części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 ALL ] V6 3.0L 4x4 - są takie?

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

[D3 ALL ] V6 3.0L 4x4 - są takie?

Post autor: colln » 15 mar 2013, 13:34

Witam
Czy była produkowana wersja D3 z silnikiem V6 (benzyna) 3.0 z napędem 4x4 ??
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 11:03 przez colln, łącznie zmieniany 1 raz.
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Gość

Post autor: Gość » 15 mar 2013, 13:51

3.0 benzyny to chyba nie byo ale 3,2 było na pewno lecz czy z Q to może w opcji.

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 15 mar 2013, 13:56

Były takie D3 z silnikiem V6 3.0 benzyna, silnik bodajże ASN 220KM

Gość

Post autor: Gość » 15 mar 2013, 14:05

Faktycznie jest to pomiedzy 2.8 FSI a 3.2 FSI. Rzadka opcja,nigdy o takiej nie słyszałem. Z danych wynika że to jedyna V6 nie FSi a Q było w opcji.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 15 mar 2013, 14:34

labas pisze:Były takie D3 z silnikiem V6 3.0 benzyna, silnik bodajże ASN 220KM
Jeśli wolno się wtrącić właścicielowi innego modelu, to ten silnik 3.0 ASN (PB) to jest taki jak w A6 C5... w C6 (od 2004 roku) już nie ma tego silnika... jest albo 2.4, albo 3.2 FSI, albo 4.2 FSI/MPI... 2.8 FSI to dopiero od rocznika 2009, 'polift' :)


P.S. Ta 3.0 to oczywiście nie jest FSI...

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 15 mar 2013, 22:56

Apophis pisze: Q było w opcji.
no to zaczyna mnie to interesować

PS. Jak by ktoś coś wiedział gdzie jest taka srebrna lub biała 3.0L 4x4 to będę zobowiązany za info na pw :-)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

opicasso
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 13 gru 2012, 22:27
Lokalizacja: ONY

Post autor: opicasso » 15 mar 2013, 23:06

Były 3.0 220 KM ale bez quattro :( . Mało ich bardzo jest

Gość

Post autor: Gość » 15 mar 2013, 23:26

Znaleźć taką 3.0 to juz sztuka a jeszcze z Q to już jak biały kruk.

saab
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 83
Rejestracja: 20 sie 2009, 07:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: saab » 16 mar 2013, 07:02

Jest taka sztuka ale nie widzę znaczka quattro

http://tablica.pl/oferta/aaudi-a8-d3-lo ... 7e2a6;r:;s:

IRONH
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 28 wrz 2012, 20:58
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: IRONH » 16 mar 2013, 08:01

nie widzę sensu kupowania 3.0
Miałem wcześniej A6 C5 3.0 multitronic i palił mi 2-3 l mniej niż obecne A8. W cięższym A8 w dodatku z quattro różnica będzie jeszcze mniejsza, a osiągi bez porównania. Do tego brzmienie bez porównania.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 16 mar 2013, 09:15

Właśnie , jeszcze taka ciekawostka , nie wiem na ile w tym prawdy , ale wyczytałem w jednej gazecie motoryzacyjnej , że audi montowało skrzynie multi-tronik i tip-tronik .
Multi-tronik był montowany w autach z napędem na przód , a tip-tronik był montowany z napędem quattro .
Pisali tam też , że skrzynia multi-tronik są bardziej awaryjne od tip-troników .
Nie wiem jak to się tyczy A8 , ponieważ tam pisali o A4 .
Ale przypuszczam że w D3 może być podobnie .

Gość

Post autor: Gość » 16 mar 2013, 09:39

Multitroniki sa słabszej konstrukcji i dlatego awaryjne oraz droższe w naprawach,ale są też tipy w ośkach ;)

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 16 mar 2013, 09:57

Panowie, kolega colln po prostu lubi V6 i jeżeli nie zmienił swojego podejścia do samochodów to nie namówicie go na V8 ;-)

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 16 mar 2013, 13:04

sebos17 pisze:Panowie, kolega colln po prostu lubi V6
Tak właśnie jest jak sebos17, pisze.
Witaj colln, po długiej nieobecności. Myślę, że twój problem może znaleźć rozwiązanie ale tylko na aukcjach u chelmutów. Tam ktoś mógł sobie życzyć auto z takim silnikiem i Q. U nas w ojczyźnie to raczej rzadkość domawiać coś do tańszego auta. Z reguły ci co sami konfigurują auta to biorą je z większym silnikiem lub wszystko pod siebie robią.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 16 mar 2013, 21:34

Tak jest - pozdrawiam wszystkich po mojej nieobecności na forum (rozwód etc..) - obecnie ze stajni Audi poruszam się też bardzo sympatycznym innym całkowicie aluminiowym autkiem jakim jest A2 (póki w nie nie wsiadłem nie zdawałem sobie sprawy że jak to teraz mówię: jest większe wewnątrz niż na zewnątrz... :-)
Co do V8 to prawda - wiem jaką daje frajdę ale wiem też, że większą frajdę daje mi quad tam szaleję a A8 czyli limuzyną (bo to w końcu 4 drzwiowa limuzyna a nie coupe) po prostu chcę się bezstresowo poruszać i przede wszystkim mniej ma mnie głowa boleć odnośnie awarii gdzieś 2000km od domu

Ci co pamiętają wiedzą że miałem kiedyś D2 2.8L w ośce liftowe i butlę LPG120litrów i to mi odpowiadało ze względów ekonomicznych. Tak więc jestem na etapie roszad w garażu i chętnie "przepłacę" za D3 3.0 4x4 :mrgreen: :mrgreen:
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl