Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 ALL ] Nie działa poziomowanie xenonów

daniello
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 04 lut 2013, 18:37
Lokalizacja: Warszawa

[D2 ALL ] Nie działa poziomowanie xenonów

Post autor: daniello » 13 lut 2013, 02:28

Witam, jak w temacie, kostki były psikane przy czujnikach na wachaczach preparatem na ich czyszczenie ale to nie pomogło więc się pytam czy ktoś kiedyś próbował to naprawić i czy jest do tego jakiś schemat?
Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, 22:27 przez daniello, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 13 lut 2013, 05:55

ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 13 lut 2013, 10:54

ale co Ci nie działa konkretnie?

Podłączałeś pod VAG, sprawdziłeś błędy?
Od tego zacznij, podłączenie pod kompa, sprawdzenie na blokach czy czujniki działają.

daniello
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 04 lut 2013, 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: daniello » 13 lut 2013, 12:58

774-- ------- Level Control System Sensor - Left Rear -G76
Open or Short to Ground
776-- ------- Level Control System Sensor - Left Front -G78
Open or Short to Ground

to mi wyskoczyło na vagu, cięgienka się ruszają nie są zastałe i wtyczki tak jak pisałem podpięte, wyczyszczone i błąd nadal jest.

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 13 lut 2013, 13:49

po usunieciu odrazu Ci wskakują te błędy spowrotem?

wejdz w bloki pomiarowe, bodajże grupa 2 i tam masz napięcia wskazane, jakie jest na przednim, a jakie na tylnym.
powinny być ~2V(+/- 0.5V) i podczas ruszania autem powinny się zmieniać.

Prawdopodobnie masz czujniki do wymiany.

daniello
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 04 lut 2013, 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: daniello » 13 lut 2013, 14:10

Nie kasowałem jeszcze tych błędów a teraz nie mam jak sprawdzić bo auto u mechanika stoi. Będę miał dziś przedni czujnik więc podjadę do kumpla elektronika i zobaczymy co i jak.

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 28 kwie 2014, 18:37

i co było przyczyną daniello? bo raczej mało prawdopodobne żeby padły 2 czujniki naraz . ja mam to samo teraz bład przedniego i błąd tylniego jednocześnie.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 28 kwie 2014, 21:15

a moze steerownik siedzi i dlatego wywala od razu babola dwóch czujnikow.

moze to foto pomoze

Obrazek
to nie jest zwykły napęd...to

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 29 kwie 2014, 16:22

Na przednim pokazuje mi napięcie 0.66 wolt a na tylnim pokazuje około 4.2 wolt. czy to jest odpowiednie napięcie ? jak to najlepiej sprawdzić co jest przyczyną tych błędów. Dodam ,że na tylnim kole wywala błąd sporadyczny i po wykasowaniu błędów odrazu nie wracaja tylko po jakimś czasie.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 29 kwie 2014, 17:17

Napięcie najlepiej sprawdzić vagiem, nie może się ono różnić więcej jak 0.6V pomiędzy oboma czujnikami do kodowania. U ciebie na tylnym jest już na skraju wszystkiego. Najlepiej podaj kody błędów i kodowanie samo poziomowania.

U mnie jest z przodu 2,48V a z tyłu 2,93V i wszystko działa jak trzeba.

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 29 kwie 2014, 18:44

774 Czujnik poziomu pojazdu tylny Lewy-76
zwarcie do plusa
776 Czujnik poziomu pojazdu przód Lewy-G78
zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY

i tak jak pisałem przód około 0,7 wolt a tył około 4.2 wolt.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 29 kwie 2014, 19:59

po podlaczeniu do vag, na blokach pomiarowych, jak ruszasz autem napiecia sie te zmienają ?

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 29 kwie 2014, 21:10

zmienia się tył znacznie z wartości 4.20 na 4.00 4.30 itp. a przód prawie wcale jak jest na przodzie 0,66 to czasami skoczy na 0,65 . ale jak zdjąłem czujnik z przodu i wisiał sobie to zmieniło się napięcie na 0,52. Więc coś tam się zmienia. A teraz jak skasowałem błedy i jeżdzę już około godziny i nie ma błedu świateł chociaż poziomowanie dalej nie działa.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 01 maja 2014, 04:27

ktoś?
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

Damian921221

Post autor: Damian921221 » 01 maja 2014, 08:24

Ja bym szukał po kablach bo masz zwarcie do plusa, gdyby był błąd, że przerwa albo zwarcie to wtedy by były uwalone czujniki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl