części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI ] A8 D3 4.2MPI chiptuning

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

Post autor: olozwirski » 24 lis 2015, 23:01

Hej, Guzior na RF pisal ze motor 40V 360KM w serii a nie AQF.
SENTENZA pisze:jak już chcecie dłubać wolnossaka to zapodam wykres.
silnik AQF seryjnie ma 310km / 410Nm.
po zmianach ma 375km / 430Nm.
siedzi w 80 B4 i nie ma turbo :)
co wy na to? w planach jest 400km :D
Narazie czytam

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 25 lis 2015, 12:07

Przecież AQF jest 40v... o co kaman?
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

Post autor: olozwirski » 25 lis 2015, 22:27

SENTENZA pisze:Przecież AQF jest 40v... o co kaman?
O przyrosty.
Narazie czytam

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 03 lut 2016, 21:23

Pojechalem na zakupy do niemiec <cicho> i posprawdzalem elastycznosc:

2 bieg https://youtu.be/n97qMBHPjtc
3 bieg https://youtu.be/aodZ0rbPQNE
4 bieg https://youtu.be/WSy7ZHNwMRA

Jak to wyglada porownujac z waszymi BFM?

Gość

Post autor: Gość » 03 lut 2016, 21:33

Korton, porownujac z moim to kiepsko to wyglada a ja nie mam BFM.

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 03 lut 2016, 21:42

Apophis pisze:Korton, porownujac z moim to kiepsko to wyglada a ja nie mam BFM.
Ciekawe, zaczalem patrzec po fimikach innych z d3 bfm i wyglada podobnie:

Ostatnio zmieniony 03 lut 2016, 22:59 przez Korton, łącznie zmieniany 2 razy.

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 03 lut 2016, 21:44

Apophis pisze:Korton, porownujac z moim to kiepsko to wyglada a ja nie mam BFM.

Kolego Apophis pokaż swoje to pogadamy :)

Gość

Post autor: Gość » 03 lut 2016, 21:46

Akceleration to troszku inna rzecz jak elastyczność-u mnie na 3 biegu na prawde wygląda to lepiej... <bezradny>

Niestety nagrac to kalkulatoerm trudno szczególnie że auto za tydzień bede dopiero miał...

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 03 lut 2016, 21:51

Apophis pisze:Akceleration to troszku inna rzecz jak elastyczność-u mnie na 3 biegu na prawde wygląda to lepiej... <bezradny>
Moze inne przelozenia sa? tez takie same obroty masz (60km/h do 180km/h)?

Gość

Post autor: Gość » 04 lut 2016, 12:43

Korton, Żeby nie było niejasności nie jest to jakas znaczna róznica ale patrzac na swój budzik na 3 biegu i na twój filmik jednak cos widać.

Mam manuala i troszke lżejsze może auto ale mam tez AKC więc z kilkadziesiąt kucy i niutonów mniej od ciebie... Przełożenia mam niemal identyczne jak 6hp z D3 -te same predkości przy tych samych obrotach. Inaczej bym sie nie wypowiadał.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl