![]() |
![]() |
![]() |
[D2 3.3TDI] i więcej mocy...
-
- Forum Audi A8
- Posty: 38
- Rejestracja: 02 lis 2009, 20:00
- Lokalizacja: Gdańsk
No własnie,silnik pewnie dostaje po d...ie,a tego nie chcę,tak w ogóle to tej mocy co mam to mi wystarczająco starczy,tylko z ciekawości pytam czy w ogóle warto,drogi mamy takie jakie mamy to i tą moc co mam, nie mam gdzie wykorzystać,wszędzie teraz korki,dziury i fotoradary,a o płatnych autostradach to już nie wspomnę,teraz to najleprzy skuter,albo rower :lol:
ale
temat cyt.:"przekroczy 100km/h i wciągnie nosem 4.2" chyba katar albo "śpiki" lepiej podajcie od razu linka na sprzedaż nowej skrzyni biegów po tych rezystorach
jak inżynierowie Audi włożyli tam z 3.3 ,225KM to tak ma być a te inwencje twórcze po prostu są dla bogatych zaraz zmiana wałków,turbin i tipa :wpale: bo mi padło potem płaczą
Jesli konstrukcja diesla 2.5 lub 3.3 była by udana to została by w D3 a jest zupełnie nowa 3.0 , 4.0 i 4.2 notabene zrobiona na bazie wiadomo jakiego silnika :mrgreen:
Podsumowując kup sobie to 4.2 benzynke a zapomnisz o silniku ;-) miałem już ich kilka i zawsze następnej szukałem 4.2
nawet tutaj chip za odpowiednią kasę.....ale gwarancji nikt nie da http://www.ttc.pl/chip_tuning/chip_tuning_audi_a8.htm
[ Dodano: 2009-12-12, 18:57 ]


Jesli konstrukcja diesla 2.5 lub 3.3 była by udana to została by w D3 a jest zupełnie nowa 3.0 , 4.0 i 4.2 notabene zrobiona na bazie wiadomo jakiego silnika :mrgreen:
Podsumowując kup sobie to 4.2 benzynke a zapomnisz o silniku ;-) miałem już ich kilka i zawsze następnej szukałem 4.2
nawet tutaj chip za odpowiednią kasę.....ale gwarancji nikt nie da http://www.ttc.pl/chip_tuning/chip_tuning_audi_a8.htm
[ Dodano: 2009-12-12, 18:57 ]
obejrzyj to......4.0 TDI Audi dostaje po dupie od 4.0 benzynka BMW a co dopiero 4.2 AudiSkiner pisze:Ja jeździłem 3.3 TDI po chipie ABT na 270KM.
Na A4 z Wrocławia 270km/h :d
4.2 quattro nie dawało rady z nią...
Ciekawy artykuł o podniesieniu mocy i skutkach przy ASB >> http://www.prnd.pl/porady-asb/wplyw-tun ... nie-biegow
-
- Forum Audi A8
- Posty: 38
- Rejestracja: 02 lis 2009, 20:00
- Lokalizacja: Gdańsk
Tak jasne kup 4.2 i jeszcze najlepiej ją zagazuj :lol: i o silniku nie bedziesz wogule wiedział,to mnie najbardziej śmieszy.Proszę was,miałem A8 4.2 tylko gazu bym w nią nigdy nie załorzył,a że dużo pomykam po kraju to wolałem dopłacić i kupić diesla.W D3 wsadzili 3.0 i wyciągneli z niego więcej mocy niż z 3.3 to już samo przez się mowi.Miałem zagazowane auto i instalacja sekwencyjna i powiem tyle NIGDY W ŻYCIU GAZU !!!!!A benzyna droga a mocy nic więcej niż w dieselu,ma większy moment obrotowy i w połaczeniu z dobra skrzynią po prostu rakieta,tyle powiem.
I naprawdę jak bym miał wybierać to wybrałbym nadal diesla,wiadomo że diesel jest silnikiem z który trzeba umieć się posługiwać,jak dbasz i wiesz co to diesel to lejesz i jedziesz.
I naprawdę jak bym miał wybierać to wybrałbym nadal diesla,wiadomo że diesel jest silnikiem z który trzeba umieć się posługiwać,jak dbasz i wiesz co to diesel to lejesz i jedziesz.
- Klimass1
- Super Klubowicz
- Posty: 459
- Rejestracja: 06 gru 2009, 21:16
- Lokalizacja: Syców
- Klimass1
- Super Klubowicz
- Posty: 459
- Rejestracja: 06 gru 2009, 21:16
- Lokalizacja: Syców
Nie każdy chwali to co ma tylko jak ci siądzie pompa wtryskowa albo wtryski to jest to kosztowana naprawa i czasami nie warto naprawiać i trzeba szukać drugiej. Podobnie z wałkami rozrządu do silnika 3.3TDI jest to cholernie drogi fant. Odpadają świece mówisz? A świece żarowe ? Trzeba się liczyć z tym że jak coś padnie w takim DIESLU to potem kosztuje. Bo niektórzy kupują wychodząc z założenia bo mało pali a jeżdżą codziennie do pracy tylko i na tym się kończy trasa. Czasami warto przemyśleć czy mi potrzebny ten Diesel. Bo jak ktoś rocznie robi dużo kilometrów to jest to opłacalne. Jak ktoś nie jeździ dużo polecam benzyniaka.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 18 paź 2014, 17:49
- Lokalizacja: Radom
Mam 3,3 tdi w serii od roku
Zrobione ok 12tys km
Jazda dynamiczna 30/70 Miasto/Trasa
Na drodze bez szaleństwa ok 130
Miasto spokojnie , raz na ileś podłoga dla frajdy
Spalanie średnio 10l
Max co osiągnąłem to 12l
Min co było to 6,5 l Nie przekraczając 100km/h
Oponki 225x60x 16
Myślę że żaden gaz nie wyjdzie tak dobrze , 4,2 ma apetyt i tak zaczyna od 16l gazu przy spokojnej jeździe...
A ja jadę na stację raz na 800 km
Co do więcej , zastanawiam się czy mój szrot to wytrzyma
Jednak przydało by się to 550Nm lub wygładzenie momentu , aktualnie jest tylko pomiędzy 2,5 tys- 3tys.
Taki momencik płaski od 2tys - 3,5tys był by marzeniem i sądzę że bez podniesienia mocy ładnie by się wyprzedzało i 4,2PB
Naturalnie mówię o tej 310km
Zrobione ok 12tys km
Jazda dynamiczna 30/70 Miasto/Trasa
Na drodze bez szaleństwa ok 130
Miasto spokojnie , raz na ileś podłoga dla frajdy
Spalanie średnio 10l
Max co osiągnąłem to 12l
Min co było to 6,5 l Nie przekraczając 100km/h
Oponki 225x60x 16
Myślę że żaden gaz nie wyjdzie tak dobrze , 4,2 ma apetyt i tak zaczyna od 16l gazu przy spokojnej jeździe...
A ja jadę na stację raz na 800 km

