Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 4.2PB/LPG ] Maglownica z servotronic, regeneracja.

cybermysza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 29 sie 2014, 00:57
Lokalizacja: Złotów

[D2 99 4.2PB/LPG ] Maglownica z servotronic, regeneracja.

Post autor: cybermysza » 18 gru 2014, 11:28

witam
Panowie wiem że temat jest był wiele razy wałkowany, ale w google jest wiele starych tematów którymi nie można się sugerować bo są przedawnione i wile z nich już można uznać za nie dorzeczne :)
Więc tak wywaliło mi w moim maglu z servotronic uszczelniacze i uciekł cały płyn, miałem już od kilku miesięcy drugi magiel na wymianę ale tak odkładałem aż się posypało, brat na warsztacie wyjął mój rozwalony magiel i patrzymy teraz że w tym nowym zastępczym się okazało że jest bez servotronic i w sumie kończą mi to teraz wsadzać i jestem ciekawy jak będzie chodziło ten nowy stary magiel bez servotronica bo jeśli będą jakie straszne różnice które odczuje po braku servotronic to niestety jestem na tyle pedantyczny co do mojej audi :) że wymienię ją z powrotem na ten magiel z servo.
I teraz główne pytanie czy WARTO regenerować moją starą maglownicę z serv w której wywaliło uszczelniacze i ma już najprawdopodobniej luzy czy też szukać używanej i też nie wiadomo co się zakupi.
Jeżeli warto regenerować to w jakim warsztacie bo tak naprawdę po opiniach w internecie to każdy zakład niby jest do dup.... i ten koło torunia i ten w łodzi i ten pod warszawą i prawie o wszystkich tych znanych warsztatach są jakieś złe opinie ktoś może robił kompleksową regenerację wszystko w 100% i może polecić z czystym sumieniem jakiś warsztat ? Jak tak to dziękuję z góry.
Ale tak to już jest z tymi naszymi Audi staruszkami z duszą :) !!! Zrobiłem Detailing, to na złość sypnął się magiel :P :_)
Ostatnio zmieniony 18 gru 2014, 16:39 przez cybermysza, łącznie zmieniany 1 raz.

Łukasz10
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 05 lut 2014, 20:17
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Łukasz10 » 18 gru 2014, 19:27

Witam. Miałem ten sam problem i zastanawiałem się czy regenerować ale z tego co się naczytałem i z doświadczenia kolegi który regenerował magiel za całkiem spore pieniądze bo nie było tanio to i tak za jakiś czas musiał 2 razy oddać na gwarancje i miał dość takiej regeneracji która i tak skończyła się kupnem drugiego magla. Ja kupiłem używkę i nie narzekam nic odpukać się nie dzieje a co do servotronika to u mnie nie działa bo były ze starości rozlazłe kable i nie dało się niestety wymienić a różnicy wcale nie widzę dodam tylko że mój magiel nie miał amortyzatora drgań. Ten który kupiłem ma....
Łukasz10

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 18 gru 2014, 19:35

Łukasz10 pisze:różnicy wcale nie widzę dodam tylko że mój magiel nie miał amortyzatora drgań. Ten który kupiłem ma....
Na kołach 20" zmieniłbyś zdanie. Przy mniejszym kole na zwykłym maglu jest przyzwoicie. Zawsze się staram nie obracać kół na postoju (taki nawyk z zestawu :P) dopiero jak ruszam to kręcę (wyjątkiem są opady deszczu i śniegu wtedy kręcę jak popadnie). Może ten amortyzator jeszcze pomaga.

Próbowałem obracać na wspomaganiu jak i wypięciu bezpiecznika, różnica jest ogromna na korzyść serva.
:)

Łukasz10
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 05 lut 2014, 20:17
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Łukasz10 » 18 gru 2014, 20:15

Jeżdżę na 17 więc nie miałem porównania do większych kół ale wiem że różnice wtedy bym odczuł a tak to nie widzę niczego nadzwyczajnego. Też staram się nie skręcać na postoju. Przy dużych prędkościach w prowadzeniu auta różnica jakaś jest ale nie zawsze lata się po 200 i więcej
Łukasz10

DANKOOO
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 23 gru 2014, 13:37
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: DANKOOO » 23 gru 2014, 15:09

Znajomy też regenerował i za długo się nie nacieszył bo zaczęła stukać, wiec lepiej chyba poszukać ładnej używki ;)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 gru 2014, 20:18

cybermysza pisze:Jeżeli warto regenerować to w jakim warsztacie bo tak naprawdę po opiniach w internecie to każdy zakład niby jest do dup.... i ten koło torunia i ten w łodzi i ten pod warszawą i prawie o wszystkich tych znanych warsztatach są jakieś złe opinie ktoś może robił kompleksową regenerację wszystko w 100% i może polecić z czystym sumieniem jakiś warsztat ?
Ja zrobiłem w prawdzie a byłej A4 z silnikiem V6 ale dostęp nie był ciekawy, więc oddałem do firmy

http://www.przekladnie-lubinowa.pl/

Na prawdę polecem bo zrobili w jeden dzień (ale po ustaleniu terminu) z wycięciem kompletną regeneracja i założeniem za co zapłacił em 750zł + rok gwarancji, a teraz dają już nawet 2 lata gwarancji. Na fakturę trzeba doliczyć VAT.

Nie wiem tylko ile by za tą od A8 wzięli, ale Ty juz masz ją wyjętą, więc pewnie też taniej będzie ;)
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl