[D3 03 4.2MPI ] Wypadanie zapłonów a wymiana termostatu.
Tak... ale nie zawsze. To zależy od tego jak jest przestawiony.riki76 pisze:Czy gdyby rozrząd był przestawiony to podczas jazdy wyczuwałbym stratę mocy i nierówną pracę silnika?
Czasem można tak przestawić, że w pewnym zakresie obrotów auto jeździ lepiej niż seria... ale wtedy w innym zakresie obrotów silnik będzie wyraźnie kulał.
Ale dyskusja jest jałowa bo jeżeli sterownik nie widzi pozycji rozrządu, a po odczytach z 093 widać że nie widzi, to na pewno nie będzie dobrze .
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
"a klikanie na tą grupę nic nie zmieniało ?"
Co masz na myśli? Bo ja tylko ustawiłem do odczytu w sterowniku silnika grupę 093 i nic nie klikałem.
Byłem się przejechać z podpiętym laptopem, ustawiłem sobie grupy 015, 016, 017 czyli wypadanie zapłonów....no i podczas jazdy we wszystkich polach zera czyli brak wypadania. Więc sam już nie wiem czemu tak się dzieje na postoju i wolnych obrotach.....
Co masz na myśli? Bo ja tylko ustawiłem do odczytu w sterowniku silnika grupę 093 i nic nie klikałem.
Byłem się przejechać z podpiętym laptopem, ustawiłem sobie grupy 015, 016, 017 czyli wypadanie zapłonów....no i podczas jazdy we wszystkich polach zera czyli brak wypadania. Więc sam już nie wiem czemu tak się dzieje na postoju i wolnych obrotach.....
Mam taki sam problem po wymianie zozrzadu z wypadaniem zapłonów na postoju wypadają 3 cylindry a wczasie jazdy wszystki i trzesie silnikem na jałowym , wszystko robiłem na blokadach , w grupie 93 mam -4 i 1 ,wychodzi na to ze o pół ząbka przestawiony na wale .Swiece nowe cewki po akcji serwisowej sprawdzone .Co myslicie o przestawieniu rozrządu o pół ząbka w lewo albo w prawo na wale??
Skoro robiłeś na blokadach to jak ma być przestawiony o pół ząbka na wale?Wisien pisze:wszystko robiłem na blokadach , w grupie 93 mam -4 i 1 ,wychodzi na to ze o pół ząbka przestawiony na wale .
Jeżeli wszystko jest sprawne to -4 i +1 nie skutkuje opisywanymi przez ciebie objawami.Wisien pisze:Co myslicie o przestawieniu rozrządu o pół ząbka w lewo albo w prawo na wale??
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie ma pewnosci czy po tym remoncie pogorszyło sie bo długo nie jezdzi nim brzed naprawą i dopiero kolega mechanik powiedzał ze nie wkreca sie głatko na obroty i go trzesie.Po podłączeniu do kompa wyszło ze ma wypadanie zapłonów na jalowym i w czasie jazdy.Robilismy teset przepływki pod obciązeniem i wyszło 239 a podobno musi byc 260.Czepiam sie rozrządu bo juz nie wiem gdzie szukac tej przyczyny.
239 to jeszcze nie powód aby wszędzie było wypadanie zapłonów.Wisien pisze:Po podłączeniu do kompa wyszło ze ma wypadanie zapłonów na jalowym i w czasie jazdy.Robilismy teset przepływki pod obciązeniem i wyszło 239 a podobno musi byc 260.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie mam mechanika sam sobie robie,a pozatym pisałem jake wartosci ma rozrząd w grupie 93 -4.+1 miesci sie w normie ,wszystko robiłem na blokadzie wiec co tu sprawdzac na kompie ,jedyne co to przestawic go na wale w lewo albo w prawo o pół ząbka i zobaczyc w blokach czy cos to dało .Cewki były sprawdzane ,w czsie jazdy na wszystkich wypada zapłon ,jak jade wolniej to mniej wypada.