Ostatnio tak sobie siedziałem i myślałem co by tu nowego zepsuć i wpadłem na pomysł skontrolowania sytuacji w moim EGRze i wyczyszczenie go. Powiedzcie czy da radę dobrać się do niego bez ściągania kolektora ssącego? Niby po ściągnięciu dolotu trochę miejsca jest.
Tak z ciekawości co myślicie o zaślepianiu EGRów? Ma doświadczenia w tym temacie? Nie koniecznie w ósemkach.
[D3 03 4.2MPI] Czyszczenie EGR
-
- Forum Audi A8
- Posty: 96
- Rejestracja: 17 kwie 2017, 14:59
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 96
- Rejestracja: 17 kwie 2017, 14:59
- Lokalizacja: Warszawa
To że jest pompa powietrza wtórnego to wiem bo zaraz po kupnie auta zdolny mechanik jak wymieniał filtr oleju to zdjął tą puszkę w której jest filtr powietrza i wyrwał wąż pompy. Zwisał se tak parę miesięcy i zasysał syf. Ale z tym że w BFM nie ma to mnie zdziwiłeś. Nieraz widziałem na allegro ten zawór i wydaję mi się, że widziałem u siebie pod dolotem. No ale może mi się wydawało a na allegro może były pod TDI
BFM po zdjęciu kolektora dolotowego wygląda tak:WariatFuriat pisze:Nieraz widziałem na allegro ten zawór i wydaję mi się, że widziałem u siebie pod dolotem. No ale może mi się wydawało a na allegro może były pod TDI
Zaworów EGR w tych silnikach nie ma
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 96
- Rejestracja: 17 kwie 2017, 14:59
- Lokalizacja: Warszawa
Noo ten zabieg z kolektorem napewno wyjdzie na +
z tym ze jesli dziwgienki klap kolektora chodza lekko to czy jest sens go rozpoławiać i kleic na nowo
Lepiej jest zdjac kolektor ssacy caly i sprawdzic jak wyglada pokrywa skrzyni korbowej czy nie jest zalana. Wtedy warto wymienic tą uszczelke metaolowo gumową i juz przy okazji oba zaworki olejowe
Dokladając do tego jeszcze uszczelki kolektora ssącego to wychodzimy kosztowo na jakies .... 700 zl w zaleznosci za ile sie ta uszczelke metalowo gumową dostanie....
Ale warto..
z tym ze jesli dziwgienki klap kolektora chodza lekko to czy jest sens go rozpoławiać i kleic na nowo
Lepiej jest zdjac kolektor ssacy caly i sprawdzic jak wyglada pokrywa skrzyni korbowej czy nie jest zalana. Wtedy warto wymienic tą uszczelke metaolowo gumową i juz przy okazji oba zaworki olejowe
Dokladając do tego jeszcze uszczelki kolektora ssącego to wychodzimy kosztowo na jakies .... 700 zl w zaleznosci za ile sie ta uszczelke metalowo gumową dostanie....
Ale warto..
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Forum Audi A8
- Posty: 96
- Rejestracja: 17 kwie 2017, 14:59
- Lokalizacja: Warszawa
Chyba że coś takiego można przetestować.
https://www.perpetto.pl/kategorie/chemi ... 1678116248
Na filmiku widać że nawet nieźle to działa
https://www.perpetto.pl/kategorie/chemi ... 1678116248
Na filmiku widać że nawet nieźle to działa