Czy ktoś praktykował walec oczywiście w tę najgłębszą część bagażnika?
Plus taki że można go łatwo zamaskować wykładziną
minusy to zdaje mi się utrudniony dostęp do pompy paliwa
w razie czego oraz przewody LPG we wnętrzu auta
może można zostawić dostęp do pompy montując krótszy walec?
Jakie są wasze opinie?
[D3 03 4.2MPI ] D3 i walec LPG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
[D3 03 4.2MPI ] D3 i walec LPG
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Walec to oczywiście utrudniony dostęp do pompy paliwa.... a raczej obydwu bo w D3 są dwie.
Noi dochodzi jeszcze do tego utrudniony dostęp do worka na narty... a raczej kompletny brak możliwości jego używania.... a także mocno ograniczone możliwości prowadzenia jakichkolwiek przewodów pomiędzy przodem auta i bagażnikiem m.in. kabla antenowego do CB radia.
Krótszy walec, taki aby był dostęp do pomp paliwa to chyba pomyłka - pojemność będzie chyba na tyle zmniejszona, że toroidalny w kole zapasowym będzie taki sam jak nie większy.
Osobiście w swoim pierwszym D2 miałem walec za tylną kanapą i to była największa bolączka tego auta.... wtedy miałem okres wożenia wózka dziecięcego i każda przestrzeń bagażowa była na cenę złota, szczególnie przy urlopach. Finalnie, po prawie roku użytkowania, wywaliłem ten walec i włożyłem toroidalny w koło zapasowe.... i wtedy odetchnąłem z ulgą.
Ale są tacy co preferują walec i na pewno też mają do tego jakieś uzasadnienie ;-)
Noi dochodzi jeszcze do tego utrudniony dostęp do worka na narty... a raczej kompletny brak możliwości jego używania.... a także mocno ograniczone możliwości prowadzenia jakichkolwiek przewodów pomiędzy przodem auta i bagażnikiem m.in. kabla antenowego do CB radia.
Krótszy walec, taki aby był dostęp do pomp paliwa to chyba pomyłka - pojemność będzie chyba na tyle zmniejszona, że toroidalny w kole zapasowym będzie taki sam jak nie większy.
Osobiście w swoim pierwszym D2 miałem walec za tylną kanapą i to była największa bolączka tego auta.... wtedy miałem okres wożenia wózka dziecięcego i każda przestrzeń bagażowa była na cenę złota, szczególnie przy urlopach. Finalnie, po prawie roku użytkowania, wywaliłem ten walec i włożyłem toroidalny w koło zapasowe.... i wtedy odetchnąłem z ulgą.
Ale są tacy co preferują walec i na pewno też mają do tego jakieś uzasadnienie ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
o worku nie pomyslalem bo akurat ogladalem longa który tego wora nie miał
co do pojemności to nie ma dla mnie problemu nie to bylo priorytetem ale
jak są otwory z obu stron to już nie ma sensu krótszy albo długi albo wcale
wózka juz nie woże i fajnie by bylo miec kwadratowy bagaznik
bez kola szalejacego z tylu
ale fakt chyba minusów jest więcej...
co do pojemności to nie ma dla mnie problemu nie to bylo priorytetem ale
jak są otwory z obu stron to już nie ma sensu krótszy albo długi albo wcale
wózka juz nie woże i fajnie by bylo miec kwadratowy bagaznik
bez kola szalejacego z tylu
ale fakt chyba minusów jest więcej...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020