Ja już dawno podwoiłem więc i potrojęmaciu pisze:itd. itp. jest tego całe tony tylko szukać, czytać, rejestrować, zadawać pytania....
a potem się podniecać bo i tak nikt nie podwoi (potroi?) wartości swojego starego A8
![]() |
![]() |
![]() |
[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz

- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
-
Kamilson100
- Forum Audi A8

- Posty: 82
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:24
- Lokalizacja: Zamość
-
Gość
-
Kamilson100
- Forum Audi A8

- Posty: 82
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:24
- Lokalizacja: Zamość
Dokładnie, nie ma co się oszukiwać, włożonej kasy się nigdy nie odzyska, chyba że auto stanie się z czasem zabytkiem i będzie zyskiwać na wartości.Apophis pisze:Przy odsprzedarzy sie niewiele odzyskuje jesli auto nie wyglada jak salonowe i nie jest jeszcze oldtimerem.
Wracając do tematu, nie dostałem odpowiedzi odnośnie wytrzymałości i żywotności silnika, ktoś coś jest w stanie powiedzieć?
-
Gość
A tak wracając do tematu to jesli chodzi o bajery to beda one drogie ale guzior ma juz jakies rozeznanie w temacie więc pytajcie jego. Pisał że coś tam się da ale w konkretach nie doprecyzował tu.
Ja wiem jedno że jak miał bym pchac sie w koszta rzędu 10tyś euro to za te cenę sobie bym wystrugał RS8 D2 ktore to juz jeźdzą po świecie i są zrobione na ori czesciach.
Ja wiem jedno że jak miał bym pchac sie w koszta rzędu 10tyś euro to za te cenę sobie bym wystrugał RS8 D2 ktore to juz jeźdzą po świecie i są zrobione na ori czesciach.
- sebos17
- Super Klubowicz

- Posty: 768
- Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Kamilson100, na racing forum guzior pisze, że bez najmniejszego problemu na ori gratach zwykły silnik V8 wytrzymuje 650KM, teraz robi projekt na 800KM na ori silniku aby sprawdzić jego wytrzymałość. Bardziej martwiłbym się o skrzynie biegów i przeniesienie napędu. AT nie wytrzyma bez wzmocnienia takiej mocy, guzior mówił mi przez telefon, że wzmocnienie z wymianą wszystkiego co potrzebne to koszt chyba 8 tys zł. Ja bym poszedł w SWAPa na manuala którego on z częściami ogarnia za 6 tys zł.
-
Kamilson100
- Forum Audi A8

- Posty: 82
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:24
- Lokalizacja: Zamość
- danielos8
- Super Klubowicz

- Posty: 472
- Rejestracja: 20 sie 2012, 20:09
- Lokalizacja: Polska
http://www.mtmpolska.pl/informacje_o_pr ... _kompresor wejdzcie sobie tez na ta strone i poczytajcie 
dare to be great
-
Kamilson100
- Forum Audi A8

- Posty: 82
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:24
- Lokalizacja: Zamość
- LUKAS
- Super Klubowicz

- Posty: 383
- Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
- Lokalizacja: Ełk / Warszawa
Coś cisza z tematem...
Szukam D3 ale nie ukrywam ze chętnie bym kupił S8 D2 i przerobił na min. 450hp
Ale żadnych konkretów nie ma czy ktoś zaczął taki projekt.
Wiadomo ze przeróbka ok 12k na BiT + wzmocnienie skrzyni.
O kompresorach cisza a może być taniej
Jak kupować S8 to najlepiej bym kupił z uszkodzona skrzynia i przeróbka na manual lub remont wraz z wzmocnieniem wtedy nie wychodzi tak zle finansowo.
Druga sprawa już jak uturbienie to jak to wyglada od strony zewnętrznej czy od góry silnik wyglada nie zmieniany np. pokrywa silnika zostaje, kolektor?
Ma ktoś namiary na taka przeróbkę bo nie mogę nic znaleźć a guzior tu nie zagląda.
Czy w S8 nie jest już skrzynia wzmocniona? Mowię o roczniku 00-02.
Szukam D3 ale nie ukrywam ze chętnie bym kupił S8 D2 i przerobił na min. 450hp
Ale żadnych konkretów nie ma czy ktoś zaczął taki projekt.
Wiadomo ze przeróbka ok 12k na BiT + wzmocnienie skrzyni.
O kompresorach cisza a może być taniej
Jak kupować S8 to najlepiej bym kupił z uszkodzona skrzynia i przeróbka na manual lub remont wraz z wzmocnieniem wtedy nie wychodzi tak zle finansowo.
Druga sprawa już jak uturbienie to jak to wyglada od strony zewnętrznej czy od góry silnik wyglada nie zmieniany np. pokrywa silnika zostaje, kolektor?
Ma ktoś namiary na taka przeróbkę bo nie mogę nic znaleźć a guzior tu nie zagląda.
Czy w S8 nie jest już skrzynia wzmocniona? Mowię o roczniku 00-02.
-
Przemek21
- Forum Audi A8

- Posty: 279
- Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
- Lokalizacja: Gdańsk
Lukas ja od września zaczynam taki projekt zaczynam od wzmocnienia skrzyni biegów
(w s8 z rocznika 2002 nie jest wzmocniona skrzynia ) po wzmocnieniu skrzyni ma wytrzymać
610ps, ale mój projekt przewiduje jakieś 560ps żeby była drobna rezerwa
.
Silnik oczywiście będzie robił guzior i jak mówił są dwie opcje :graty od rs6 to jest tańsza opcja ale przyrost mocy rzędu 470ps, albo dryga opcja którą ja wybrałem czyli guzior robi wszystko od podstaw i przyrost mocy jest ograniczony tylko wytrzymałością skrzyni biegów.
Na pewno jak się zacznie projekt, to założę nowy temat gdzie będę zdawał relacje na bieżąco

(w s8 z rocznika 2002 nie jest wzmocniona skrzynia ) po wzmocnieniu skrzyni ma wytrzymać
610ps, ale mój projekt przewiduje jakieś 560ps żeby była drobna rezerwa
Silnik oczywiście będzie robił guzior i jak mówił są dwie opcje :graty od rs6 to jest tańsza opcja ale przyrost mocy rzędu 470ps, albo dryga opcja którą ja wybrałem czyli guzior robi wszystko od podstaw i przyrost mocy jest ograniczony tylko wytrzymałością skrzyni biegów.
Na pewno jak się zacznie projekt, to założę nowy temat gdzie będę zdawał relacje na bieżąco
-
Przemek21
- Forum Audi A8

- Posty: 279
- Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
- Lokalizacja: Gdańsk
- LUKAS
- Super Klubowicz

- Posty: 383
- Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
- Lokalizacja: Ełk / Warszawa
No to rzeczywiście ta druga opcja to już drogo + wzmocnienie skrzyni + hamulce + S8 = <tjaa>
Ale 1 opcja jest w miarę . Na innym temacie widziałem ktoś kupił graty rs6 do przeróbki za 6k
Wiec w 10k powinno się zamknąć.
Szkoda ze manuali prawie nie ma w S8.
Może orientujesz się czy wzmocnienie skrzyni padnietej z remontem to taki sam koszt?
W sumie w dobrej skrzyni i tak wymieniają graty i nowe sprzęgło.
Szkoda ze od raz nikt nie robi wzmocnienia bo remonty w A8 to codzienność.
Ale 1 opcja jest w miarę . Na innym temacie widziałem ktoś kupił graty rs6 do przeróbki za 6k
Wiec w 10k powinno się zamknąć.
Szkoda ze manuali prawie nie ma w S8.
Może orientujesz się czy wzmocnienie skrzyni padnietej z remontem to taki sam koszt?
W sumie w dobrej skrzyni i tak wymieniają graty i nowe sprzęgło.
Szkoda ze od raz nikt nie robi wzmocnienia bo remonty w A8 to codzienność.






