![]() |
![]() |
[D2 01 ] Magiel z servotronikiem do auta bez servotronika
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
[D2 01 ] Magiel z servotronikiem do auta bez servotronika
Czy ten magiel spasuje do A8 bez servotronica? Maglownica sprawna, bez stuków, a czy wspomaganie chodziło leciutko?
Ostatnio zmieniony 12 paź 2013, 17:57 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 3 razy.
bez sercotronica nie bedzie lekko chodzic, na postoju musisz krecic oboma rekoma (w czasie jazdy prawie OK), chyba ze przygazujesz wtedy bedzie lzej chodzic. Tego typu magiel bez serva lekko tylko dziala jak ma wieksze obroty. U mnie wlasnie padl ten servotronic i byla tragedia, wiec wymienilem caly magiel.
Ok 3 lata jeździłem bez servotronica bo był padnięty zaworek i dowiedziałem sie o tym jak już całkiem przerdzewiał i wypluł płyn. Kreciłem kiera normalnie bez żadnego ale. Po naprawie zobaczyłem co to jest i jak lekko potrafiła w A8 kiera sie obracać ale dzis albo złapałem przyzwyczajenie albo to znowu nie działa bo nie wyczuwam żadnej róznicykmicic-lt pisze:bez sercotronica nie bedzie lekko chodzic, na postoju musisz krecic oboma rekoma

Apophis musial ci do konca nie pasć ten servotrnik. U mnie byl calkowicie kabelek zerwany i w ogole nie dzialal, zona jak miala na postoju krecic to dla niej byla maskra jakas - pozniej ja sie sam przekonalem ze lekko nie jest i czasami musialem oboma rekoma krecic ale pomagalem sobie obrotami silnika. Zalozlem nowy servotronik do tej maglownicy i wtedy jak reka odjal. Fakt czasami po jezdzie to w miare bylo dosc lekko zaparkowac auto, ale po paru minutach wracalo do stanu pierwotnego. Wiec wydaje mi sie ze twoj servotronic musial w jakims malym procencie dzialac.
Urwany był przewód i jak sie okazało od dawna bo cały zgnity i prawie bez izolacji :shock:kmicic-lt pisze:Wiec wydaje mi sie ze twoj servotronic musial w jakims malym procencie dzialac.
Dorabiałem nowy przewód do tego zaworka-więc myslisz że zaworek jakoś działał jeszcze?? Bo ja uważam że dobre 2 lata jeździłem bez sprawnego servotronica.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Dodam fotkę przekażnika servotronika
Zdjęcie user IT
![Obrazek]()
+ user Labiss od s6 ale sadze ze działanie takie samo
![Obrazek]()
Zdjęcie user IT
+ user Labiss od s6 ale sadze ze działanie takie samo
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2013, 18:52 przez karol208, łącznie zmieniany 2 razy.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Widzę, że mój post został wydzielony z innego tematu
Aby założyć servotronic do auta bez, potrzebuje magla z serwem, przekaźnika i zrobienie miejsca dla niego, dorobienie wiązki, dłożenie bezpiecznika 10A.. Odczyt prędkości patrząc po schemacie idzie z skrzyni.
Jest sens bawić się w to?

To już wiem dlaczego e eSce tak pięknie na postoju się kiera kręciła.kmicic-lt pisze:bez sercotronica nie bedzie lekko chodzic, na postoju musisz krecic oboma rekoma (w czasie jazdy prawie OK), chyba ze przygazujesz wtedy bedzie lzej chodzic. Tego typu magiel bez serva lekko tylko dziala jak ma wieksze obroty.
Aby założyć servotronic do auta bez, potrzebuje magla z serwem, przekaźnika i zrobienie miejsca dla niego, dorobienie wiązki, dłożenie bezpiecznika 10A.. Odczyt prędkości patrząc po schemacie idzie z skrzyni.
Jest sens bawić się w to?
A jesteś pewien że nie masz serva?krzychu22.p1i pisze:Widzę, że mój post został wydzielony z innego tematu
To już wiem dlaczego e eSce tak pięknie na postoju się kiera kręciła.kmicic-lt pisze:bez sercotronica nie bedzie lekko chodzic, na postoju musisz krecic oboma rekoma (w czasie jazdy prawie OK), chyba ze przygazujesz wtedy bedzie lzej chodzic. Tego typu magiel bez serva lekko tylko dziala jak ma wieksze obroty.
Aby założyć servotronic do auta bez, potrzebuje magla z serwem, przekaźnika i zrobienie miejsca dla niego, dorobienie wiązki, dłożenie bezpiecznika 10A.. Odczyt prędkości patrząc po schemacie idzie z skrzyni.
Jest sens bawić się w to?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Rozpoznanie zrobione, stary magiel wyjęty, listwa dobrze wygląda nie ciekła (o dziwo po 315kkm
). Wymieniłem drążki i końcówki.
Węże ciśnieniowe dałem do ponownego zakucia:
![Obrazek]()
Jak się okazało jest zwężka w wężu ciśnieniowym (od pompy do maglownicy) Niestety jak widać na zdjęciu nie została ona przełożona, niby nie powinno mieć to wpływu na pracę.

Węże ciśnieniowe dałem do ponownego zakucia:
Jak się okazało jest zwężka w wężu ciśnieniowym (od pompy do maglownicy) Niestety jak widać na zdjęciu nie została ona przełożona, niby nie powinno mieć to wpływu na pracę.