części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.0TDI ] EGR problem

OSTRY07
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 19 kwie 2015, 13:07
Lokalizacja: Wrocław

[D3 03 4.0TDI ] EGR problem

Post autor: OSTRY07 » 17 maja 2016, 21:36

Witam wszystkich
Ostatnio zmieniony 07 lis 2016, 15:54 przez OSTRY07, łącznie zmieniany 2 razy.

igor.ostrowski
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 359
Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
Lokalizacja: Łódz

Post autor: igor.ostrowski » 17 maja 2016, 22:53

Da tyle że nie będzie kolektor ssacy zachodził nagarem i będziesz zanieczyszczał środowisko w większym stopniu, poprawa osiągów, może jakaś być, ale raczej taka, że nie zauważysz, zaślepić czymś ciut grubszym, w warsztatach widziałem nawet, że robili z blaszki z puszki po piwie na dwa razy , ale to przepalało po jakimś czasie

Gość

Post autor: Gość » 17 maja 2016, 23:51

Zaślepia się blacha np z klocka hamulcowego :) Do niczego to nie potrzebne-EGR to tak jak bysmy własne pierdy wdychali...auto czuje sie podobnie

igor.ostrowski
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 359
Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
Lokalizacja: Łódz

Post autor: igor.ostrowski » 18 maja 2016, 09:19

Ekologia, chyba w 92r to weszlo do diesli? Z tego co pamietam ma to zmniejszyc emisje tlenkow azotu i zmniejszyc temperature w komorach spalania. Poprawcie jezeli sie mylę.

Gość

Post autor: Gość » 18 maja 2016, 12:24

igor.ostrowski pisze:Z tego co pamietam ma to zmniejszyc emisje tlenkow azotu i zmniejszyc temperature w komorach spalania. Poprawcie jezeli sie mylę.
Jak gorace pierdy leca do komory spalania to raczej chyba nie zmniejszy temperatury a odwrotnie-chyba że sie myle?
Dopalanie spalin owszem czyli zmniejsza ilośc szkodliwych związków kosztem części mocy. :)
U żonki w dupowozie gdzie koników mało to aż 3-4 kunie :)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 maja 2016, 12:28

Apophis pisze:
igor.ostrowski pisze:Z tego co pamietam ma to zmniejszyc emisje tlenkow azotu i zmniejszyc temperature w komorach spalania. Poprawcie jezeli sie mylę.
Jak gorace pierdy leca do komory spalania to raczej chyba nie zmniejszy temperatury a odwrotnie-chyba że sie myle?
Dopalanie spalin owszem czyli zmniejsza ilośc szkodliwych związków kosztem części mocy. :)
U żonki w dupowozie gdzie koników mało to aż 3-4 kunie :)
Obaj macie rację :P

Znaczy z tego co czytam w necie to ma zmniejszyć temperature spalania i ma słuzyć dopalaniu szkodliwych związków ;)
Zastosowanie takiego rozwiązania powoduje:

przyspieszenie odparowania paliwa (poprzez jego podgrzanie)
obniżenie temperatury spalania ubogiej w tlen mieszanki paliwowo-powietrznej
utlenienie pozostałych w spalinach niespalonych węglowodorów (HC)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Gość

Post autor: Gość » 18 maja 2016, 12:32

Ja tego nie mam w żadnym silniku jaki miałem-pierwsza rzecz która sie psuła i wylatywała z auta :D

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 maja 2016, 12:39

Jestem ciekaw ile i jakich błędów się pojawi po zaślepieniu :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Gość

Post autor: Gość » 18 maja 2016, 12:44

Żadnych błedów drago-zapraszam z vagiem :D

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 maja 2016, 12:46

no to szykuje blachy ;) W jakim miejscu najlepiej zaślepiać i najłatwiej? Nie chce mi się kolektora wydechowego znowu targać :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Gość

Post autor: Gość » 18 maja 2016, 13:12

Drago zaslepic musisz tam gdzie un wychodzi z kolektora a do tego wyprogramowac go z ECU :)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 maja 2016, 13:18

Czyli przy kolektorze wydechowym trzeba zaślepić tak?

No o ECU się domyślałem własnie :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Gość

Post autor: Gość » 18 maja 2016, 13:22

Kazdy egr siedzi na wydechu i tam trza zaslepiać. Jesli ma jakies sterowanie podcisnieniowe to tez trza wezyk zaslepic albo jak w przypadku mojego v8 wyprogramowany z ECU nie bedzie otwierał zaworka.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 maja 2016, 13:25

To poczekam aż znowu mi jakaś turbina padnie bo cały dzień grzebania aby to zrobić bez wyjmowania silnika tylko z jednej strony...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Gość

Post autor: Gość » 18 maja 2016, 14:11

Jak ci hasa to jeździj. Ja miałem motor na wierzchu to go nie mogłem ze złomu nie ogolić-wykonawca swapa tez nie lubi zbędnych złomów :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl