części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Demontaż tlumika koncowego A8

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Gość

Post autor: Gość » 06 mar 2016, 00:34

szukajka ci prawde powie mamy tu kilka tematów i nawet w jednym z nich jest podany wykonawca z wyliczeniami.

słowo kluczowe-"wydech" :)

maajkii
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 48
Rejestracja: 28 gru 2015, 21:52
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: maajkii » 18 maja 2016, 21:14

Tu macie moją po wycięciu katów :


A tutaj po wycięciu ostatniego tłumika, nie za dużo słychać, za słaby mikrofon niestety. Na żywo bajka, głośno ale dostojnie. :)


Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 18 maja 2016, 21:49

maajkii, ten pierwszy filmik a właściwie dźwięk kojarzy mi się z autem które zgubiło/urwało tłumik <blee>
Ten drugi z kolei brzmi lepiej ale pasażerom w aucie pewnie uszy będą więdły <fujarka>

maajkii
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 48
Rejestracja: 28 gru 2015, 21:52
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: maajkii » 18 maja 2016, 22:02

Bo na tym pierwszym jeszcze dziura była w okolicy środkowego tłumika :) teraz wszystko jest elegancko. O pasażerów się nie martwię jeżdżę przeważnie sam a z tyłu trzymam mini warsztat :P

Gość

Post autor: Gość » 18 maja 2016, 22:04

Dla mnie wycinanie wydechów to jakas pomyłka. Żadne takie nie brzmi ani fajnie ani rasowo. Słysząłem juz kilka pomysłow i niestety lipa <blee>
Custom wydech nie jest dziś fest kosztowny a przynejmniej brzmi jakos jak trza i gdzie trza.

maajkii
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 48
Rejestracja: 28 gru 2015, 21:52
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: maajkii » 18 maja 2016, 22:30

Ja powiem tak :) Mi się podoba! a to chyba najważniejsze! :) no nie ukrywam, jest głośno, ale póki nie mam dzieci nie powinno to nikomu przeszkadzać w samochodzie. :)

ernesto

Post autor: ernesto » 19 maja 2016, 06:35

maajkii pisze:Ja powiem tak Mi się podoba! a to chyba najważniejsze
Oczywiście.
Ja miałem troszkę podobny zestaw co ty ale dla mnie po czasie był męczący.
Osobiście zostałem tylko przy tłumiki końcowym.

Awatar użytkownika
koziolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 469
Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
Lokalizacja: WLKP

Post autor: koziolek » 08 cze 2016, 13:01

ernesto, masz tylko ostatni, a środkowy zastąpiłeś rurami ? ten nieszczęsny rezonans został czy nie ? jak to chodzi teraz ?

ernesto

Post autor: ernesto » 08 cze 2016, 17:33

koziolek pisze:ernesto, masz tylko ostatni, a środkowy zastąpiłeś rurami ? ten nieszczęsny rezonans został czy nie ? jak to chodzi teraz ?
Srodkowy jest przelotowy i zrobiony na zasadzie H-pipe + końcowy od eSy.
Ogólnie jestem zadowolony. Jak dla mnie brzmi ok, jest głośniej ale da się wytrzymać podczas normalnej jazdy.
Natomiast jak zastępuję końcowy rurami to już głowę rozsadza, zwłaszcza podczas przyspieszania na niskich obrotach kiedy to jeszcze nie zapnie LockUp.
Z czasem w miejsce H-pipe oryginalnego zapodam X-pipe zapewne coś poprawi to w brzmieniu, niewiele ale na pewno będzie inaczej.

Gość

Post autor: Gość » 08 cze 2016, 17:40

Erni mamy 3 wydechy. Środkowy i końcowy to sa tłumiki zasadnicze a pierwszy mały to Hpipe.

Osobiście jechałem w aucie Erniego na końcowym wydechu i dla mnie to porazka.

Awatar użytkownika
koziolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 469
Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
Lokalizacja: WLKP

Post autor: koziolek » 08 cze 2016, 17:44

Hmmm... To tez tak zrobie :D tylko ja wywalę środkowy i wsadzę rury, żeby w razie czego wrócić do ori tlumika.

ernesto

Post autor: ernesto » 08 cze 2016, 20:23

Jakie trzy ?
Apo w serii było: katalizator - H-pipe - środkowy - końcowy
H-pipe to nie tłumik to tylko dwie rury połączone ze sobą by równoważyć ciśnienie.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 08 cze 2016, 21:00

ernesto pisze:H-pipe to nie tłumik to tylko dwie rury połączone ze sobą by równoważyć ciśnienie.
W rocznikach '94-95 H-pipe był obudowany jak tłumik i pełnił też rolę tłumika ;) Później z tego zrezygnowali. Tu masz zdjęcie: http://www.a8team.pl/6553.htm
Four rings to rule them all

Gość

Post autor: Gość » 08 cze 2016, 21:15

Tak dokładnie był to tłumik stricte przelotowy. Ale dwa ostatnie wygłuszaja co wyraźnie słychac po ich wymontowaniu robi sie hałas.

Awatar użytkownika
koziolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 469
Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
Lokalizacja: WLKP

Post autor: koziolek » 13 cze 2016, 14:00

ernesto, masz filmik jak teraz chodzi twój wydech ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl