[D4 10 3.0TFSI ] Bezpieczniki
[D4 10 3.0TFSI ] Bezpieczniki
Koledzy, kto wie gdzie znajdują się bezpieczniki w D4?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Dziękuję, może wiesz gdzie może znajdować się bezpiecznik odpowiedzialny za otwarcie klapy bagażnika?
DODANO:
Byłem w garażu. Po zdjęciu wycieraczek oraz zdjęciu uszczelki można zdjąć dużą plastikową pokrywę podszybia. Rozumiem, że tam znajdę bezpieczniki. Niestety na słupkach nie zauważyłem , jak ją zdemontować. Czy to są słupki przednie, koło nóg pasażera i kierowcy? Żeby dostać się do bezpieczników w bagażniku trzeba zdemontować fotel czy dostać się do nich od bagażnika? Ten niestety nie otwiera się.
DODANO:
Byłem w garażu. Po zdjęciu wycieraczek oraz zdjęciu uszczelki można zdjąć dużą plastikową pokrywę podszybia. Rozumiem, że tam znajdę bezpieczniki. Niestety na słupkach nie zauważyłem , jak ją zdemontować. Czy to są słupki przednie, koło nóg pasażera i kierowcy? Żeby dostać się do bezpieczników w bagażniku trzeba zdemontować fotel czy dostać się do nich od bagażnika? Ten niestety nie otwiera się.
Ostatnio zmieniony 09 lis 2014, 19:06 przez Milan, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Mój mail; m.biernacki@aroma.net.pl
Samochód mam od miesiąca i do tego bez instrukcji obsługi. Zablokowany bagażnik to pierwsza przypadłość tego samochodu w moich rękach. Poruszamy się po omacku korzystając z podpowiedzi Krzyśka. Nie wiem jak to działa, ale po podłączeniu do laptopa można z poziomu oprogramowania diagnostycznego otworzyć bagażnik, natomiast po jego ponownym zamknięciu bagażnik nie reaguje na nic łącznie z kluczykiem. Do ASO musiałbym jechać do Poznania 120 km więc umówiłem się z elektrykiem i czekam. Może jeszcze dzisiaj uda mi się sprawdzić bezpieczniki w bagażniku. Jak uda mi się rozwiązać problem, opiszę go w szczegółach. Ta wiedza może przydać się innym. Powiem tylko, że rozmieszczenie bezpieczników w A8D4 jest bardzo problematyczne.
Dzięki za krytykę, ale słowo grzebiesz jest malo precyzyjne. Jedynie co robię, to próbuję znaleźć bezpiecznik odpowiedzialny za otwieranie klapy bagażnika. To nie jest wiedza tajemna, dlatego w większości samochodów dostęp do bezpieczników jest oczywisty. Oczywiście jak masz górę kasy i dużo czasu, a spędzanie czasu w serwisie daje tobie dużo przyjemności to możesz tam jeździć z każdą drobnostką. Ja mamdo serwisu 120 km i zanim tam pojadę sprawdzę, czy bezpiecznik jest ok.
Nie ma się co spierać. Jest dużo dobrych fachowców zajmujących się samochodami lokalnie. Nie trzeba ze wszystkim jeździć do serwisu.
Nie ma się co spierać. Jest dużo dobrych fachowców zajmujących się samochodami lokalnie. Nie trzeba ze wszystkim jeździć do serwisu.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
To tylko sprawdzanie bezpieczników a nie remont silnika.aro51 pisze:A8 z 13r grzebiesz w garazu bez wiekszego pojecia?
Milan, nie przejmuj się.. Krytyka zawsze będzie, ale osób jeżdżących D4 jest parę, a posiadaczy tego modelu na forum to można na jednej dłoni policzyć. Jest to młody model i mało kto posiada jakiekolwiek informacje "know-how", ze swojej strony mogę pomóc rozpiskami bezpieczników.
Dzięki Krzysiek za wsparcie. Niestety teraz muszę czekać na mojego elektryka, który za pomocą laptopa z oprogramowaniem diagnostycznym jeszcze raz otworzy klapę i sprawdzimy bezpieczniki. Sam nic więcej nie zrobię. Nie rozumiem, dlaczego Audi zamknęło bezpieczniki w środku w bagażniku? To nie logiczne. Też nie rozumiem, dlaczego klapa otwiera się oprogramowaniem zewnętrznym, a nie otwiera się kluczykiem?Logicznie to kluczyk powinien zadziałać mechanicznie w sytuacji, kiedy elektryka zawiedzie.
Czytałem artykuł w necie, jak bardzo zaawansowanym technicznie jest D4. To prawda, jazda nim jest bezpieczna i przyjemna nawet przy ekstremalnych warunkach. Samochód jeździ jak przyklejony do podłoża nawet na naszych nierównych drogach i przy dużych prędkościach. Oczywiście za to odpowiadają liczne systemy samochodu. Niestety usytuowanie bezpieczników jest bardzo nieszczęśliwe. Jak już się uporam z problemem opiszę wszystko w szczegółach.
Pozdrawiam
Czytałem artykuł w necie, jak bardzo zaawansowanym technicznie jest D4. To prawda, jazda nim jest bezpieczna i przyjemna nawet przy ekstremalnych warunkach. Samochód jeździ jak przyklejony do podłoża nawet na naszych nierównych drogach i przy dużych prędkościach. Oczywiście za to odpowiadają liczne systemy samochodu. Niestety usytuowanie bezpieczników jest bardzo nieszczęśliwe. Jak już się uporam z problemem opiszę wszystko w szczegółach.
Pozdrawiam
Mirek, nie przejmuj się. Audi takie jest. Każdy nowszy model ma coraz bardziej zaawansowane systemy, coraz ciekawsze rozwiązania systemowe, ale "dają ciała" na podstawowych sprawach takich jako np. rozmieszczenie bezpieczników, dojście do różnych podzespołów, elementów itp. To chyba taka wada nowoczesnych aut. Najlepiej do każdej naprawy wyjmować silnik.
Bądź dobry jak chleb.