Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 01 4.2PB/LPG ] glowice

mariuszjp100
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
Lokalizacja: Nowy Sacz

[D2 01 4.2PB/LPG ] glowice

Post autor: mariuszjp100 » 04 sie 2015, 16:19

Koledzy mam pytanie do tych co robili coś przy glowicach bo byłem u mechanika umówić się na zrobienie uszczelek bo kopci i bierze płyn i mechanik mnie straszył ze pewnie walki będą powycierane itp jakie macie doświadczenia z tym?

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 04 sie 2015, 19:18

A ile masz najechane ze do głowic trzeba zaglądać?
xyz

Gość

Post autor: Gość » 04 sie 2015, 19:19

Oprócz uszczelek pod głowkami mozna robic w nich wszystko. Ale powycierane wałki to predzej w dieslu :)

mariuszjp100
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
Lokalizacja: Nowy Sacz

Post autor: mariuszjp100 » 04 sie 2015, 20:23

Na liczniku niby 280 tyś ale ile ma to nie wiem w sumie to mam ja 5 lat ale wcześniej to nie wiem na gazie ma orzejechane około 150 tys i tak mnie mechanik postraszyl że walki pewnie wytarte itp itd więc pytam o wasze zdanie bo silnik normalnie pracuje tylko pobiera płyn i kopci na biało i jak zapale na niebiesko chwilę

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 04 sie 2015, 20:43

Wałki wycieraja się ale w TDI , w benzynowym V8 z Audi nie widziałem jeszcze .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 sie 2015, 20:52

ja miałem robioną głowice przy liczynikowym 280kkm a w realu pewnie koło 400kkm i nie było widać zurzycia wałków. Głowica oczywiscie cała do roboty a nie wybiórczo czyli mnie po moich zniżkach całosc za jedną głowice wyniosła ok. 2500zł. :|
to nie jest zwykły napęd...to

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 04 sie 2015, 20:53

martin_rs4, Napisz prosze dla wyjaśnienia co miałeś robione w tej kwocie - jak pamiętasz oczywiście - dla potomnych
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 sie 2015, 20:59

komplet uszczelek pod główke, planowanie głowicy, nowe zawory wydechowe, szlify gniazd zaworowych, nowy napinacz łańcucha - oczywiscie niemiecki chinol ;) i chyba z 7 nowych wkładek regulacyjnych, tzw. popychaczy...

p.s. acha no i po częsci robota mojego mechanika :]
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 sie 2015, 21:02

lepiej jest kupić sprawny sprawny
motor ;)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 sie 2015, 21:06

i winowajca >

Obrazek
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 sie 2015, 21:08

pepi pisze:lepiej jest kupić sprawny sprawny
motor ;)
pepi, za ile kupisz sprawny, sprawny motor? tak żeby na 2-3 lata znów nic nie wywaliło? 3500-5000zł golasa + osprzęt + przełożenie?
to nie jest zwykły napęd...to

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 04 sie 2015, 21:10

Sam z siebie zgial sie ten ssacy czy napinacz byl tak wyłachany ze zanim zlapal cisnienie to zawor pogieło ?
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 sie 2015, 21:12

według mojego mechanika napinacz nie napiął u łańcuch przeskoczył na wałkach <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 sie 2015, 21:13

mariuszjp100 pisze:Koledzy mam pytanie do tych co robili coś przy glowicach bo byłem u mechanika umówić się na zrobienie uszczelek bo kopci i bierze płyn i mechanik mnie straszył ze pewnie walki będą powycierane itp jakie macie doświadczenia z tym?
Mariusz zapraszam do poczytania > http://www.a8team.pl/d2-fl-all-regenera ... +g%B3owicy
to nie jest zwykły napęd...to

Miskov51
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 22 sty 2012, 21:44
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Miskov51 » 04 sie 2015, 22:35

Hmm co prawda ja się nie znam jakoś specjalnie. Ale u mnie też minimalnie bierze płyn i czasem (szczególnie jak wilgotno) kopci trochę za bardzo na biało. Ale zauważyłem (co potwierdził gazownik) że reduktor gazu powinien być już regenerowany bo są z nim problemy w dodatku zauważyłem przy nim kilka czerwonych kropli (płyn chłodniczy). Może u ciebie jest podobna sytuacja i z głowicą wszystko ok?
Miskov51

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl