części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Wypadanie zapłonów a wymiana termostatu.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 31 gru 2015, 09:21

Powyżej było pytanie:
Czy gdyby rozrząd był przestawiony to podczas jazdy wyczuwałbym stratę mocy i nierówną pracę silnika?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 31 gru 2015, 09:52

riki76 pisze:Czy gdyby rozrząd był przestawiony to podczas jazdy wyczuwałbym stratę mocy i nierówną pracę silnika?
Tak... ale nie zawsze. To zależy od tego jak jest przestawiony.
Czasem można tak przestawić, że w pewnym zakresie obrotów auto jeździ lepiej niż seria... ale wtedy w innym zakresie obrotów silnik będzie wyraźnie kulał.

Ale dyskusja jest jałowa bo jeżeli sterownik nie widzi pozycji rozrządu, a po odczytach z 093 widać że nie widzi, to na pewno nie będzie dobrze .
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 gru 2015, 10:30

sterownik czy program ?
jak by sterownik nie widział to na 101% by był babol że nie ma tam czegoś itp .
kiedyś się bawiłem i właśnie tym głupoty mi pokazywało vas pokazał dobrze
a klikanie na tą grupę nic nie zmieniało ?

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 31 gru 2015, 10:48

"a klikanie na tą grupę nic nie zmieniało ?"

Co masz na myśli? Bo ja tylko ustawiłem do odczytu w sterowniku silnika grupę 093 i nic nie klikałem.

Byłem się przejechać z podpiętym laptopem, ustawiłem sobie grupy 015, 016, 017 czyli wypadanie zapłonów....no i podczas jazdy we wszystkich polach zera czyli brak wypadania. Więc sam już nie wiem czemu tak się dzieje na postoju i wolnych obrotach.....

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 08 sty 2016, 05:14

Wczoraj ustawiono rozrząd tak jak powinno być zrobione od początku na blokady, auto znów pracuje tak jak powinno nie ma już wypadania zapłonów. <papa>

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 08 sty 2016, 23:58

kolego zmień warsztat bo przez niego się nerwicy nabawisz....

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 09 sty 2016, 07:33

Do tego już sam doszedłem <hihi>

Wisien
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 27 sty 2015, 20:44
Lokalizacja: Płock

Post autor: Wisien » 09 sty 2016, 16:47

Mam taki sam problem po wymianie zozrzadu z wypadaniem zapłonów na postoju wypadają 3 cylindry a wczasie jazdy wszystki i trzesie silnikem na jałowym , wszystko robiłem na blokadach , w grupie 93 mam -4 i 1 ,wychodzi na to ze o pół ząbka przestawiony na wale .Swiece nowe cewki po akcji serwisowej sprawdzone .Co myslicie o przestawieniu rozrządu o pół ząbka w lewo albo w prawo na wale??

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 09 sty 2016, 18:39

Wisien pisze:wszystko robiłem na blokadach , w grupie 93 mam -4 i 1 ,wychodzi na to ze o pół ząbka przestawiony na wale .
Skoro robiłeś na blokadach to jak ma być przestawiony o pół ząbka na wale?
Wisien pisze:Co myslicie o przestawieniu rozrządu o pół ząbka w lewo albo w prawo na wale??
Jeżeli wszystko jest sprawne to -4 i +1 nie skutkuje opisywanymi przez ciebie objawami.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 sty 2016, 19:28

żal .pl
Jeśli auto po wymianie od razu zrobiło się be to to co było rozbierane jest nie prawidłowo zrobione .
A co to ja nie wiem co i jak kto tam robił takie małe przedstawienie nastawniki skorygują

Wisien
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 27 sty 2015, 20:44
Lokalizacja: Płock

Post autor: Wisien » 09 sty 2016, 22:59

Nie ma pewnosci czy po tym remoncie pogorszyło sie bo długo nie jezdzi nim brzed naprawą i dopiero kolega mechanik powiedzał ze nie wkreca sie głatko na obroty i go trzesie.Po podłączeniu do kompa wyszło ze ma wypadanie zapłonów na jalowym i w czasie jazdy.Robilismy teset przepływki pod obciązeniem i wyszło 239 a podobno musi byc 260.Czepiam sie rozrządu bo juz nie wiem gdzie szukac tej przyczyny.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 09 sty 2016, 23:24

Wisien pisze:Po podłączeniu do kompa wyszło ze ma wypadanie zapłonów na jalowym i w czasie jazdy.Robilismy teset przepływki pod obciązeniem i wyszło 239 a podobno musi byc 260.
239 to jeszcze nie powód aby wszędzie było wypadanie zapłonów.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Wisien
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 27 sty 2015, 20:44
Lokalizacja: Płock

Post autor: Wisien » 10 sty 2016, 08:27

Mozliwe to ze te moje wszystkie cewki po 2 latach juz sa słąbe ,bo ktos długo nie zmieniał swiec i zaczynają fiksowac?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 sty 2016, 09:09

zmień mechanika
bo ile to roboty podłączyć kabelek i zobaczyć czy pasek na swoim miejscu ?
cewkę też można pozamieniać stronami .

Wisien
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 27 sty 2015, 20:44
Lokalizacja: Płock

Post autor: Wisien » 10 sty 2016, 12:08

Nie mam mechanika sam sobie robie,a pozatym pisałem jake wartosci ma rozrząd w grupie 93 -4.+1 miesci sie w normie ,wszystko robiłem na blokadzie wiec co tu sprawdzac na kompie ,jedyne co to przestawic go na wale w lewo albo w prawo o pół ząbka i zobaczyc w blokach czy cos to dało .Cewki były sprawdzane ,w czsie jazdy na wszystkich wypada zapłon ,jak jade wolniej to mniej wypada.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl