części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Wypadanie zapłonów a wymiana termostatu.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

[D3 03 4.2MPI ] Wypadanie zapłonów a wymiana termostatu.

Post autor: riki76 » 27 gru 2015, 17:58

Witam
Od tygodnia borykam się z problemem wypadania zapłonów w D3 4.2 BFM....bez LPG.
Mechanik wymieniał mi termostat i wydaje mi się że od tamtego czasu silnik zaczął pracować nierówno i mruga kontrolka check engine jak przegazuję to gaśnie i tak w kółko, sam natomiast wymieniałem w międzyczasie filtr powietrza i dorobiłem urwaną dźwigienkę gruszki od podciśnienia. Z VAG są takie błędy i parametry:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 27 gru 2015, 18:40

Cała prawa strona ma wypadanie zapłonów. Zastanawia mnie czy ten Twój mechanik wymieniając termostat rozrząd dobrze poskładał, dopytaj czy używał blokad i czy przypadkiem czegoś nie zapomniał.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 27 gru 2015, 19:18

właśnie to podejrzewałem....bo innej opcji nie widzę skoro wcześniej było dobrze.
A dużo roboty jest żeby ustawić rozrząd prawidłowo?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 27 gru 2015, 19:28

W sumie nie o ile ktoś już to wcześniej robił i ...ma blokady ;)

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 27 gru 2015, 19:44

kurczę jak można tak spartolić robotę....jutro go odwiedzę.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 27 gru 2015, 19:53

Jeszcze nie wiadomo czy to rozrząd czy coś innego, pojedź i zapytaj czy stosował blokady. Opowiedz co się z autem dzieje i niech sprawdza co zrobił.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 27 gru 2015, 20:18

Ok

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 27 gru 2015, 20:29

To moim zdaniem na bank rozrzad. Bo nie dosc ze na prawej glowicy wypadaja zaplony to jeszcze na lewej stuka. Jak nic fazy rozrzadu pochrzanione sa.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 gru 2015, 20:36

albo napinacze się zesrały <hihi>

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 27 gru 2015, 20:53

napinacze za szybko...rozrząd ma 20 tys.....przejechane

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 gru 2015, 20:58

oj tam za szybko niektóre przy wymianie oleju się zmienia :]

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 27 gru 2015, 21:30

zacznę od tego rozrządu...bo od wymiany termostatu zaczęło się babrać, więc samo się nasuwa że mechanik za szybko chciał go wymienić.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 gru 2015, 22:38

a nie lepiej sprawdzić w odpowiednich blokach ? :]

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 28 gru 2015, 00:57

Nie zrozumieliście się pepi, kolega myśli o napinaczach paska rozrządu a Ty piszesz o nastawnikach w głowicach :) dobrze by było jak byście obaj wiedzieli o czym gadacie :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

rav85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 281
Rejestracja: 26 sty 2015, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rav85 » 28 gru 2015, 10:52

pepi pisze:a nie lepiej sprawdzić w odpowiednich blokach ? :]
hej w których blokach sprawdzić prawidłowo ustawiony rozrząd i w jakich parametrach ma się łapać?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl