[D3 ALL ] Jakie nowe laczki na 20 cali
[D3 ALL ] Jakie nowe laczki na 20 cali
Witam zgromadzonych,
Mam aktualnie 4 opony 255/35/R20, muszę niestety (albo stety) kupić nowe laczki ponieważ dwie są już zmęczone. Fajnie mieć felgi dwudziestki, ładnie wyglądają, opony wyglądają na bardzo szerokie tylko troszkę odbierają komfortu, ale i tak nie jest tak źle pomimo tak dużych kol, wiec zostanę przy minimum 255.
Zastanawiam się czy zostać przy szerokości 255, czy być może istnieje jakaś alternatywa na przykład 295/30/20, szukam przyczepności i jakości kapcia. Wiem ze na koleinach może nosić ale mieszkam poza granicami polski i mam ogólnie równe drogi (Francja)
Jeszcze jedna sprawa, zmieniać od razu 4 opony na nowe czy mogę zmienić tylko dwie, te które są zmęczone?
Ciekawostka Czy jeśli dam nowe szersze na tył to zmieni się prowadzenie? czy będzie lepiej czy gorzej, może zaburzy prace całego systemu? wydaje mi się ze powinny mieć taka sama szerokość przy quattro.
Jaka markę wybrać? cena jest ważna ale zależy mi na jakości wiec wolałbym dodać trochę grosza aby było bezpieczniej.
To będzie pierwsza zmiana opon przy tej bestii wiec proszę was o wasze opinie które są bogatsze
Mam aktualnie 4 opony 255/35/R20, muszę niestety (albo stety) kupić nowe laczki ponieważ dwie są już zmęczone. Fajnie mieć felgi dwudziestki, ładnie wyglądają, opony wyglądają na bardzo szerokie tylko troszkę odbierają komfortu, ale i tak nie jest tak źle pomimo tak dużych kol, wiec zostanę przy minimum 255.
Zastanawiam się czy zostać przy szerokości 255, czy być może istnieje jakaś alternatywa na przykład 295/30/20, szukam przyczepności i jakości kapcia. Wiem ze na koleinach może nosić ale mieszkam poza granicami polski i mam ogólnie równe drogi (Francja)
Jeszcze jedna sprawa, zmieniać od razu 4 opony na nowe czy mogę zmienić tylko dwie, te które są zmęczone?
Ciekawostka Czy jeśli dam nowe szersze na tył to zmieni się prowadzenie? czy będzie lepiej czy gorzej, może zaburzy prace całego systemu? wydaje mi się ze powinny mieć taka sama szerokość przy quattro.
Jaka markę wybrać? cena jest ważna ale zależy mi na jakości wiec wolałbym dodać trochę grosza aby było bezpieczniej.
To będzie pierwsza zmiana opon przy tej bestii wiec proszę was o wasze opinie które są bogatsze
Ja kupiłem do siebie 255 i szczezre jak patrze z tyłu na auto to delikatnie wolałbym szersze 275-295 będzie wyglądać bosko
A słowa kolegi wyżej potwierdzam w 100% i tak mi tez w ASO powiedzieli. Obwód powinien być taki sam a szerokość nie ma większego znaczenia. Podali przy tym jakieś tolerancje między osiami i pomiędzy kołami na osi ale lepiej mieć takie same
A słowa kolegi wyżej potwierdzam w 100% i tak mi tez w ASO powiedzieli. Obwód powinien być taki sam a szerokość nie ma większego znaczenia. Podali przy tym jakieś tolerancje między osiami i pomiędzy kołami na osi ale lepiej mieć takie same
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
275/35/20 + dystans+lekka gleba = zaj...sty wygląd i dobre prowadzenie. Michelin primacy sport-tak właśnie jeżdżę
Ostatnio zmieniony 30 mar 2015, 15:53 przez olimpus104, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Z rantami fakt, ale trzeba po prostu uważać. Nie ważne ile podaje rozmiarówka. Fabryczne rozmiary to zawsze balon, bo tak bezpieczniej i bardziej komfortowo (wg producenta).
NA 9J 265 to już bez naciągu, a on poprawia wygląd nadając autu szerokiego wyglądu.
Ja przeszedłem na 245 na 10J (takie się opony trafiły) i pomimo naciągu jest bardziej i to podkreślam, znacznie bardziej komfortowo niż na 245/45/18 runflat.
A auto wygląda, jak powinno
Ale jak mówiłem, kto co lubi. Niemieckie auto, stara niemiecka szkoła czyli gleba i naciąg, to jest to, dla mnie Reszta w tych autach broni się sama...
NA 9J 265 to już bez naciągu, a on poprawia wygląd nadając autu szerokiego wyglądu.
Ja przeszedłem na 245 na 10J (takie się opony trafiły) i pomimo naciągu jest bardziej i to podkreślam, znacznie bardziej komfortowo niż na 245/45/18 runflat.
A auto wygląda, jak powinno
Ale jak mówiłem, kto co lubi. Niemieckie auto, stara niemiecka szkoła czyli gleba i naciąg, to jest to, dla mnie Reszta w tych autach broni się sama...
A czy jest szansa na jakieś foto?Heveliusz pisze:Ja przeszedłem na 245 na 10J (takie się opony trafiły) i pomimo naciągu jest bardziej i to podkreślam, znacznie bardziej komfortowo niż na 245/45/18 runflat.
A auto wygląda, jak powinno
Pytanie dlatego że mam na oku felgi mbdesign kv1 , ale fajnie wyglądają tylko deep coccave , a żeby minęły zacisk przedniego koła to zaproponowali 10,5 i musiałbym dac im oponę 265 które mam. Opony oczywiście wieczne nie są , ale własnie założone nówki pirelli p zero więc szkoda byłoby stracić tyle kasy.