części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 3.7PB ] Stukanie w kierownicy

jarek@
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 01 lut 2012, 21:43
Lokalizacja: olsztyn

[D2 95 3.7PB ] Stukanie w kierownicy

Post autor: jarek@ » 03 mar 2012, 11:15

witam wszystkich przejzalem temat i nie znalazlem problemu podobnego w opisach,mianowicie na postoju skrecajac kierownica jest luz i pukanie czy to jest wina maglownicy? czy jakiejs czesci w zawieszeniu? jadac rowniez popukuje dosc czesto ale nie zawsze ,na szarpakach wyszlo ze sa zuzyte gumy na dolnych wachaczach,ale mysle ze to nie moze miec wplywu na kolumne kierownicza bo to z tamtad wywodzi sie wedlug mnie problem z gory dzieki za jakas podpowiedz i porade pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 05 mar 2012, 22:14 przez jarek@, łącznie zmieniany 1 raz.
jarek

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 03 mar 2012, 18:47

Kolego zgaś silnik i ruszaj kierownicą lewo-prawo jak stuka to stawiam ma magiel.

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 03 mar 2012, 21:38

Bardzo możliwe, że to luzy na końcówkach drążków. Najlepiej sprawdzić we dwie osoby - jedna robi krótkie ruchy na boki kierownicą, łapiemy za końcówkę drążka i jak jest luz to się wyczuje.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 04 mar 2012, 21:45

Po wymianie dolnych wahaczy sprawdz jeszcze raz , najczęściej ujawniają się największe luzy a po naprawie okazuje się że jeszcze końcówka do wymiany tak jak napisał kolega sylwekr .Pukanie na nierównych nawierzchniach może być objawem zużytych łącznikach stabilizatora .Maglownicę zostaw na sam koniec bo to największy koszt nawet po regeneracji .

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 05 mar 2012, 08:57

tutenhamon pisze:Pukanie na nierównych nawierzchniach może być objawem zużytych łącznikach stabilizatora .Maglownicę zostaw na sam koniec bo to największy koszt nawet po regeneracji .
Masz kolego rację ja po wymianie magla jeszcze wymieniałem właśnie łączniki stabilizatorów bo strasznie pukały na krótkich pionowych nierównościach a po ich wymianie nastała upragniona cisza.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 05 mar 2012, 19:42

70 zł za sztukę a ile radości daje .Też to przerabiałem w innych modelach Audi .

Kurol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 14 lis 2011, 21:28
Lokalizacja: zach-pom

Post autor: Kurol » 13 mar 2012, 09:02

może być to luz na krzyżaku ?

Awatar użytkownika
Masa
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 321
Rejestracja: 15 lip 2011, 19:56
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Masa » 13 mar 2012, 16:19

sprawdz luz na górnych wahaczach

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl