Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[- ] Materiał na dystanse.

Większe koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

[- ] Materiał na dystanse.

Post autor: drago_o » 09 cze 2016, 11:31

Panowie jest pytanie. Może mi w przyszłym tygodniu w robocie zrobią dystanse i chciałem się dowiedzieć jaki materiał i jakiej twardości polecacie do takiego o to dystansu do A8? (Amelinium? Odkówka jakaś? Stal? Walcowana czy kuta?)

Drugi pytanie czy w standardzie H7(dokładność do 0.02mm) jak zrobię otwór centrujący to będzie gitara?

pozdro :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6067
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 09 cze 2016, 12:52

Duralu, tylko materiał wyjdzie rzecz jasna drożej. Dokładność ok, tak nawet nie mają "plastykowe" pierścienie centrujące.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Immo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 63
Rejestracja: 29 sty 2013, 13:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Immo » 09 cze 2016, 18:09

Stal nie ma uzasadnienia, po co dokładać masy nieresorowanej :)
Amelinium PA6 spokojnie wystarczy, lub jak chcesz wydać nieco więcej to PA9.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 14 cze 2016, 09:51

Panowie a czy PA11 podejdzie? Z tego co czytałem to najpopularniejsze w przemyśle i wysoka odporność na korozje.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6067
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 14 cze 2016, 13:04

Tak
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 15 cze 2016, 16:46

Materiał zakupiony i lecimy dalej z tematem...

Ile powinien mieć kołnierz centrujący Waszym zdaniem? Że średnica 57.1mm to wiem, ale wysokość? 4-5mm starczy czy więcej? Od strony piasy zostawię 10mm z przodu i tyłu aby swobodnie je założyć ale nie wiem ile wypuścić kołnierz do felgi.

I dla pewności.. Myślicie, że 20mm na stronę tył i 15mm na stronę przód styknie? Mam 20cm materiału więc jak nie pyknie to będę musiał dokupić :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6067
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 15 cze 2016, 20:56

Zmierz se ile wychodzi z piasty i zrób tyle samo. A co do drugiego pytania - zależy od szerokości i ET felgi.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 15 cze 2016, 21:16

Właśnie to zrobiłem :) 14mm wystaje z piasty ale zastanawiam się czy 10mm kołnierza wystarczy bo na 14mm może mi braknać materiału :P

Felga ori ronal 19' wzór jak RS6 ale nie pamiętam ET. Chyba 43 a szeroką 8,5'
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6067
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 16 cze 2016, 10:28

Pomierz se po prostu na tych felgach odległości od górnej części błotnika, jak już robisz sam to dla siebie i pod konkretną felge
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 16 cze 2016, 18:05

To chyba zaczekam aż zrobię zawias przód i konkretna geometrię. Bo z tyłu słabe kąty mam a jak postawie koła to pewnie się może zmienić
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 16 cze 2016, 19:29

W poprzednim aucie miałem dystanse z tyłu. Stalowe, przelotowe, 20mm z pierścieniem centrującym 57,1mm a wysokość kołnierza miała 5mm.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 cze 2016, 16:07

Freeq pisze:Stalowe...
<boisie>
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl