części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 02 3.7MPI/LPG ] Zatarty kompresor klimatyzacji

JessePinkman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 03 kwie 2017, 20:50
Lokalizacja: Hrubieszów

[D3 02 3.7MPI/LPG ] Zatarty kompresor klimatyzacji

Post autor: JessePinkman » 03 kwie 2017, 21:09

Mechanik stwierdził że mam zatarty kompresor klimatyzacji, który nie nadaje się do regeneracji. W związku z tym zwracam się z prośbą do użytkowników teamu o pomoc lub poradę w kwestii zakupu regenerowanego ewentualnie godnego polecenia używanego kompresora. Nr. katalogowy mojej sprężarki to: 447220-9260 "Denso" 7SEU16C. Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. Pozdrawiam! :)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 kwie 2017, 21:18

To, że kompresor zatarty to jedno ale ważniejszą sprawą jest dlaczego. Zazwyczaj padają z powodu braku czynnika
a jeżeli go było mało to szukaj nieszczelności bo kolejny kompresor umrze.
Poza tym numer Denso nie wiele pomoże, oryginalny numer części to 4E0260805F.
Mam dostępne nowe za 260 euro + ewentualna wysyłka do PL. Pzdr.

JessePinkman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 03 kwie 2017, 20:50
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: JessePinkman » 03 kwie 2017, 21:28

Dzięki za odpowiedz. Kompresor został zatarty w powodu braku czynnika. Co do układu to układ jest podobno szczelny. Numer katalogowy spisałem z naklejki umieszczonej na kompresorze. Mam pytanie cena która została podana to za nowy kompresor oryginalny czy też zamiennik?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 kwie 2017, 22:06

JessePinkman pisze:Co do układu to układ jest podobno szczelny
Skoro szczelny to gdzie czynnik? :P
JessePinkman pisze:cena która została podana to za nowy kompresor oryginalny czy też zamiennik?
Nowy oryginał z ASO to koszt prawie 5000 zł

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 03 kwie 2017, 22:26

A tak w ogóle to nie ma czujnika ciśnienia, nie powinien kompresor się załączyć jak brak czynnika.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 kwie 2017, 22:29

Ten typ kompresora pracuje cały czas i bez czynnika po prostu się zaciera.

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 03 kwie 2017, 22:36

Czyli jak dam ECO to tylko redukuje ciśnienie ??

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 kwie 2017, 23:00

Tak, "redukuje" ciśnienie i przysłania klapy na wymienniku ciepła wewnątrz auta.

JessePinkman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 03 kwie 2017, 20:50
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: JessePinkman » 03 kwie 2017, 23:14

danishow, Nie miałem pojęcia ile kosztuje oryginalny w ASO, stąd moje pytanie. Dzięki za wyjaśnienie :) Jutro skontaktuje się z mechanikiem żeby jeszcze raz sprawdził mi szczelność. Ale w razie gdyby był nie szczelny to myślę że sobie z tym poradzi tylko teraz kwestia kompresora, bo ten to do użytku się już nie nadaje.

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 04 kwie 2017, 00:01

Przydało by się jeszcze wyczyścić cały układ bo pewnie opilki poszły i za chwilę padnie druga sprężarka.Znam to z autopsji
Ps. Wymień lub wyczyścić "filterek" <okok>
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Re: Zatarty kompresor klimatyzacji

Post autor: pebo » 08 kwie 2017, 22:38

JessePinkman pisze:Mechanik stwierdził że mam zatarty kompresor klimatyzacji, który nie nadaje się do regeneracji (...)
A może masz na zbyciu koło pasowe do tego kompresora? Może być bez łożyska i bez tłumika drgań. Chętnie odkupię za rozsądną cenę.
Bądź dobry jak chleb.

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 10 kwie 2017, 23:56

A jak układ jest szczelny to czynnika nie trzeba dobijać chyba przez wiele lat nie ?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 11 kwie 2017, 00:34

Mam taki kompresor.
Nowy DENSO 1770pln netto detal
Nowy NISSENS 1236pln netto detal

Od ceny detal możliwy jakiś rabat :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 11 kwie 2017, 20:22

Gunner, serwis klimatyzacji powinno robić się co rok, ewentualnie dwa ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl