Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 07 4.2FSI ] Nagar

Radar33
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 08 maja 2014, 06:35
Lokalizacja: szczecin

[D3 07 4.2FSI ] Nagar

Post autor: Radar33 » 08 maja 2014, 06:43

witam jestem nowy na forum,chcialalem sie dowiedziec czy ktorys z klubowiczow,mial problemy z nagarem w kolektorze ssacym i zaworach,jak tak to w jaki najlatwiejszy sposob pozbyc sie tego dziadostwa,generalnie nie odczulem razacych utrat mocy,przyspieszenie w normie,tylko posciagnieciu kolektora bylo duzo nagaru <niewiem> ,po jakims tam czyszczeniu wygladal duzo lepiej.....chociaz jakis duzych zmian w osiagach nie zauwarzylem,czy istnieja jakies srodki chemiczne do dokladniejszego przeczyszczenia kolektora i zaworow??
z gory dziekuje za podpowiedzi,pozdrawiam wszystkich klubowiczow :)
Ostatnio zmieniony 18 sie 2014, 20:38 przez Radar33, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze zmieniaj na lepsze......

ernesto

Post autor: ernesto » 08 maja 2014, 08:24

[center]Radar33[/center]

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p

Pozdrawiam ernesto.

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 08 maja 2014, 08:41


Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 08 maja 2014, 08:44

Wszelkiego typu środki do czyszczenia gaźników (uważać na gumki, lubią się roztapiać).

Carbon-cleaner'y.

Przykład z allegro

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 08 maja 2014, 11:44

FSI hmm taka przypadłość , wypolerowany kolektor potrafi zwiększyć moc nawet w motorowerze .A swoją drogą warto było było doprowadzić wszystko do per-fect i auto zalewać paliwami najwyższej jakości . Jak wiadomo taki nagar to zanieczyszczenia i olej ,a jak u ciebie ze stanem oleju?

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 08 maja 2014, 11:56

tutenhamon pisze:A swoją drogą warto było było doprowadzić wszystko do per-fect i auto zalewać paliwami najwyższej jakości . Jak wiadomo taki nagar to zanieczyszczenia i olej ,a jak u ciebie ze stanem oleju?
Nie do konca doprowadzenie wszystkiego rozwiaze problem, to jest przypadlosc tej konstrukcji, moze jak by odme poprowadzona do dolotu wyeliminowac to cos by pomoglo. Toyota rozwiazala ten problem montujac dodatkowy wtrysk benzyny do kolektora, wtedy benzyna oplukuje kolektor i nie powstaje syf.

Radar33
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 08 maja 2014, 06:35
Lokalizacja: szczecin

Post autor: Radar33 » 09 maja 2014, 01:19

Z olejem krzywdy nie ma, tyle co wlewam to i wylewam,wymiana co 15 tys.,wyglada na w miare czysty :-)zalewany motul syntetyk,teraz nie pamietam dokladnie symboli bo obecnie przebywam jeszcze na okrecie...generalnie bym tego nie ruszal,ale na kompie wyskoczyl mi blad geometrii klapek kolektora,dlatego zostal zdemontowany,a w srodku syf,po oczyszczeniu i zalozeniu wszystko wyglada ok,tylko boje sie ze sytuacja bedzie sie powtrarzac,dlatego zwrocilem sie z pytaniem o jakies srodki(chemia)ktore pozwola uniknac podobnych problemow,z drugiej strony musze shamowac mojego transportera obadac ile konikow ucieklo,tylko pojawia sie problem maly gdyz w szczecinie nie ma hamowni na 4 laczki....najwieksza wiocha w polsce hehe pozostaje poznan badz trojmiasto...posiada ktos namiary na uczciwych fachowcow w tej kwestii??
pozdrawiam Rad
Zawsze zmieniaj na lepsze......

Awatar użytkownika
Saberek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 11 lut 2011, 17:05
Lokalizacja: Lloydminster, Alberta , Kanada

Post autor: Saberek » 04 sty 2016, 06:20

Radar33 masz jakies zdjecia z tej operacji, jak ciezko bylo usunac ten syf i ile jest z tym roboty ?
Jaki masz przebieg , chcial bym wiedziec mniej wiecej przy jakich przebiegach powinno sie to wyczyscic pierwszy raz jak nigdy nie bylo robione.

Gość

Post autor: Gość » 04 sty 2016, 11:06

50-60tyś juz trza zagladać ale to dużo zalezy od tego jakiego paliwa uzywasz i oleju i jak czesto olej zmieniasz.

zaqwsx

Post autor: zaqwsx » 10 mar 2016, 22:58

Apophis pisze:50-60tyś juz trza zagladać ale to dużo zalezy od tego jakiego paliwa uzywasz i oleju i jak czesto olej zmieniasz.
Witam,

czy ten nagar zbiera się w kolektorze dolotowym czy wydechowym ?

jeśli dolotowym, bo chyba wydechowy w fsi nie ma większej różnicy od mpi, to chciałbym zapytać na zdrowy rozum co ma nagar w kolektorze do paliwa zalewanego ? Bo z tego co na zdrowy rozum domyślam się, to problem jest taki że mieszanka tworzona jest w cylindrze dopiero, taka jest idea fsi ? Jeśli tak, to co do tego ma paliwo ??

Pytam, bo sam chcę kupić polifta, dużo sam przy autach swoich robię, więc nie straszny mi jakiś nagar, wręcz przyznam się że chętnie raz na jakiś czas rozbiorę swoją przyszłą drugą żonkę i ją przeczyszczę :P

Gość

Post autor: Gość » 10 mar 2016, 23:56

Odmy kolego odmy. Gówniane paliwo jak np niemieckie E10,E5 czy polskie made in syf niszczy układ wtryskowy bardzo delikutasny a nagar sie z odm wydostaje i pieknie wszystko zalepie w dolocie.

Nie jest łątwo wyczyścic te kanaliki bo cześć tego jest w głowicach już :]

Ale da się oczywiście...

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 12 mar 2016, 11:21

Odma plus gazy wydechowe egr i stąd ten nagar

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 12 mar 2016, 23:49

Apophis pisze:50-60tyś juz trza zagladać ale to dużo zalezy od tego jakiego paliwa uzywasz i oleju i jak czesto olej zmieniasz.
A jaki mamy wpływ na stosowane paliwo w sytuacji gdy po kontrolach stacji paliw praktycznie każda coś kombinuje? Nawet użytkownicy rs4 stosujący najlepszy olej i paliwa (98, super, vpower itp) muszą co jaiś czas czyścić kolektor. Najlepiej skontaktuj sie z sportmile i oni będą wiedziec jak uzdrowić Twój silnik <okok>
xyz

Gość

Post autor: Gość » 12 mar 2016, 23:57

pavel44 pisze:A jaki mamy wpływ na stosowane paliwo w sytuacji gdy po kontrolach stacji paliw praktycznie każda coś kombinuje? Nawet użytkownicy rs4 stosujący najlepszy olej i paliwa (98, super, vpower itp) muszą co jaiś czas czyścić kolektor. Najlepiej skontaktuj sie z sportmile i oni będą wiedziec jak uzdrowić Twój silnik
Racja. Ja sie nie boje ja bede robił najlepiej jak trzeba dla siebie i auta :)

RA__________

Post autor: RA__________ » 13 mar 2016, 00:26

SenatorS8 pisze:Odma plus gazy wydechowe egr i stąd ten nagar
Prosto krótko i na temat ale ja sie dziwię że jakies watpliwości są co do FSi-temat dolotu w FSi od popierdólki az po potezne v10 nie tylko przecie w stajni VAG jest doskonale znany. Już dzis se to ogarnia ale wszelkie kilkulatki maja to niestety dalej do ogarniecia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl