[D2 ALL ] hamowanie pulsacyjne po wymianie opon
[D2 ALL ] hamowanie pulsacyjne po wymianie opon
Witam. Panowie mam pytanko, dziś wymieniałem opony i zaraz po wyjechaniu od wulkanizatora poczułem jakby nie równo hamulce brały, takie hamowanie pulsacyjne przy do hamowywaniu do świateł. 1000km temu wymieniony zestaw tarcz i klocków, a więc to wykluczam, bo traktuje je bardzo ostrożnie, więc nie ma mowy o przegrzaniu. A tym bardziej, że na zimówkach wszystko było elegancko.Może macie jakieś pomysły?dodam, że te moje letnie to już ostatni sezon i dodatkowo wrzuciłem z tyłu na przód(względem poprzedniego sezony), bo minimalnie były lepsze. Mógł coś spieprzyć wulkanizator?A już się cieszyłem, że po wymianie hebli wkońcu będzie ok ;( pozdro
Ok, ale czyż gdyby było tak jak piszesz, to nie cały czas byłyby drgania?a tu przy delikatnym dohamowywaniu czuć jakby nierówne branie hamulca. Szczerze to tak samo było na starym zestawie, przed wymianą.
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2014, 18:19 przez beyer28, łącznie zmieniany 1 raz.
Na zimówkach trochę skopane wyważenie było i delikatne wibracje miałem. Tu jeszcze zwróciłem uwagę, aby się przyłożył i mówił, że teraz wyważone są na pewno ok. Wibracje zniknęły, ale za to dostałem hamowanie pulsacyjne Normalnie jak nie urok to sraczka...Jak przyjdzie mi jeszcze raz wymieniać heble to się w.....e A może założył mi inną felgę z nadmiarem syfu od wewnątrz i nierówno teraz przylega do tarczy Sam już nie wiem. No nic jutro zamienię koła, bo może rzeczywiście opony jajowate...
Jeśli podczas jazdy nie masz tego tylko podczas hamowania to ja bym obstawiał hamulce. Byłeś przy wymianie? Nie prał nic młotkiem? Może chciał być dobroduszny i obtłuc ci tarcze z rdzy której i tak nie posiadasz po przebiegu 1 tyś km.
Moja rada. Auto na lewar, i zdejmuj koła i skręć. Może coś podeszło pod tarcze i tak się będzie działo. Wystarczy mały kamyczek.
A jak np przy 100 150 depniesz na hamulec to trzepie Ci kierownicą ?
Moja rada. Auto na lewar, i zdejmuj koła i skręć. Może coś podeszło pod tarcze i tak się będzie działo. Wystarczy mały kamyczek.
A jak np przy 100 150 depniesz na hamulec to trzepie Ci kierownicą ?
Patrzyłem na ręce cały czas. Koła normalnie były ściągane kluczem dynamo i tak samo przykręcane, a więc teoretycznie nic tam nie można było spieprzyć, żadnego młota nie było, bo bym napewno nie pozwolił potraktować młotem "jedynej" . Liczę na to, że może te opony koślawe, bo połasiłem się o 1mm bieżnika <tjaa> i założyłem z tyłu na przódernesto pisze:Jeśli podczas jazdy nie masz tego tylko podczas hamowania to ja bym obstawiał hamulce. Byłeś przy wymianie? Nie prał nic młotkiem?
Tak zrobięernesto pisze:Moja rada. Auto na lewar, i zdejmuj koła i skręć. Może coś podeszło pod tarcze i tak się będzie działo. Wystarczy mały kamyczek.
Nie, tylko przy delikatnym dohamowywaniu.ernesto pisze:A jak np przy 100 150 depniesz na hamulec to trzepie Ci kierownicą ?
beyer28, a może to ABS drży?? może któryś czujnik się wysunął ?? albo koło nie dokręcone innej opcji nie widzę
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Nad kołem niedokręconym też już myślałem i to sprawdzę jako pierwsze, jak jutro wstanę, bo dziś już 3 browary zrobiłem <hura> i jeszcze stołeczna mnie zaaresztuje, jak się zacznę kręcić przy swoim własnym aucie abs możliwe, ale to musieli mi coś przy wymianie naruszyć, bo przed wszystko było och i ach
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2014, 18:21 przez beyer28, łącznie zmieniany 1 raz.
beyer28, nie pamiętam jak jest w D2 po FL, ale kiedyś w D2 przed FL miałem coś takiego, że coś robiłem przy zawiasie i właśnie się czujnik wysunął i tak jak mówisz auto hamowało pulsacyjnie. Docisnąłem czujniki wszystkie i ustało
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
beyer28, przy każdym kole wchodzą w zwrotnicę kabel długi i czujnik na końcu:) tylko mówię w D2 FL mogą być już przykręcane, a nie tylko wtykane jak przed FL, ale warto sprawdzić
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.