0 benzyna, silnik bodajże ASN 220KM

P.S. Ta 3.0 to oczywiście nie jest FSI...
Jest taka sztuka ale nie widzę znaczka quattro
http://tablica.pl/oferta/aaudi-a8-d3-lo ... 7e2a6;r:;s:
http://tablica.pl/oferta/aaudi-a8-d3-lo ... 7e2a6;r:;s:
Właśnie , jeszcze taka ciekawostka , nie wiem na ile w tym prawdy , ale wyczytałem w jednej gazecie motoryzacyjnej , że audi montowało skrzynie multi-tronik i tip-tronik .
Multi-tronik był montowany w autach z napędem na przód , a tip-tronik był montowany z napędem quattro .
Pisali tam też , że skrzynia multi-tronik są bardziej awaryjne od tip-troników .
Nie wiem jak to się tyczy A8 , ponieważ tam pisali o A4 .
Ale przypuszczam że w D3 może być podobnie .
Multi-tronik był montowany w autach z napędem na przód , a tip-tronik był montowany z napędem quattro .
Pisali tam też , że skrzynia multi-tronik są bardziej awaryjne od tip-troników .
Nie wiem jak to się tyczy A8 , ponieważ tam pisali o A4 .
Ale przypuszczam że w D3 może być podobnie .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Tak właśnie jest jak sebos17, pisze.sebos17 pisze:Panowie, kolega colln po prostu lubi V6
Witaj colln, po długiej nieobecności. Myślę, że twój problem może znaleźć rozwiązanie ale tylko na aukcjach u chelmutów. Tam ktoś mógł sobie życzyć auto z takim silnikiem i Q. U nas w ojczyźnie to raczej rzadkość domawiać coś do tańszego auta. Z reguły ci co sami konfigurują auta to biorą je z większym silnikiem lub wszystko pod siebie robią.
Dążenie do doskonałości.
Tak jest - pozdrawiam wszystkich po mojej nieobecności na forum (rozwód etc..) - obecnie ze stajni Audi poruszam się też bardzo sympatycznym innym całkowicie aluminiowym autkiem jakim jest A2 (póki w nie nie wsiadłem nie zdawałem sobie sprawy że jak to teraz mówię: jest większe wewnątrz niż na zewnątrz... :-)
Co do V8 to prawda - wiem jaką daje frajdę ale wiem też, że większą frajdę daje mi quad tam szaleję a A8 czyli limuzyną (bo to w końcu 4 drzwiowa limuzyna a nie coupe) po prostu chcę się bezstresowo poruszać i przede wszystkim mniej ma mnie głowa boleć odnośnie awarii gdzieś 2000km od domu
Ci co pamiętają wiedzą że miałem kiedyś D2 2.8L w ośce liftowe i butlę LPG120litrów i to mi odpowiadało ze względów ekonomicznych. Tak więc jestem na etapie roszad w garażu i chętnie "przepłacę" za D3 3.0 4x4 :mrgreen: :mrgreen:
Co do V8 to prawda - wiem jaką daje frajdę ale wiem też, że większą frajdę daje mi quad tam szaleję a A8 czyli limuzyną (bo to w końcu 4 drzwiowa limuzyna a nie coupe) po prostu chcę się bezstresowo poruszać i przede wszystkim mniej ma mnie głowa boleć odnośnie awarii gdzieś 2000km od domu
Ci co pamiętają wiedzą że miałem kiedyś D2 2.8L w ośce liftowe i butlę LPG120litrów i to mi odpowiadało ze względów ekonomicznych. Tak więc jestem na etapie roszad w garażu i chętnie "przepłacę" za D3 3.0 4x4 :mrgreen: :mrgreen:
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2