
Oczywiście świece nowe DENSO pod LPG (na NGK-ach było to samo bez różnicy w sumie), cewki już mam z 3 zapasowe na podmiankę i NIC to nie daje ...
![]() |
![]() |
Marcin2013 pisze:Jaki jest dokładnie błąd jak zapłon wypadnie, jak wypadnie zapłon to świeci kontrolka EPC nie ma błędów złej mieszanki ??
A to by sugerowało, że rozrząd nie był ustawiany na blokadach bo jak ktoś używa blokad to mu żadne znaki flamastrem nie są potrzebne.marekp750 pisze:Znaki na obudowie są zastępstwem "mazaka".
Nie ma ich w oryginale.
Ktoś zamiast mazakiem tak zaznaczył sobie ustawienie kół rozrządu.
Przecież napisał kolega piętro wyżej:marekp750 pisze:Jakie masz wartości w grupie 93 (silnik, bloki pomiarowe)?
Martini pisze:... po przewaleniu forum sprawdziłem rozrząd z myślą że pewnie jest przestawiony znacznie blok 93 w VAG-COM wykazał bank1 -3 CF bank2 -1 CF z tego co wyczytałem wartości te mieszczą się w normie. Kompresja na zimnym silniku wszędzie waha się pomięszy 12-12.6 bar czyli teorytycznie silnik igła..
Co do zasady to znak na kole pasowym i wcięcie w osłonie koła pasowego są tylko znakami pomocniczymi.Marcin2013 pisze:W oryginale masz znak na kole pasowym jest ro znak GMP ma się pokryć nacięcie ma się pokryc ze znakien na plastikowej obudowie i jeszcze są dwa znaki na łańcuchu nastawnika ,ale ro inna sprawa.
Też dłubię w ósemkach ale jakoś nie zauważyłem aby regulator ciśnienia paliwa ulegał częstym awariom - wręcz przeciwnie, w mojej ocenie zdarza się to rzadkoMartini pisze:-regulator ciśnienia paliwa (że może walić paliwem przez podciśnienie, podobno jego zdaniem częste w naszych A8?)
Czy aby na pewno tak powiedział ów "mechanior"?...Martini pisze: -EGR
Klapy powinny być sprawne a jeżeli jedna z gruszek nie działa to może być efekt nierównej pracy silnika.Martini pisze:-klapy kolektora ssącego (obecnie odpiąłem gruchy gdyż na jednej miałem pęknięte jabłko do mocowania i wolałem aby obie sekcje klap zostały teraz w położeniu pierwotnym), mechanior twierdził że miał przypadek urwanej takiej jednej klapy która zasłaniała zawory ssące
Na biegu Parking i obrotach jałowych to trochę naciągana teza.Martini pisze: -i to czego w sumie boje się najbardziej sterownik skrzyni biegów, zdaniem tego Pana może on wpływać na pracę silnika.
Eh, niech będzie moja strata... dam od razu 10 zetaMartini pisze:Coś mi się zdaje że chyba zrobie na forum aukcje tej mojej przeklętej od 1 zł ....![]()
![]()
FOSS pisze:Czy aby na pewno tak powiedział ów "mechanior"?...Martini pisze: -EGR
To dosyć ciekawe bo system EGR czyli Exhaust Gas Recirculation w twoim silniku nie występuje
W twoim silniku występuje natomiast system SAI czyli Secondary Air Injection.
Warto zauważyć, że SAI to coś innego niż EGR![]()
Tak jak mówiłem wcześniej...Martini pisze:Co do klap, przy wymianie wtryskiwaczy świeciłem sobie latarką w otwór wtryskiwacza nic tam nie widziałem niepokojącego
Jutro ogarnę mocowania dla tych klap żeby to wszystko działało
Należy pamiętać, że blokady są dwie - blokada wału korbowego i blokada wałków rozrządu.Martini pisze:Tak sobie teraz myślę, że według mnie najbardziej pasującą usterką byłby tutaj przestawiony rozrząd...
(...)
i teraz zastanawiam się czy nie zamówić jutro blokady rozrządu i nie sprawdzić jego ustawienia na blokady, to chyba na 100% by wykluczyło możliwość przestawionych względem siebie wałków ?
Owa "suszarka" to jeden z elementów układu SAI. Inne elementy to np. zawory umieszczone z tyłu obu głowic sterowane układem podciśnienia.Martini pisze:Czy ten cały SAI to tak zwana popularnie Suszarka która uruchamia się gdy silnik jest zimny ?