Naprawa Automatów.
Naprawa Automatów.
Gdzie jest dobry warsztat naprawiający automaty, mający w miarę przyziemne ceny? Region najlepiej Mazowieckie-Lubelskie.
Czy ktoś może słyszał o tym warsztacie AutoJózefów? Tam są niby specjaliści od automatów... Mam ślizgające się sprzęgło w Volvo S60 i czasem lekko szarpnie przy zmianie na 2 i 3 bieg ale to jak długo pojeżdżę i jest gorąco na zewnątrz. Pisałem właśnie do tego warsztatu w Józefowie - wycenili ewentualną naprawę skrzyni na 4-6 tys zł :mrgreen:
Jeśli wszędzie tyle sobie krzyczą to chyba lepiej będzie kupić za 2tys zł dobrą używaną skrzynię i włożyć...
Czy ktoś może słyszał o tym warsztacie AutoJózefów? Tam są niby specjaliści od automatów... Mam ślizgające się sprzęgło w Volvo S60 i czasem lekko szarpnie przy zmianie na 2 i 3 bieg ale to jak długo pojeżdżę i jest gorąco na zewnątrz. Pisałem właśnie do tego warsztatu w Józefowie - wycenili ewentualną naprawę skrzyni na 4-6 tys zł :mrgreen:
Jeśli wszędzie tyle sobie krzyczą to chyba lepiej będzie kupić za 2tys zł dobrą używaną skrzynię i włożyć...
-
- Forum Audi A8
- Posty: 42
- Rejestracja: 19 maja 2011, 22:31
- Lokalizacja: Warszawa
Pisałem już o tym w innym wątku - sprawdź, kolego, Mid-Parts (Warszawa-Ursus) - ja i wielu znajomych mamy pozytywne doświadczenia z nimi.
Z tego co wiem ceny mają przyzwoite, ale remont automatu - nawet w sensownych pieniądzach - i tak tani nie będzie. W tej sytuacji kupno używki może nie być złą opcją, jednak płacisz za to ryzykiem... Dobrze gdybyś miał okazję sprawdzić skrzynię w jeżdżącym aucie przed wytarganiem/zakupem.
Z tego co wiem ceny mają przyzwoite, ale remont automatu - nawet w sensownych pieniądzach - i tak tani nie będzie. W tej sytuacji kupno używki może nie być złą opcją, jednak płacisz za to ryzykiem... Dobrze gdybyś miał okazję sprawdzić skrzynię w jeżdżącym aucie przed wytarganiem/zakupem.
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
To co ja mogę Ci podpowiedzieć, to zrób tak aby Twoje auto NIE trafiło tutajlukaszzan pisze:Gdzie jest dobry warsztat naprawiający automaty, mający w miarę przyziemne ceny? Region najlepiej Mazowieckie-Lubelskie.
http://www.plochec.com.pl/
Nie będę pisał dlaczego bo szkoda słów :evil:
Polecić mogę za to mojego mechanika, który jest przede wszystkim uczciwy, rzetelny i słowny. Ogarnia temat skrzyń, jest świetnym fachowcem i ma trafne diagnozy.
Grzegorz z Lublina. Tel. 605645485
Ja słyszałem i kiedyś nawet miałem w miarę dobre zdanie ale... w necie pojawiło się o nich sporo niepochlebnych opini więc raczej nie polecam.lukaszzan pisze:Czy ktoś może słyszał o tym warsztacie AutoJózefów? Tam są niby specjaliści od automatów...
Natomiast w mazowieckim a konkretnie w Warszawie jest Mid-Parts na ul. Zielonogórskiej i ten warsztat mogę polecić ale jak znajdziesz kogoś zaufanego kolo Lublina to lepiej rób to na swoim terenie ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Widzę dużo osób jest przychylonych do Mid-Parts, więc napiszę do nich na czym polega mój problem... Wiadomo remont automatu to droga operacja ale jedni to robią o kilka zł taniej a inni przesadzają z ceną naprawy a przy tym walą w ch... naciągając na koszta :-P
Jak mi padły wtryski w aucie (Common Rail) to niestety musiałem poszukać serwisu który się tym zajmie. Wybór padł na Bosch Diesel Serwis. Sprawdzili mi wtryski i powiedzieli, że do regeneracji każdy bo leją strasznie - 400zł za sztukę czyli komplet 5 sztuk 2000zł... to postanowiłem, że kupię używki a oni mi je założą (powiedzieli, że 50-80zł wymiana jednego wtrysku). Znalazłem komplet za 1200zł dobrych używek i zawiozłem do nich. Odbierając auto: Faktura Vat 1650zł...za robotę!!! Kierownik powiedział, że mieli problemy z wyjmowaniem wtrysków, trzeba było jakieś części jeszcze w nich wymienić, użyć jakiejś pasty i cena poszła w górę :-/ I to bez mojej wiedzy coś tam niby więcej zrobili niż zakładano... Nie wiem co oni tam zrobili ale auto śmiga już ponad rok na tamtych wtryskach (tfu tfu :-P) , ale na koszt dobry zostałem naciągnięty, być może słusznie, być może nie, nigdy się tego nie dowiem.
Niektóre serwisy to tylko naciągacze, bo najchętniej wszystko wymieniają albo i tak się zdarza, że na papierze jest wymienione więcej a w praktyce tej części nikt nie ruszył i stara sprawna część jest niby nową :-/ No cóż, życie...
Zobaczę jak ocenią w Mid-Parts stan mojej skrzyni i cenę naprawy. Bo automat mam okazję kupić za 2tys zł w Lublinie u pewnych ludzi sprzedających części do Volvo, nie raz u nich brałem i było ok. Powiedział mi właściciel, że będę mógł sobie sprawdzić automat jeszcze przed rozbiórką samochodu. Jeżeli naprawa będzie do 2tys zł to mogę go dać do naprawy żeby później nie narobić gorszej szkody...jeśli jednak powiedzą, że skrzynia jest do ogólnego remontu za 4-6 tys zł to chyba najlepiej będzie jak tą będę jeździł aż całkiem zdechnie i wstawię później tą używaną? :-D Bo biegi mam wszystkie, na zimno i w chłodniejsze dni normalnie pracuje, jak jest gorąco i długo jeżdżę i dynamicznie to błąd lock-up'a wyskakuje i czasem szarpnie bądź przeciągnie przy przełączeniu na 2 i 3 bieg.
Jak mi padły wtryski w aucie (Common Rail) to niestety musiałem poszukać serwisu który się tym zajmie. Wybór padł na Bosch Diesel Serwis. Sprawdzili mi wtryski i powiedzieli, że do regeneracji każdy bo leją strasznie - 400zł za sztukę czyli komplet 5 sztuk 2000zł... to postanowiłem, że kupię używki a oni mi je założą (powiedzieli, że 50-80zł wymiana jednego wtrysku). Znalazłem komplet za 1200zł dobrych używek i zawiozłem do nich. Odbierając auto: Faktura Vat 1650zł...za robotę!!! Kierownik powiedział, że mieli problemy z wyjmowaniem wtrysków, trzeba było jakieś części jeszcze w nich wymienić, użyć jakiejś pasty i cena poszła w górę :-/ I to bez mojej wiedzy coś tam niby więcej zrobili niż zakładano... Nie wiem co oni tam zrobili ale auto śmiga już ponad rok na tamtych wtryskach (tfu tfu :-P) , ale na koszt dobry zostałem naciągnięty, być może słusznie, być może nie, nigdy się tego nie dowiem.
Niektóre serwisy to tylko naciągacze, bo najchętniej wszystko wymieniają albo i tak się zdarza, że na papierze jest wymienione więcej a w praktyce tej części nikt nie ruszył i stara sprawna część jest niby nową :-/ No cóż, życie...
Zobaczę jak ocenią w Mid-Parts stan mojej skrzyni i cenę naprawy. Bo automat mam okazję kupić za 2tys zł w Lublinie u pewnych ludzi sprzedających części do Volvo, nie raz u nich brałem i było ok. Powiedział mi właściciel, że będę mógł sobie sprawdzić automat jeszcze przed rozbiórką samochodu. Jeżeli naprawa będzie do 2tys zł to mogę go dać do naprawy żeby później nie narobić gorszej szkody...jeśli jednak powiedzą, że skrzynia jest do ogólnego remontu za 4-6 tys zł to chyba najlepiej będzie jak tą będę jeździł aż całkiem zdechnie i wstawię później tą używaną? :-D Bo biegi mam wszystkie, na zimno i w chłodniejsze dni normalnie pracuje, jak jest gorąco i długo jeżdżę i dynamicznie to błąd lock-up'a wyskakuje i czasem szarpnie bądź przeciągnie przy przełączeniu na 2 i 3 bieg.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 42
- Rejestracja: 19 maja 2011, 22:31
- Lokalizacja: Warszawa
Wiesz, z remontem skrzyni ból jest najczęściej taki - że nie zdiagnozują Ci co jest do roboty, dopóki skrzyni nie wyszarpią i nie rozbiorą na stole. A jak się domyślasz, samo to kosztuje już niemało.
Pewnie wyjątkiem są opcje, kiedy zawodzi jakaś elektronika czy zawory sterujące i można to po samych objawach zdiagnozować - ale czy tak jest u Ciebie, to już musisz zapytać fachowców.
Jeśli więc nie będzie to ten optymistyczny przypadek - to nie nastawiałbym się raczej na remont poniżej 2kPLN. Niestety... :roll:
Pewnie wyjątkiem są opcje, kiedy zawodzi jakaś elektronika czy zawory sterujące i można to po samych objawach zdiagnozować - ale czy tak jest u Ciebie, to już musisz zapytać fachowców.
Jeśli więc nie będzie to ten optymistyczny przypadek - to nie nastawiałbym się raczej na remont poniżej 2kPLN. Niestety... :roll:
W Midparts u Mirka powoływać się na nasz klub... rozmawiałem z nim kiedyś na tematy kolegów z klubu i jest szansa na uzyskanie jakiegoś drobnego upustu ale...sinus pisze:W midparts nie dostaniesz jakiejś super ceny...
jak już kolega napisał warsztat polecamy ze względu na fachowość a nie na cenę ;-)
Takie warsztaty jak ten często bywają mało konkurencyjne cenowo i często trzeba stać do nich w kolejce... ale to akurat może być wyjątkowo ich zaletą a nie wadą.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
A szkoda... muszę podjechać, pogadać... bądź co bądź kilka osób od nas już tam coś robiło więc mogłby tak brać to trochę pod uwagę :-?sinus pisze:Ja się w swoim czasie powoływałem, ale niestety nie spotakło się to z jakimś zauważalnym odzewem;(
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Dostałem odpowiedź od Mid-Parts, bardzo rzeczową, konkretną i na temat ;-) Faktycznie skrzynia chyba będzie do remontu, prawdopodobnie spieprzyłem skrzynię wymianą oleju, który nigdy wcześniej nie był wymieniany :-/ Po prostu skrzynia zaczęła gubić ciśnienie, przed wymianą pewnie to ciśnienie trzymał szlam powstający przez wieloletnią pracę skrzyni...a teraz podczas wymiany ten szlam wypłukałem, skrzynia odczuła różnicę gęstości oleju, nastąpiła diametralna zmiana ciśnienia i się zaczęła szarpanina :-( I pewnie najpierw mi elektronika się rozregulowała, a teraz wszystko odbija się na mechanice skrzyni... Ehh... Narazie nie zaczepiam tej skrzyni dopóki jeździ, jak całkowicie padnie to włożę inną ;-)
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Dzisiaj odebrałem łosiem z Midparts , skrzynia działa super . Pan Mirek ma naprawdę pojęcie o skrzyniach , wystarczy z nim porozmawiać i bardzo konkretnie odpowiada . Trochę zabolało przy płaceniu ale co zrobić sam tego bym nie naprawił . Widziałem na warsztacie nowe a8 w12 i s5 - powiedział mi że moja dłużej wytrzyma niż te nowe -zobaczymy .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
-
- Forum Audi A8
- Posty: 42
- Rejestracja: 19 maja 2011, 22:31
- Lokalizacja: Warszawa
No proszę, już odebrana :shock:pioter pisze:Dzisiaj odebrałem łosiem z Midparts , skrzynia działa super . Pan Mirek ma naprawdę pojęcie o skrzyniach , wystarczy z nim porozmawiać i bardzo konkretnie odpowiada . Trochę zabolało przy płaceniu ale co zrobić sam tego bym nie naprawił.
U Mirka byłem we wtorek pogadać nt. wymiany oleju w moim D3...
pytałem też o Twoją eSę to mówił że jakiś bubel jest i jeszcze się za nią na dobre nie zabrał...
wczoraj z rana wpadłem na wymianę oleum to Twoja już stała na sąsiednim podnośniku...
a teraz już śmiga :shock:
czyli tak jak być powinno :lol:
Też widziałem... W12 podobno już 4-ry razy robione w Samko... i wciąż nie bangla... Mirek załamany poziomem ich roboty... ale powiedział że doprowadzi to coś do stanu używalności ;-)pioter pisze:Widziałem na warsztacie nowe a8 w12 i s5 - powiedział mi że moja dłużej wytrzyma niż te nowe -zobaczymy .
Na szczęście wszystko jest na odpowiednim poziomie...michal_5000 pisze:A mówiłem że warto
Fajnie że nic się nie zmieniło (na minus) od czasu moich doświadczeń i że jesteś zadowolony 8-)
ja na wymianę oleju umówiłem się expresowo...
Mirek pokazywał olej jaki mi nalewają i filtr jaki zakładają...
cena niestety nie jest promocyjna ale najważniejszy jest efekt końcowy czyli sprawna skrzynia biegów ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-