Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 01 W12 ] Nie wchodzi na obroty.

cyberPUMA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 07 gru 2013, 17:01
Lokalizacja: Silesia

[D2 01 W12 ] Nie wchodzi na obroty.

Post autor: cyberPUMA » 07 gru 2013, 17:17

Witam, mam problem z moją Audi. Po odpaleniu nie wchodzi na obroty, staje na 2000 i ani drgnie, nawet jak "wcisnę do dechy". Bezpieczniki sprawdzone, świece wszystkie okopcone. Tylko lewy "kat" rozgrzewa się do czerwoności a drugi jest ok.

Proszę o pomoc ;)
Ostatnio zmieniony 24 gru 2013, 22:45 przez cyberPUMA, łącznie zmieniany 1 raz.

emdzej
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 452
Rejestracja: 03 kwie 2012, 15:56
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: emdzej » 07 gru 2013, 17:23

Po pierwsze zacznij od działu przywitań.

Po drugie zacząłbym od odczytu błędów. Katalizator do wyrzucenia?

cyberPUMA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 07 gru 2013, 17:01
Lokalizacja: Silesia

Post autor: cyberPUMA » 07 gru 2013, 17:29

Jeżeli kogoś uraziłem nie odwiedzając "Działu przywitań" to przepraszam :->
Próbowałem podłączyć do kompa ale mam brak komunikacji, to przez uszkodzoną wtyczkę.
Myślisz że katalizator jest zatkany i przez to nie wchodzi na obroty?

emdzej
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 452
Rejestracja: 03 kwie 2012, 15:56
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: emdzej » 07 gru 2013, 17:34

Kolego jeśli jest czerwony a silnik nie wkręca się na obroty to należałoby tam zaglądnąć. Dalsze użytkowanie samochodu może grozić uszkodzeniem silnika albo pożarem.

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 07 gru 2013, 19:54

Raczej na pewno masz zatkany/uszkodzony wkład kaltalizatora i przez to silnik nie może się wkręcić.

Awatar użytkownika
jacek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 336
Rejestracja: 19 wrz 2012, 17:50
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Post autor: jacek » 08 gru 2013, 06:59

Wymień / wytnij katalizatory i wszystko wróci do normy .

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 08 gru 2013, 12:40

Jeżeli rozgrzewa się do czerwoności to może być zatkany tak jak piszą koledzy powyżej lub też następuje tam spalenie paliwa które nie zostało spalone w cylindrze Przez np brak zapłonu.

cyberPUMA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 07 gru 2013, 17:01
Lokalizacja: Silesia

Post autor: cyberPUMA » 08 gru 2013, 15:13

Ale brak jakichkolwiek objawów żeby nie palił na 12-ście "baniaków". silnik chodzi jak zwykle do 2k obr. Spróbuje wymontować "kata" i zobaczę jak będzie. Jeszcze w przyszłym tygodniu będę miał nowa kostkę i zobaczę jakie ma błędy.

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 08 gru 2013, 19:24

check engine nie mruga? przy tej ilości cylindrów nie zauważysz jak nie bedzie palił na 2 cylindry.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.

ernesto

Post autor: ernesto » 08 gru 2013, 23:04

Radził bym Ci nie jeżdzić autem bo go spalisz i nie żartuje. Obejż sobie ten filmik to zobaczysz do czego doprowadziło rozgrzany kat


wytnij katy

cyberPUMA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 07 gru 2013, 17:01
Lokalizacja: Silesia

Post autor: cyberPUMA » 09 gru 2013, 09:13

Check mruga. Ale ,jak pisałem wcześniej, nie mogę na razie się podłączyć. Auto stoi cały czas w garażu, wiem że z "katem" niema żartów. :evil:

[ Dodano: 2013-12-09, 09:17 ]
wolek pisze:check engine nie mruga? przy tej ilości cylindrów nie zauważysz jak nie bedzie palił na 2 cylindry.



Co racja to racja.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 09 gru 2013, 09:26

Wytnij katy i wstaw nowe, a te stare sprzedasz i wyjdziesz ok finansowo. W12 ma 4 katy wstępne i 2 ostateczne.

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 09 gru 2013, 19:29

krzychu22.p1i pisze:Wytnij katy i wstaw nowe, a te stare sprzedasz i wyjdziesz ok finansowo. W12 ma 4 katy wstępne i 2 ostateczne.
Nie!!! wyeliminuj usterke bo katy mogły to przetrwać. jeśli nie sonda ci to powie alee dopiero po tym jak wypadanie zapłonów ustanie i wyjdzie z trybu awaryjnego.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.

Awatar użytkownika
jacek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 336
Rejestracja: 19 wrz 2012, 17:50
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Post autor: jacek » 09 gru 2013, 20:24

wolek, czytaj co kolega napisał :
cyberPUMA pisze:Tylko lewy "kat" rozgrzewa się do czerwoności a drugi jest ok.
Czyli katalizator jest zapchany i należy go wymienić / wyciąć .

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 09 gru 2013, 21:41

To taka kara że nie założył gustownych dresików z trzema lub czterema paskami tylko w ogrodniczkach się wpakował do BMW.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl