Witam wszystkich!
Tak jak w temacie, przydazyla mi się przykra historia. Mianowicie robiłem swoją niunie szybki łuk śliska nawierzchnia do tego zestawu dwie sarny. Zaliczone 150 metrów rowu trzy drzewa plus dachowanie. Stan jak na zdjęciach. W środku wybuchły tylko dwie poduszki. Poza tym środek jest nie ruszony. Karoseria niestety ucierpiała. W zasadzie tylko lewa strona jest w miarę ok. Drzwi się zamykają oprócz prawej strony z przodu.
Dobra,teraz pytanie co dalej z tym fantem zrobić? Szukać Anglika i przełożyć? Szukać drugiej karoserii nawet w kraju z uszkodzonym silnikiem np? Resztę gratów przerzucić.. Czy po prostu się nie bawić tylko rozebrac na części pake wyrejestrowac i na złom sprzedać? A wydaje mi się ze to chyba najlepsza opcja.. nie wiem jeszcze co z silnikiem czy wgl odpali. Dopiero pod koniec tygodnia zacznę coś myśleć w tym kierunku.
(...)
Proszę o jakąś podpowiedź
A8 D2 Fl 4.2 quattro.. po dzwonie. Co dalej?
A8 D2 Fl 4.2 quattro.. po dzwonie. Co dalej?
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2016, 00:03 przez Marcin93, łącznie zmieniany 2 razy.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Co z fotami ?? Tylko ja ich nie widzę ??
Ja bym szukał w takim przypadku 2 , nawet jakiejś ładnej 3.3 w TDI z zajechanym silnikiem i przerzucił swoje 4.2 , w końcu u mnie w autko jest praktycznie wszystko co potrzeba
Ja bym szukał w takim przypadku 2 , nawet jakiejś ładnej 3.3 w TDI z zajechanym silnikiem i przerzucił swoje 4.2 , w końcu u mnie w autko jest praktycznie wszystko co potrzeba
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.