Co do więcej , zastanawiam się czy mój szrot to wytrzyma

Jednak przydało by się to 550Nm lub wygładzenie momentu , aktualnie jest tylko pomiędzy 2,5 tys- 3tys.
Taki momencik płaski od 2tys - 3,5tys był by marzeniem i sądzę że bez podniesienia mocy ładnie by się wyprzedzało i 4,2PB
Naturalnie mówię o tej 310km

Chętnie pomogę 

No moja średnio z 4biegowym automatem spala 15 tyle że na autostradach to nierzadko 200 se lece. Spokojna jazda do 130 to bym miał 13-14l gazu. Uwazasz że to gorsze od diesla?? Przepisowo na szosie to zchodziłem poniżej 12l LPG oczywiście też. Dzwieku V8 w PB przy nieco bulgoczacym wydeszku nie zastąpisz niczym-serwis?? Silnik 3.3 w dobrym stanie 5 trza połozyć za ABZta 2,AQF 3-4 a ja kupiłem AKC za duuuuzo mniejA.kocinski pisze:4,2 ma apetyt i tak zaczyna od 16l gazu przy spokojnej jeździe...

-
- Forum Audi A8
- Posty: 121
- Rejestracja: 24 cze 2010, 20:53
- Lokalizacja: okolice STG
To może i ja się wypowiem 
Mam zrobione swoje 3.3 tdi na 300 KM i 630 NM , jeżdżę tak i nic się nie dzieje.
Po zakupie miał 237 KM , czyli był pisany program pod zużyty silnik. Po remoncie silnika 280 KM , programista liznoł deczko na 300 KM. Hamowana za każdym razem na tej samej hamowni. No i jak remontowałem zrobiłem jeszcze DP zamiast katów , była okazja jak silnik był wyjęty. Oczywiście odpowiednio dbam i wiem jak eksploatować.
Spalanie 10 L , jak do pieca dokładam 13 L . Jak wychodzi emerycka jazda nie wiem , do emerytury mi jeszcze daleko
Auto nie jest jakieś mega szybke , chociaż jeździ się bardzo przyjemnie.
Myślę że nie można porównywać 3.3 tdi po "czipie"do zajechanej 4.2 PB której zostało 220 KM.
Na RL od 0-100 mam czas 8 sek. , nie szanując asb mażny by zejść o sekundę.
Dziwię się trochę że do tej pory nikt nie nagrał starcia tytanów.
Trzeba w końcu to zrobić ... także zapraszam
Wtedy będzie można sympatycznie podyskutować w temacie

Mam zrobione swoje 3.3 tdi na 300 KM i 630 NM , jeżdżę tak i nic się nie dzieje.
Po zakupie miał 237 KM , czyli był pisany program pod zużyty silnik. Po remoncie silnika 280 KM , programista liznoł deczko na 300 KM. Hamowana za każdym razem na tej samej hamowni. No i jak remontowałem zrobiłem jeszcze DP zamiast katów , była okazja jak silnik był wyjęty. Oczywiście odpowiednio dbam i wiem jak eksploatować.
Spalanie 10 L , jak do pieca dokładam 13 L . Jak wychodzi emerycka jazda nie wiem , do emerytury mi jeszcze daleko

Auto nie jest jakieś mega szybke , chociaż jeździ się bardzo przyjemnie.
Myślę że nie można porównywać 3.3 tdi po "czipie"do zajechanej 4.2 PB której zostało 220 KM.
Na RL od 0-100 mam czas 8 sek. , nie szanując asb mażny by zejść o sekundę.
Dziwię się trochę że do tej pory nikt nie nagrał starcia tytanów.
Trzeba w końcu to zrobić ... także zapraszam

Wtedy będzie można sympatycznie podyskutować w temacie
