![]() |
![]() |
[D3 04 4.0TDI ] Ciężkie wspomaganie
[D3 04 4.0TDI ] Ciężkie wspomaganie
Witam,
Generalnie na postoju jest całkiem oki, chodź, że leciutko chodzi bym nie powiedział. Tak trochę jak w bardziej usportowionych autach, pomaga ale czuć opór żeby mieć lepszą kontrole nad kierownicą. Ale w trakcie jazdy jeszcze bardziej się "utwardza, że np zmianę pasa muszę przy prędkości dość mocno wykonywać, nawet bym powiedział, że ciężej niżeli by go wcale nie było zważywszy na prędkość...
Jakieś pomysły? ;P
Pozdro,
Karol
Generalnie na postoju jest całkiem oki, chodź, że leciutko chodzi bym nie powiedział. Tak trochę jak w bardziej usportowionych autach, pomaga ale czuć opór żeby mieć lepszą kontrole nad kierownicą. Ale w trakcie jazdy jeszcze bardziej się "utwardza, że np zmianę pasa muszę przy prędkości dość mocno wykonywać, nawet bym powiedział, że ciężej niżeli by go wcale nie było zważywszy na prędkość...
Jakieś pomysły? ;P
Pozdro,
Karol
Ostatnio zmieniony 08 sty 2014, 22:03 przez drago_o, łącznie zmieniany 1 raz.
Nic nie słychać, nic nie piszczy ani nic, płyn jest.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Dziwi mnie że na postoju jest lepiej niż w trakcie jazdy bo powinno być na odwrót.
Czy na postoju przy zwiększonych obrotach silnika jest różnica? Bo powinna się lżej kręcić kierownica.
Jak pompa nie brzęczy to chyba z maglownica jest coś nie tak ale nie chcę straszyć.
Poszukaj na forum - coś powinieneś znaleźć pomocnego
Pozdrawiam
Czy na postoju przy zwiększonych obrotach silnika jest różnica? Bo powinna się lżej kręcić kierownica.
Jak pompa nie brzęczy to chyba z maglownica jest coś nie tak ale nie chcę straszyć.
Poszukaj na forum - coś powinieneś znaleźć pomocnego
Pozdrawiam
No ja myślałem ze specjalnie się utwardzania na prędkości, no wysokie obroty w sumie nie wkrecałem na postoju. Zresztą na postoju jest w sam raz, nie lekko, nie ciężko. W jeździe chodzi ciężej... Może to wina opisywanego w innym temacie problemu z tylnim zawieszeniem? Na postoju ono nie pracuje a w jeździe może cośjest nie tak i ciężej się kieruje.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Haha.. To jest pytanie, kupilem go od banku i powiedzieli mi ze to audi a8 4.0 TDI 
Powoli sam szukam i grzebie i się dowiaduje co mam... Jak to rozpoznać?

Powoli sam szukam i grzebie i się dowiaduje co mam... Jak to rozpoznać?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 24
- Rejestracja: 05 sty 2014, 13:12
- Lokalizacja: Orzesze Sląskie
NA 100% servotronic masz Obstawiam pompe
NA postoju powinno chodzic jednym palcem
NA postoju powinno chodzic jednym palcem
Ostatnio zmieniony 08 sty 2014, 22:23 przez Krzysztof85, łącznie zmieniany 1 raz.
Może nie palcem ale lekko w miare 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 24
- Rejestracja: 05 sty 2014, 13:12
- Lokalizacja: Orzesze Sląskie
Witam
Odświeżam problem ze wspomaganiem a mianowicie:
po odpaleniu zimnego auta wszystko jest ok po ok 15 20 min. kręcenia w mieście zaczyna skrzypieć (coś takiego jakby po płycie gramofonowej jeździć iglicą) w momencie wyłączenia silnika i spróbowaniu pokręcenia piszczenie ustaje a wrażenie jest takie jakby zwijacz skrzypiał ale skoro na wyłączonym silniku nic czyli to zwijacz nie może być.Zagatka za 100 punktów bo już paru mechaników oglądało i nikt nie wie co to
Odświeżam problem ze wspomaganiem a mianowicie:
po odpaleniu zimnego auta wszystko jest ok po ok 15 20 min. kręcenia w mieście zaczyna skrzypieć (coś takiego jakby po płycie gramofonowej jeździć iglicą) w momencie wyłączenia silnika i spróbowaniu pokręcenia piszczenie ustaje a wrażenie jest takie jakby zwijacz skrzypiał ale skoro na wyłączonym silniku nic czyli to zwijacz nie może być.Zagatka za 100 punktów bo już paru mechaników oglądało i nikt nie wie co to