[D2 preFL ALL ] Światła do jazdy dziennej
Odpalały się zaraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Z tyłu też , paliły się tylko 2 żarówki zamiast 4.
Jest na to jakaś kombinacja w stylu : włącz światła , wciśnij pedał hamulca , włącz zapłony, wyłącz światła i wyłącz zapłon. Już kiedyś tak miałem że odpaliłem światła na chwilę i zaraz zgasiłem zapłon z światłami.
Jakoś udało mi się to włączyć. Jakiś czas temu znowu to wyłączyłem i nie mogę już włączyć :-(
To są jakieś kombinacje w stylu kasowania inspekcji ... włącz to i tamto i tam naciśnij ...
Jest na to jakaś kombinacja w stylu : włącz światła , wciśnij pedał hamulca , włącz zapłony, wyłącz światła i wyłącz zapłon. Już kiedyś tak miałem że odpaliłem światła na chwilę i zaraz zgasiłem zapłon z światłami.
Jakoś udało mi się to włączyć. Jakiś czas temu znowu to wyłączyłem i nie mogę już włączyć :-(
To są jakieś kombinacje w stylu kasowania inspekcji ... włącz to i tamto i tam naciśnij ...
Pozdrawiam
Siasiuk
Siasiuk
Pierwsze słysze o takiej mozliwości w D2 :shock: , ale .... Poczekam na opinie innych ??Siasiuk pisze:Odpalały się zaraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Z tyłu też , paliły się tylko 2 żarówki zamiast 4.
Jest na to jakaś kombinacja w stylu : włącz światła , wciśnij pedał hamulca , włącz zapłony, wyłącz światła i wyłącz zapłon. Już kiedyś tak miałem że odpaliłem światła na chwilę i zaraz zgasiłem zapłon z światłami.
Jakoś udało mi się to włączyć. Jakiś czas temu znowu to wyłączyłem i nie mogę już włączyć :-(
To są jakieś kombinacje w stylu kasowania inspekcji ... włącz to i tamto i tam naciśnij ...
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
w skodach tak jest czekaj... kierunek w górę i trzymasz i włączasz zapłon a dezaktywacja kierunek w dół i zapłon czy jakoś tak to leciało...
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
FOSS Miał to bardzo fajnie ogarniete w swojej bylej Esce. Chyba najładniej ze wszystkich ósemek jakie widziałem z dokładanymi dziennymi. Ale jeśli np dużo jeżdzisz w nocy i zależy Ci na konkretnych drogowych, to nie polecam. Poszperaj na forum, gdzies są fotki i opis.Marecki pisze:Panowie trochę odświeżę temacik.Może ktoś wrzucić fotki ze świateł do jazdy dziennej?kto jak ma i jaki jest tego efekt?Zastanawiam się nad czymś takim i podejrzał bym każde możliwe rozwiązanie.
Nie mówię o rezygnacji. Widze że nie masz zamiaru się wysilić i poszukać, więc luknij i poczytaj, http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-swi ... y+dziennej
Nie chodzi o odświeżanie tematu , tylko o to że użytkownik nowy na forum musi napisać xxx postów , żeby miał dostęp do innych działów .Marecki pisze:,,Tylko użytkownicy z uprawnieniami dostępu mogą czytać tematy na tym forum,, :-/ Może odświerzyć trochę temat?
Takie zabezpieczenie forum ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Kolego też myślę nad podobnym pomysłem tylko mi się bardziej podoba rozwiązanie FOSSa z przerobieniem lampy w FL i zamiast tej żarówki doświetlającej długie wstawić ledy, zrobić na niej dzienne z możliwością pstrykania długimi w nocy a na halogenach zrobić coming/leaving home.Apophis pisze:Mały odkop.
Panowie jak juz jesteśmy w temacie "nielegalnych" dziennych to ja u siebie zastosowałem mocniejsze H3 LED i wysterowałem to odpowiednim modulikiem(szczegóły w mym temacie)
Natomiast chodzi mi po głowie jeden pomysł czy jesli sa firmy(zapytanie do jednej poszło)co buduja na zamowienie moduły LED wg.naszego projektu to by nie było warto zamowić modułu LED na diodach firmy cree(bardzo mocne) co by sie ladnie komponował w lampe w miejsce soczewki halogenu(mowa o preFL)Jeśli by to nie było zbyt kosztowne i robią w mniejszych ilościach to moduł by miał byc na 12V o mocy 20/10W z dopasowaną do diod optyką. Dlaczego 20/10w? Dlatego że tak mocne diody by spelniały funkcje przeciwmgielnego dośc dobrze i by sie wtedy załaczały na pelna moc a do funkcji DRL wystarczy nam polowa czyli ok 10Wmocy. Odpowiednia optyka sprawi że będa bardzo jasno widoczne.
CO myslicie o takim pomysle??
Zachowujemy ładny wygląd a mamy cos bardzo oryginalnego Oczywiście mozna to wysterowac tez modułami na funkcje coming/leavin home czy tez nawet doświetlanie zakretów. Myslę że podobne cos mozna zastosowac także w poliftach ale niestety nawet jak nam ktos to ładnie wystruga to nie mamy homologacji i mimo że idealne to 'nielegalne" :mrgreen:
A do powyższego planu polecam wywalic przesłone przeciwmgielnych to będą świeciły bardziej na wprost przez co będa lepiej widoczne a także zmieszczą w sobie wieksza LEDowa h3