części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Wycie - tylny most ?? wał ??

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 cze 2014, 18:50

Nowy jakoś 13tys :)
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

krypto35
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 18 sie 2013, 13:46
Lokalizacja: pomorskie/niemcy

Post autor: krypto35 » 22 cze 2014, 23:06

Witam.
Byłem u mechanika i on stwierdził że to miałczenie wychodzi z tylniej części skrzyni <niewiem>

ernesto

Post autor: ernesto » 22 cze 2014, 23:31

Torsen


Nie masz też wrażenia terkotania ?

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 22 cze 2014, 23:47

Posadź mechanika na tylnej kanapie i wtedy nie się wypowie .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 23 cze 2014, 21:22

Wymieniałem niedawno w tylnym moście olej a przy okazji dodałem taki oto dodatek. Jeszcze niewiele przejechałem kilometrów po wymianie, ale wydaje mi się, że tylny most pracuje jakby ciszej. Owo "miauczenie" było delikatnie słyszalne (przy wyłączonym audio) tylko podczas hamowania silnikiem (tj. z prędkości 100-120 km/h z zupełnym zdjęciem nogi z pedału przyśpieszenia). Wydaje mi się, że zupełnie nie da się tego wyeliminować, ponieważ przekładnia pracuje głównie napędzając koła, a o wiele rzadziej przekazując napęd z kół, zatem koła zębate nie będą jednakowo dotarte.
Bądź dobry jak chleb.

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 23 cze 2014, 22:03

Ja u siebie jakiś czas temu też wymieniałem tylny dyfer. Stary niestety miałczał. Wymieniłem na używke za którą dałem 600zl. Musiałem jeszcze wymienić w nim uszczelniacz od strony wału bo zaczął sie pocić. Uszczelniacz niestety tylko aso , koszt 200zl. Jest tam jeszcze oring, który też warto wymienić ale to już groszowa sprawa.

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 15 wrz 2015, 14:38

pebo pisze:Wymieniałem niedawno w tylnym moście olej a przy okazji dodałem taki oto dodatek. Jeszcze niewiele przejechałem kilometrów po wymianie, ale wydaje mi się, że tylny most pracuje jakby ciszej. Owo "miauczenie" było delikatnie słyszalne (przy wyłączonym audio) tylko podczas hamowania silnikiem (tj. z prędkości 100-120 km/h z zupełnym zdjęciem nogi z pedału przyśpieszenia). Wydaje mi się, że zupełnie nie da się tego wyeliminować, ponieważ przekładnia pracuje głównie napędzając koła, a o wiele rzadziej przekazując napęd z kół, zatem koła zębate nie będą jednakowo dotarte.
Przepraszam, że odgrzewam temat ale mam identyczną sytuację z dyfrem...

pebo - jak to u Ciebie wygląda na ten moment ? Nie nasiliło się to wycie ?

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 15 wrz 2015, 19:45

Gunner pisze: Przepraszam, że odgrzewam temat ale mam identyczną sytuację z dyfrem...

pebo - jak to u Ciebie wygląda na ten moment ? Nie nasiliło się to wycie ?
Witam. Po wymianie jest bardzo dobrze, nawet nieco ciszej. Już nawet zapomniałem o tym dźwięku. W każdym razie do tylnego mostu dodatek polecam. Właściwie to można zalać każdy dodatek z dwusiarczkiem molibdenu, do wyboru pozostaje tylko producent.
Bądź dobry jak chleb.

Gość

Post autor: Gość » 15 wrz 2015, 22:02

Dokładnie. A jesli nie to gęściejszy olej tylko nie zabardzo bo sie bedzie grzał. Sa kozacy co trocinami uciszali mosty :D

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 15 wrz 2015, 22:38

Apophis pisze:Dokładnie. A jesli nie to gęściejszy olej tylko nie zabardzo bo sie bedzie grzał. Sa kozacy co trocinami uciszali mosty :D
W polonezach na pewno :D A co do dyfrów w A8 to coś to chyba felerne jest :/ Ja to i tak mam już drugi bo pierwszy też wył, kupiłem drugi i wyje w identycznym momencie tylko może trochę ciszej...

Gość

Post autor: Gość » 15 wrz 2015, 22:42

Nie w polonezach tylko a w kazdym. Dyfry to proste mechanizmy a wycie jesli jest z cześciowo zuzytych ząbków to własnie tak sie może wyciszyć jak z łozysk to juz trudniej bedzie.
Dyfry w A8 D2 są słabe tylko te ze skrzyń 4hp bo same skrzynie je niszcza natomiast z D3 to sa słabe bo producent tak przewidział :]

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 16 wrz 2015, 00:15

miałem zmieniać olej w tylnym moscie ale jak tak czytam jak każdy piszę ze po wymianie mu coś tam miałczy to się muszę 2 razy zastanowić czy warto

Gość

Post autor: Gość » 16 wrz 2015, 04:51

Mnie nigdy nic nie miałczało.

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 16 wrz 2015, 08:47

Może zadam idiotyczne pytanie ale trudno :D Ten dodatek do oleju w dyfrze, żeby ciszej pracował można dodać bez wyciągania dyfra ? Wystarczy podniesienie samochodu ? Bo całkiem zapomniałem <hihi>

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 16 wrz 2015, 08:58

Oczywiscie ze tak - takie dodatki dodaje się bezpośrednio do oleju .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl