[D3 03 4.2MPI ] Wycie - tylny most ?? wał ??
[D3 03 4.2MPI ] Wycie - tylny most ?? wał ??
Witam Panowie
od dłuższego już czasu około 2miesiące
zauważyłem wycie -a raczej miałczenie ,
najprawdopodobniej dobiega to gdzieś z tyłu ?? most - wał ??
ten temat poniżej przeczytałem
http://www.a8team.pl/topics14/2494.htm
jednak u mnie jest odwrotny efekt tego wycia tzn, wyje tylko jak popuszczam z gazu ,
od prędkości tak około 80km/h w wzwyż ,
jak silnik ciągnie nawet na minimalnie dotkniętym gazie to wycie całkowicie ustaje jest pięknie , jak tylko puszczę z gazu zaraz zaczyna wyć ??
macie Panowie jakieś pomysły gdzie wsadzi najpierw pazury ??
w sumie mam jeszcze jeden problem z autem tzn ..jak podczas jazdy depnę ostrzej na gaz i skrzynia zrzuca na niższy bieg jest słyszalne jakby zgrzytnięcie -można to porównać do tak jakby delikatne trąbnięcie klaksonu ??
gdy ruszam z miejsca i bieg idzie w górę nie ma tego czegoś , lub jadąc na tipie np na dwójce i depa w gaz też tego niema ,
wywnioskowałem że jest to słyszalne tylko podczas zrzucania na niższy bieg ??
czy ktoś ma jakieś pomysły co to kurcze się dzieje ??
alem się naskrobał :-P
dzięki pozdrawiam
Mariusz
od dłuższego już czasu około 2miesiące
zauważyłem wycie -a raczej miałczenie ,
najprawdopodobniej dobiega to gdzieś z tyłu ?? most - wał ??
ten temat poniżej przeczytałem
http://www.a8team.pl/topics14/2494.htm
jednak u mnie jest odwrotny efekt tego wycia tzn, wyje tylko jak popuszczam z gazu ,
od prędkości tak około 80km/h w wzwyż ,
jak silnik ciągnie nawet na minimalnie dotkniętym gazie to wycie całkowicie ustaje jest pięknie , jak tylko puszczę z gazu zaraz zaczyna wyć ??
macie Panowie jakieś pomysły gdzie wsadzi najpierw pazury ??
w sumie mam jeszcze jeden problem z autem tzn ..jak podczas jazdy depnę ostrzej na gaz i skrzynia zrzuca na niższy bieg jest słyszalne jakby zgrzytnięcie -można to porównać do tak jakby delikatne trąbnięcie klaksonu ??
gdy ruszam z miejsca i bieg idzie w górę nie ma tego czegoś , lub jadąc na tipie np na dwójce i depa w gaz też tego niema ,
wywnioskowałem że jest to słyszalne tylko podczas zrzucania na niższy bieg ??
czy ktoś ma jakieś pomysły co to kurcze się dzieje ??
alem się naskrobał :-P
dzięki pozdrawiam
Mariusz
Ostatnio zmieniony 13 paź 2013, 01:52 przez kono, łącznie zmieniany 2 razy.
z wyciem miałem podobny problem, kiedy puszczałem gaz przy prędkości 120km/h było słychać wycie z tylne go mostu i tak do 80km/h. wymiana oleju pomogła na jakieś 3 tyś. km i znowu problem powrócił teraz zaleję most czymś takim i powinno pomóc: http://www.lucasoil.pl/sklep?page=shop. ... egory_id=1
odnośnie tego zgrzytnięcia przy redukcji, musisz zresetować sterownik skrzyni który wyuczył się złych nawyków, powinien skończyć się problem szarpania przy zmianie biegu i redukcji
mam nadzieję że nic nie pomyliłem odnośnie tego sterownika skrzyni
odnośnie tego zgrzytnięcia przy redukcji, musisz zresetować sterownik skrzyni który wyuczył się złych nawyków, powinien skończyć się problem szarpania przy zmianie biegu i redukcji
mam nadzieję że nic nie pomyliłem odnośnie tego sterownika skrzyni
hmmmm... a jak dokładnie taką adaptację się wykonuje?... i czym??...mazur6662 pisze:odgłos zniknał ale skrzynie ZF w A8 z 2003r. posiadają pewną wadę w sterowniku przez co trzeba wykonywać raz na jakiś czas adaptacje...
bo ja mam ori VCDS ale w sterowniku skrzyni biegów nia ma żadnych możliwych adaptacji :roll:
...
no chyba że chodzi o adaptacje w sterowniku silnika... jeśli tak to wiem o czym mowa ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 gru 2010, 21:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Londyn
-
- Forum Audi A8
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 gru 2010, 21:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Londyn
To ja się jutro pobawię... bo w sterowniku skrzyni nastawów podstawowych także nie kojarzę ale może o tej porze to już się mylę :roll:Marcin1983pl pisze:Ja znalazłem coś takiego: ...
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Po pierwsze to kolega nils bardzo trafnie zauważył... opis pod linkiem rzeczywiście traktuje nt. DSG więc nas nie dotyczy.nils pisze:Artykuł dotyczy DSG. W A8 takiej skrzyni nie montowano.Marcin1983pl pisze:Ja znalazłem coś takiego: ...
Dzisiaj w wolnej chwili podpiąłem się VCDS'em i w nim w sterowniku skrzyni biegów jest możliwe tylko "Kodowanie - 07" oraz "Dostęp upoważniony - 16"...
inne opcje z "Funkcji zaawansowanych" czyli "KodowanieII - 11", "Nastawy podstawowe - 04", "Testy elektroniki - 03" oraz "Adaptacja - 10" są nieaktywne.
Jeżeli VCDS'em nie można to pozostaje tylko WAS ale jeśli tak to pozostało praktycznie tylko ASO bo jak się dobrze orientuję do pełnej funkcjonalności WAS'a potrzebne jest połącznie on-line z serwerem producenta :roll:badyl pisze:coś mi się wydaje że VCDS-em teakiej adaptacji się nie przeprowadzi
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
znalazłem w końcu ten link prawdopodobnie z midparts ktoś to stworzył, króciutka lektura http://www.prnd.pl/porady-asb/6hp26-skr ... atyczna-zf